loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XC665 سایز 43 اینچ

xvision 6 Series XC665 FHD Smart TV 43"

24 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XC665 سایز 43 اینچ

xvision 6 Series XC665 FHD Smart TV 43"

24 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 6 ایکس ویژن، اندازه مناسب و کیفیتی بی تکرار

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XC665 با اندازه نه چندان بزرگ در سایز 43 اینچ، امکانات مدرنی مثل پنل IPS، کیفیت تصویر Full HD، اندروید 9، wifi screen mirror دارد. این تلویزیون با توجه به اندازه‌ای که دارد می‌تواند برای اتاق، محیط‌های کوچک و محل کار افراد کاربردی فوق‌العاده داشته باشد. هوشمند بودن تلویزیون مدل XC665 و پشتیبانی از اندروید 9 وجود امکاناتی مثل جستجو در وب، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را فراهم می کند.

زیبا از هر نما با پنل IPS

با پنل IPS نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پنل IPS تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XC665 این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. با این قابلیت دیگر مهم نیست در کدام زاویه نسبت به صفحه نمایشگر می‌نشینید. زیرا از هر نما و مکان همان تصویری را می‌بینید که از روبه‌رو دیده می‌شود.

FULL HD، فراتر از یک قاب با رزولوشن بالا

با کیفیت تصویر FULL HD بهتر ببینید و از رنگ‌های زنده و واقعی لذت ببرید. وضوح تصویر FULL HD در تلویزیون‌ هوشمند سری 6 ایکس ویژن مدل 43XC665 باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفاف می‌شود.

کیفیت تصویر FULL HD در تلویزیون ایکس ویژن

قابی که دکوراسیون را ارتقا می‌دهد

ظاهر ظریف و زیبای تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XC665، آن را با محیط‌ و فضاهای کوچک، اما مدرن و مینیمال هماهنگ می‌کند. با توجه به سایز 43 اینچ تلویزیون هوشمند 43XC665 سری 6 ایکس ویژن، وجود اسپیکرهای جلو و قابی ظریف و باریک و برخورداری از پنل IPS این تلویزیون برای کامل کردن یک دکوراسیون مدرن و زیبا، انتخابی مناسب محسوب می‌شود.

دنیایی بی انتها از سرگرمی

ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است. هوشمند بودن تلویزیون 43XC665 و وجود سیستم عامل اندروید 9 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون های ایکس ویژن
اتصالات مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ ویژن

کیفیت و کارایی در اتصالات

وجود پورت‌ها و درگاه‌های گوناگون مانند HDMI،USB،Bluetooth و … باعث اتصال راحت تلویزیون 43XC665 با دستگاه‌های دیگر می‌شود. علاوه بر آن، نوع دیگری از ارتباط و اتصال، این تلویزیون را در دسته تلویزیون‌های مدرن قرار می‌دهد. با اتصال بی‌سیم از طریق wifi direct و wifi screen mirror ، انعکاس صفحه کوچک تلفن هوشمند شما نمایشگر با کیفیت تلویزیون ایکس ویژن خواهد بود. با wifi direct و wifi screen mirrorتکنولوژی با کیفیتی بی‌نظیر روبه‌روی چشمان شماست.

جمع‌بندی

تا قبل از این شاید این‌طور تصور می‌کردیم که تنها تلویزیون‌های با اندازه‌های بزرگ دارای قابلیت‌های به‌روز جهان هستند. اما ایکس ویژن با تلویزیون‌ هوشمند سایز 43 اینچ 43XC665 سری 6 خلاف این موضوع را ثابت کرد. قابلیت‌های وجود در این تلویزیون این امکان را ایجاد می‌کند تا برای محیط‌های کوچک‌تر نیز یک انتخاب هم‌سطح با استانداردهای جهانی داشته باشیم. قابی با کیفیت و قدرتمند در صدا و تصویر در این سری از تلویزیون‌های ایکس ویژن منتظر شماست.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 4

  1. محمد عرب

    سلام وقتتون بخیر . یه سوال داشتم خدمتتون .من همین مدل تلوزیون دقیقا همین طوری هستش خریدم فلش که بهش وصل می کنم و می خوام برنامه هایی که دوست دارم و ضبط کنه و نشون میده داخل خود تلوزیون ولی داخل کامپوتر که می زارم اصلا نمیشه نگاه کرد . می خواستم بدونم که از طریق چه نرم افزاری میشه داخل کامپوتر هم نگاه کرد

    • سحر پلنگی

      نرم افزار پخش ویدئو توی کامپیوتر رو عوض کنین. میتونین از KM player یا VLC media player استفاده کنین

  2. نجمه عربخانه

    سلام وقتتون بخیر . من چند وقت پیش همین مدل تلوزیون و گرفتم برنامه های برنامه های مورد علاقه مو که ضبط می کنم داخل تلوزیون نشون میده ولی داخل کامپیوتر که فلشو می زنم اصلا نشون نمیده . با چه نرم افزاری می شه نگاه کرد ؟

    • سحر پلنگی

      نرم افزار پخش ویدئو توی کامپیوتر رو عوض کنین. میتونین از KM player یا VLC media player استفاده کنین

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.