loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

در بازار پررقابت تلویزیون‌ها، انتخاب یک مدل ایرانی که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم از نظر قیمت به صرفه باشد، چالش‌برانگیز است چراکه تنوع در محصولات بالا است و همچنین به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانند با تلویزیون‌های خارجی رقابت کنند. به همین علت این سوال که تلویزیون ایرانی چی بخریم؟ به پرسش پرتکرار این روزها تبدیل شده و مردم به دنبال تلویزیون ایرانی خوب هستند.

در نگاه اول، انتخاب و خرید تلویزیون بسیار ساده به نظر می رسد. اما وقتی وارد فروشگاه می شوید با دیدن انواع و اقسام تلویزیون های موجود با برندهای مختلف و قابلیت های خاص، دچار سردرگمی می شوید چرا که تعیین بودجه برای خرید تلویزیون قیمت مناسب و ویژگی های تلویزیون خوب برایتان دشوار می شود. اما نگران نباشید ما در این مقاله از وبلاگ ایکس ویژن قدم به قدم راهنمای تعیین بودجه شما در انتخاب تلویزیون مناسب هستیم.  

ویژگی های تلویزیون خوب چیست؟

شاید در چند دهه گذشته، ویژگی های تلویزیون خوب، تنها به کیفیت تصویر، صدا و اندازه آن بستگی داشت. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حوزه نمایشگرهای تلویزیونی، انتخاب یک تلویزیون خوب علاوه بر موارد مذکور به سازگاری با تکنولوژی های روز مثل هوشمندی، مناسب برای بازی و سرگرمی و برخورداری از اتصالات مختلف مثل وای فای، USB، HTML و بلوتوث نیز بستگی دارد که ویژگی تلویزیون هوشمند است.

ویژگی های یک تلویزیون خوب

معرفی 10 ویژگی های تلویزیون خوب

اگر قصد خرید تلویزیون ایرانی مناسب را دارید و با جستجوی مدل‌ها و برندهای مختلف به نتیجه‌ای نرسیدید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به بررسی و مقایسه ویژگی تلویزیون خوب لازم است، بپردازید. فاکتورهای مهم که یک تلویزیون ایرانی باید داشته باشد و ویژگی های تلویزیون خوب شامل موارد زیر است:

در این بخش میخواهیم راهنمای شما در انتخاب تلویزیون خوب باشیم تا بدانید مشخصات تلویزیون خوب چیست. این مرحله راهنمای تعیین بودجه خرید تلویزیون مناسب برای شما خواهد بود.

تلویزیون سری 8 ایکس ویژن با اندروید 11

 10 ویژگی های تلویزیون خوب عبارتند از:

  1. پشتیبانی از انواع کیفیت های وضوح تصویر نظیر 4K، 8K، HD،UHD ، FULL HD
  2. برخورداری از انواع تکنولوژی های تصویر نظیر HDR، IPS و TFT
  3. مجهز به سیستم پخش صدای DTS، دالبی و Pure Sound
  4. مجهز به انواع اتصالات و پورت ها
  5. پخش رسانه ای و سرگرمی
  6. قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون که از ویژگی های تلویزیون هوشمند است
  7. داشتن گارانتی
  8. طراحی زیبا و پردازشگرهای قدرتمند
  9. مجهز به فضای ذخیرسازی و حافظه داخلی
  10. توجه به جزئیات و کاربردهای مهم نظیر دسترسی کودکان، ورودی های آنالوگ و دیجیتال و …
پشتیبانی از انواع کیفیت های وضوح تصویر

مراحل تعیین بودجه برای خرید تلویزیون قیمت مناسب

قیمت تلویزیون و برند مورد نظر نیز در انتخاب تلویزیون مهم هستند. قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت را می‌توان از ویژگی های تلویزیون خوب حساب کرد. مقایسه قیمت‌ها، و بررسی امکانات تلویزیون های جدید و نقد و بررسی‌های مصرف‌کنندگان می‌تواند به شما در یافتن بهترین گزینه کمک کند. پس قبل از خرید تلویزیون دقیقا مشخص کنید که چه بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته‌اید زیرا بازه قیمت‌ها در این حوزه گسترده هستند.

