loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یکسال رایگان فیلیمو ببین

فقط با خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

--
--
--
--

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید، برای شما یک فرصت بی نظیر در کمپین اشتراکی فیلیمو و ایکس ویژن فراهم شده است. چرا که با خرید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در بازه 25 آذر تا 15 اسفند می توانید از کارت اشتراک یکساله فیلیمو کاملا رایگان بهره مند شوید. یکسال استفاده از آرشیو گسترده 55 هزارتایی فیلم،‌سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی در کنار کیفیت تصویر و قدرت صدای تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن یک انتخاب بی نظیر و فوق العاده برای شما به شمار بیاید.

این کمپین از 25 آذر ماه تا 15 اسفند ماه 1400 برقرار است. کدهای اشتراک یکساله فیلیمو برای خریداران تلویزیون های هوشمند از طریق پیامک ارسال می شود، این کدها به مدت یکسال اعتبار دارد.

 

 

red-circle

# با کیفیت سرگرم شو!

با تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن، یکسال رایگان فیلیمو ببین

برندگان کمپین مشترک ایکس ویژن و فیلیمو

در کمپین یکسال اشتراک رایگان فیلیمو برای مخاطبان عزیز ایکس ویژن در اینستاگرام برای سه هفته متوالی مسابقه اینستاگرامی در نظر گرفتیم که افراد با منشن کردن حداقل 3 نفر از دوستان خود می توانستند در قرعه کشی 5 کارت اشتراک یکساله فیلیمو شرکت کنند. خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف مخاطبانمون مواجه شدیم و بیش از 15 کامنت در مجموع توانستیم بدست بیاوریم.

سوالات متداول

از تاريخ 25 آذرماه 1400 به مدت محدود خواهد بود. توجه کنيد که مهلت استفاده از کد فعال شده، حداکثر يکسال از تاريخ فعالسازي آن است.

پس از نصب تلویزیون هوشمند ایکس ویژن توسط کارشناسان ما، 7 روز کاری زمان لازم است تا پروسه ارسال و تائید کد اشتراک در واحد خدمات مادیران انجام پذیرد. لذا ارسال کد اشتراک رایگان برای شما 7 روز کاری زمان خواهد برد. لطفا صبور باشید جرا که حتما کد برای شما ارسال می شود.

تماشاي فيلم و سريال در فيليمو، به صورت همزمان از 3 دستگاه (تلويزيون، کامپيوتر، گوشي يا تبلت) امکان پذير است.