loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

مانیتور LED مدل XS610HV ایکس‌ویژن 23.8 اینچ

XVISION Monitor 24XS610HV

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

مانیتور LED مدل XS610HV ایکس‌ویژن 23.8 اینچ

XVISION Monitor 24XS610HV

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

مانیتور LED مدل 24XS610HV ایکس‌ویژن 24 اینچی دارای وضوح تصویر FULL HD است. ابعاد صفحه نمایش مانیتور مدل 24XS610HV ایکس‌ویژن و وضوح تصویر بالا، این مانتیور را برای کار ظریف و حساس طراحی بسیار مناسب کرده است. همچنین طراحی این مانیتور بسیار ظریف و باریک است. این مانیتور دارای درگاه VGA و درگاه HDMI است که امکان اتصال از طریق کابل HDMI را فراهم می‌کند. مانیتور LED مدل 24XS610HV ایکس‌ویژن قابلیت نصب بر روی  پایه دیواری را دارد. این مانیتور Anti-Glare بوده و مجهز به فناوری کاهش پرش تصویر است.

مانیتور LED مدل XS610HV ایکس‌ویژن

کیفیت تصویر بی نظیر

وضوح تصویر در مانیتور 24XS610HV ایکس ویژن ، x1080p1920 یا FULL HD است. این وضوح تصویر برای مانیتوری با پنل 24 اینچ کیفیت تصویری فوق العاده به نمایش می‌گذارد و همین امر باعث شده این مانیتور برای اموری که نیاز به دقت و ظرافت دارد بسیار مناسب باشد. همچنین این مانیتور دارای پنل LED با درجه کیفی A+ است و علاوه بر مصرف بهینه و طول عمر بالا، در نمایش بهتر رنگها و تصاویر بسیار خوب عمل می‌کند.

طراحی بسیار ظریف

ظرافت و زیبایی مانیتور LED مدل 24XS610HV ایکس‌ویژن برای ایجاد حس زیبایی در چشم کاربران چه در محیط کار و چه در منزل بسیار با اهمیت است. مانیتور ایکس ویژن مدل 24XS610HV با طراحی بسیار زیبا و قاب باریک و ظریف، زیبایی محیط را دوچندان کرده و کار کردن را لذت بخش می‌کند.

اتصالات

مانیتور LED مدل 24XS610HV ایکس‌ویژن مجهز به ورودی HDMI و D.sub است. انتقال تصویر در مانیتور 24XS610HV ایکس ویژن توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود.

طراحی مانیتور LED مدل XS610HV ایکس‌ویژن

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.