پس از معرفی 10 ویژگی های تلویزیون خوب، به مرحله تعیین بودجه برای خرید تلویزیون می رسیم. اگر میخواهید تلویزیون قیمت مناسب تهیه کنید که کلیه نیازهای شما را پوشش دهد باید چندین مرحله را سپری کنید تا یک تلویزیون مناسب با ویژگی های خاص نصیبتان شود.

ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدهی آش میخوری را جدی بگیرید اما …

در هنگام خرید یک تلویزیون خوب، لزوما پول بیشتر دادن نشان دهنده خرید بهتر نیست.

  1. اگر بودجه شما محدود است، لازم است که حداکثر مقدار بودجه خود را مشخص کرده و سپس لیستی از تلویزیون های موجود در بازار با توجه به بودجه خود، تهیه کنید.
  2. نیاز سنجی کنید. به این معنا که علاوه بر بررسی قیمت و مشخصات تلویزیون ، ابعاد آن را در نظر بگیرید. متراژ منزل شما در انتخاب ابعاد تلویزیون “بسیار مهم است. از قدیم گفتند: “اندازه نگه دار که اندازه نکوست
  3. حالا باید امکانات تلویزیون انتخاب شده بر اساس راهنمای تعیین بودجه را بررسی کنید. در این مرحله از 10 ویژگی که برای انتخاب تلویزیون خوب و ویژگی های تلویزیون خوب در قسمت قبل گفته ایم غافل نشوید. کیفیت و رزولوشن تصویر، نوع صفحه نمایش، اتصالات اینترنت و USB، بازی و سرگرمی از جمله امکاناتی است که در دنیای مدرن امروز حتما به آن احتیاج دارید. در این مرحله شاید به بررسی دلایل انتخاب تلویزیون 4K به عنوان یک نمایشگر حرفه ای و مقرون به صرفه نیاز داشته باشید.
  4. گارانتی را در نظر بگیرید. درست است که میخواهید یک تلویزیون قیمت مناسب خریداری کنید اما این تلویزیون بر اساس تعیین بودجه شما بهتر است گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا خیالتان بابت محصولی که میخرید راحت باشد.
  5. فراموش نکنید که انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید تلویزیون قیمت مناسب را در کنار تعیین بودجه، در اولویت قرار دهید.

تلویزیون 4k بخریم یا نخریم

باید ها و نبایدها:

تلویزیون 4K بخریم یا نه؟


تلویزیون ایرانی چی بخرم?

شاید برایتان سوال باشد که تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

افزایش قیمت کالاهای دیجیتال نظیر تلویزیون، باعث شده است تا خرید تلویزیون کمی چالش‌برانگیز باشد. اما خبر خوب اینکه برندهای داخلی از این فرصت استفاده کرده اند و تلویزیون های با کیفیت و حتی بهتر از نمونه های مشابه خارجی را روانه بازار کرده اند. درضمن تلویزیون ایرانی مانند ایکس ویژن علاوه بر قیمت مقرون به صرفه تر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی است.

برای مشاهده مقاله تلویزیون ایکس ویژن مناسب برای خرید جهیزیه بر روی لینک زیر کلیک کنید.


تلویزیون ایرانی چی بخرم؟

حالا سوال اینجاست: تلویزیون ایرانی چی بخرم؟

برندهای خوش نام داخلی نظیر ایکس ویژن با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در زمینه تولید تلویزیون های نسل نو مثل تلویزیون هوشمند می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تلویزیون قیمت مناسب باشد. میپرسید چرا؟ چون:

  • تلویزیون ایکس ویژن فضای سینما را به خانه می آورد

 تنوع در تکنولوژی های مدرن تصویر نظیر ULTRA HD 4K که جای FULL HD  را گرفته است از مشخصات تلویزیون ایکس ویژن نسل جدید است. همچنین وجود سیستم‌های صوتی قدرتمند همچون PURE SOUNDو HARMAN KARDON، قدرت پخش صدای دالبی برای شنیدن صدا از همه جهات را فراهم می کند. وجود اسپیکرهای جلو نیز برای ایجاد صدایی بدون بازگشت تعبیه شده است.

