loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU725 سایز 50 اینچ

xvision 7 Seires XYU725 UHD 4K SMART TV 50"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU725 سایز 50 اینچ

xvision 7 Seires XYU725 UHD 4K SMART TV 50"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن، میان رده با قابلیت های پیشرفته

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ‌ویژن سری 7 مدل XYU725 محصول جدید ایکس ویژن است که در سایز 50 اینچ عرضه می شود. تلویزیون ایکس ‌ویژن سری 7 مدل XYU725 یک میان رده دارای قابلیت های متنوع است که برای مخاطبان خود به تلویزیون مناسب مبدل شده است. قابلیتهای تلویزیون سری 7 مدل XYU725، وضوح تصویر ULTRA HD 4K است که نسبت به نسل پیش از خود، چهار برابر پیکسل بیشتری داشته که در نهایت باعث مشاهده تصاویری واضح‌تر و پرجزئیات‌تر می شود. همچنین پشتیبانی تلویزیون ایکس ‌ویژن سری 7 مدل XYU725 از تکنولوژی HDR10 رنگهایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه به بررسی ویژگی های بیشتری از این محصول می پردازیم. همراه ما باشید.

وضوح تصویر ULTRA HD 4K

وضوح تصویر ULTRA HD 4K؛ تماشای با شکوه جزئیات

تلویزیون مدل 50XYU725 ایکس ویژن دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی HDR 10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعی را نمایش می دهد. تکنولوژی HDR 10 با افزایش کنتراست و عمق تصاویر نیز جزئیات بیشتری از تصویر را در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU725 به نمایش می گذارد.

تلویزیون سری 7 ؛ دوستی هوشمند با اندروید 11

سیستم عامل اندروید 11 تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU725 سایز 50، به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده، یک محصول هوشمند واقعی است. با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی اینترنت در اختیار مخاطب خواهد بود.

سیستم عامل اندروید
طراحی تلویزیون

طراحی مدرن با حفظ استاندارد زیبایی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ‌ویژن سری 7 مدل XYU725 با طراحی ظریف و زیبا در سایز 50 اینچ، نمایی مدرن به محیط اطراف خود هدیه میکند. ابعاد این تلویزیون با توجه به 50 اینچ بودن برای خانه و فضای متوسط و بزرگ مناسب است.

اتصالات

تلویزیون مدل 50XYU725 ایکس ویژن، دارای 2 درگاه USB.02  و 3 درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد. همچنین اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز به تلویزیون سری 7 مدل XYU725 سایز 50 اینچ امکان پذیر است.

وای فای اسکرین میرور

جمع بندی تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU725 سایز 50 اینچ

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU725 سایز 50 اینچ محصول جدید ایکس ویژن است که وضوح تصویر ULTRA HD 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR10 از ویژگی های بارز آن است. کلیه ویژگی های مذکور به پخش تصاویری با کیفیت همراه با ثبات رنگ کمک خواهد کرد. اتصالات بی سیم تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU725 مثل WIFI Direct و WIFI Screen Mirror امکان اتصال گوشی به تلویزیون را فراهم می کند که در این صورت تلویزیون قاب آینه ای موبایل شما خواهد بود. قابلیت های WIFI Direct و WIFI Screen Mirror در تلویزیون مدل 50XYU725 ایکس ویژن، نیاز به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی را از بین خواهد برد. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دو درگاه USB2.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، در تلویزیون سری 7 مدل XYU725 قابل دسترس است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 3

  1. قاسم بائی

    چرا دفترچه راهنما نداره؟؟؟؟؟؟

  2. محسن

    چه زمانی موجود میشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.