loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580 AWD رنگ سفید

X.Vision TT580 AWD Top Freezer Refrigerator

36 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580 AWD رنگ سفید

X.Vision TT580 AWD Top Freezer Refrigerator

36 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TT580

یک یخچال فریزر بزرگ و جادار

یخچال فریزر مدل TT580 از سری فریزر بالای یکس ویژن، با طراحی زیبا، تنوع رنگی متنوع و گنجایش بالا یک گزینه مناسب برای خانواده های پر جمعیت است. این محصول با ظرفیت 576 لیتر، یکی از بزرگترین یخچال ها از سری فریزر بالا به شمار می آید. فریزر این دستگاه در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین قرار دارد. بخش یخچال دارای 3 طبقه شیشه ای مقاوم و 2 کشوی کریستالی با قابلیت تنظیم رطوبت بوده و بخش فریزر دارای یک طبقه می باشد و با توجه به عرض و عمق مناسب دستگاه شما می توانید به راحتی مواد غذایی را در آن نگهداری کنید. این یخچال فریزر با نمودار مصرف انرژی A+ در گروه محصولات کم مصرف قرار دارد.

آبریز ظریف و کاربردی

آبریز دستگاه به گونه ای طراحی شده که فضای بسیار کمی از داخل درب را اشغال می کند طراحی زیبای آبریز این محصول جلوه ای خاص به آن بخشیده است. در قسمت فوقانی آبریز، پنل نمایشگر لمسی تعبیه ‌شده است که به کمک آن می‌توان تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام داد.

دریچه ای با طراحی هوشمندانه

دریچه گردش هوای هوشمند که در داخل این یخچال تعبیه شده، به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کند و هوای سرد را به شکل یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آورد. دریچه های گردش هوای هوشمند می‌توانند با افزایش میزان بهره‌وری، سرماسازی یخچال را بهبود بخشیده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شوند.

گردش هوای خنک برای تازگی بیشتر

در اﯾﻦ ﻓﻨﺎورى درﯾﭽﻪ ﻫﺎى ﻣﺘﻌﺪدى ﺑﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ 10میلیمتری زﯾﺮ ﻃﺒﻘﺎت ﺷﯿﺸﻪ اى ﺗﻌﺒﯿﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺗﺎ اﻣﮑﺎن ﮔﺮدش ﻫﻮاى ﺳﺮد را ﺑﻪ ﺻﻮرت ﯾﮑﻨﻮاﺧﺖ در ﺗﻤﺎﻣﻰ ﻃﺒﻘﺎت ﯾﺨﭽﺎل اﯾﺠﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. نحوه قرارگیری این دریچه ها به گونه ای است که هوای سرد در حین گردش با مواد غذایی برخورد نمی کند و همین امر موجب می شود تا تازگی مواد غذایی حفظ شود. وجود این دریچه ها و گردش هوای سرد از طریق آن موجب یکسان شدن دما در طبقات مختلف یخچال می گردد.

کاهش مصرف انرژی با سرمایش و انجماد سریع

ﺑﺎ ﻓﻌﺎل ﮐﺮدن کلید سرمایش سریع، دﻣﺎى داﺧﻞ ﯾﺨﭽﺎل ﺗﺎ 2درﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﻰ ﮔﺮاد ﮐﺎﻫﺶ ﻣﻰ ﯾﺎﺑﺪ، اﯾﻦ وﯾﮋﮔﻰ ﮐﻤﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ دﻣﺎى ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﻰ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺎزﮔﻰ وارد ﯾﺨﭽــﺎل گذاشته شده اند ﺑﻪ ﺳــﺮﻋﺖ ﺑﻪ دﻣﺎى داﺧﻠﻰ ﯾﺨﭽـــﺎل ﺑﺮﺳﻨﺪ ﺗﺎ ﺗــﺎزﮔﻰ آنها از بین نرود.اﯾﻦ وﯾﮋﮔﻰ ﺑﻄﻮر اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﭘﺲ از ﮔﺬﺷﺖ 2ﺳﺎﻋﺖ ﻏﯿﺮ ﻓﻌﺎل ﻣﻰ ﮔﺮدد و دﻣﺎى ﯾﺨﭽﺎل ﺑﻪ دﻣﺎى ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺷﺪه اوﻟﯿﻪ ﺑﺎز ﻣﻰ ﮔﺮدد.
زمانی که کلید انجماد سریع را فعال می کنید، دﻣﺎى داﺧﻞ ﻓﺮﯾﺰر در ﮐﻤﺘﺮ از دو ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻪ 24- درﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﻰ ﮔﺮاد (ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﺮﻣﺎ) ﻣﻰ رﺳﺪ، اﯾﻦ وﯾﮋﮔﻰ ﮐﻤﮏ ﻣﻰ کند ﺗﺎ ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﻰ ﮐﻪ تازه داخل فریزر گذاشته اید ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﻨﺠﻤﺪ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ارزش ﻏﺬاﯾﻰ آﻧﻬﺎ ﺑﻄﻮر ﮐﺎﻣﻞ ﺣﻔﻆ ﮔﺮدد. اﯾ عملرکرد انجماد سریع پس از گذشت 4 ساعت بطور خودکار غیر فعال می شود و دﻣﺎى ﻓﺮﯾﺰر ﺑﻪ دﻣﺎى ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺷﺪه اوﻟﯿﻪ ﺑﺎز ﻣﻰ ﮔﺮدد. قابلیت سرمایش و انجماد سریع تا حد بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی موثر است.

کشوهای کریستالی برای حفظ رطوبت و تازگی مواد غذایی

از آنجایی که مواد غذایی مختلف به مقادیر متفاوتی از رطوبت نیاز دارند، بهتر است آنها را به صورت جداگانه در کشوهای یخچال ذخیره و رطوبت مورد نیاز را تنظیم کرد. کشوهای کریستالی این یخچال فریزر که در قسمت یخچال قرار دارند، دارای دریچه ای هستند که با باز و یا بسته کردن آن تبادل جریان هوا کنترل می شود. این کشوها برای مدت طولانی تری مواد غذایی را تازه نگه میدارند.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. حمیده ک

    ما این یخچال رو وقتی خریدیم که تازه ایکس ویژن یخچالاش رو شده بود و کسی نخریده بود ولی چون از تلویزیونش راضی بودیم و بخاطر ضمانت مادیران اعتماد کردیم و الان واقعا از این اعتمادمون به یخچال ایرانی راضی هستیم

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.