  • ایکس ویژن، همراه هوشمند شما در زندگی است

در راهنمای تعیین بودجه خرید تلویزیون، هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن با توجه به قیمت مناسب آن را فراموش نکنید. با امکانات تلویزیون هوشمند ، می‌توان با وب‌گردی، کار با اپلیکیشن‌های مورد نیاز، پرداخت قبوض، خرید آنلاین و … صفحه نمایشگر خانه خود را همچون یاری هوشمند و همه فن حریف دید که شما را در تامین نیازهای روزمره تنها نمی‌گذارد.



قیمت تلویزیون ایکس ویژن

تا این مرحله از راهنمای تعیین بودجه خرید تلویزیون، در کنارتان بودیم تا تلویزیون قیمت مناسب ایرانی را به شما معرفی کرده باشیم. اگر نیاز به اطلاع از انواع قیمت تلویزیون ایکس ویژن نظیر قیمت تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن یا دیگر محصولات ایکس ویژن در سایزهای مختلف دارید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید تا با قابلیت های تلویزیون هوشمند آشنا شوید.

برند ایکس ویژن از همان ابتدای تولید جایگاه خوبی در بازار ایران پیدا کرد که توانست با ارائه محصولاتی با کیفیت به خصوص در سال‌های اخیر ، به رقابت با برندهای بین‌المللی بپردازد. محصولات ایکس ویژن با تکیه بر کیفیت بالا، قیمت رقابتی و پشتیبانی فنی قوی، انتخاب مناسبی برای مشتریانی هستند که به دنبال ترکیبی از کیفیت و قیمت مناسب هستند.

ایکس ویژن با بیش از 15 سال سابقه، نشان داده که تعهد قوی به کیفیت و نوآوری دارد و به پیشرفت فناوری و تطابق با استانداردهای بین المللی اهمیت بسیاری می‌دهد. به همین دلیل موفق به تولید محصولاتی شده است که مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا هستند.

از فاکتورهای اصلی برای خرید محصولات خانگی مثل تلویزیون، قیمت آن است. قیمت کالاهای ایکس ویژن یکی از دلایل محبوبیت این برند است که تلاش می‌کند با ارائه قیمت مناسب و حفظ کیفیت، رضایت مشتریان را افزایش دهد.

سخن پایانی

در پایان، قبل از خرید تلویزیون باید بدانید که اولویت شما برای داشتن یک تلویزیون چه چیزهایی است تا در زمان خرید راحت‌تر انتخاب کنید. هم چنین با ویژگی های تلویزیون خوب و مشخصات تلویزیون هوشمند آشنا شوید. تلویزیون‌ها با گذشت زمان شامل امکانات و تکنولوژی‌های بیشتری شدند.

برای خرید تلویزیون به فاکتورهای مهمی باید توجه کنید. اولین عامل، اندازه تلویزیون و متناسب بودن اندازه تلویزیون با فضای قرارگیری آن است. پس از آن رزولوشن و نوع پنل آن را در نظر بگیرید. بنابراین می‌توانید چند مدل را از برندهای مختلف انتخاب کرده و به بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها بپردازید.

ایکس ویژن به عنوان برندی با استانداردهای جهانی، نه تنها با تولید محصولات باکیفیت و برتر، بلکه با توجه به نیازهای مردم، خود را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت در ایران مطرح کرده است و ویژگی های تلویزیون خوب را داراست. این برند توانسته تمام نیازهایی را که مردم از یک محصول قدرتمند انتظار دارند، برطرف کند. انتخاب ایکس ویژن به معنای انتخاب کیفیت، نوآوری، و اطمینان است.

نظرات 1

  1. محمد حسین آبادی

    ایکس ویژن یعنی بهترین خوش صداترین خوش طرح ترین با کیفیت ترین .باافتخارترین.ارزانترین ودر نهایت ایرانی ترین تولید در دنیا

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*