loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

راهنمای فعال سازی کد اشتراک فیلیمو در تلویزیون ایکس ویژن

اگر از تاریخ 25 آذر تا 15 اسفند 1400، اقدام به خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن کرده اید، مشمول دریافت کد اشتراک رایگان یکساله فیلیمو هستید. نحوه فعالسازی کد اشتراک فیلیمو را در این مطلب به صورت کامل توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

فیلیمو دنیای سرگرمی

فیلیمو که بزرگترین و به‌روزترین پلتفرم ویدیو درخواستی یا به اختصار (VOD) در ایران است؛ آرشیو کاملی از هزاران عنوان فیلم و سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی است. این مجموعه محتوای تصویری از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS، اندروید TV و اندرویدباکس در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
این سامانه نمایش ویدئویی، از بهمن 1393 آغاز به فعالیت کرده است. فیلیمو دارای بیش از ۴۰۰ هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در میان رقبا است.

فیلیمو و ایکس ویژن

جالب تر اینکه با توجه به محدودیت سرعت اینترنت در ایران، یکی از جدیدترین امکانات فیلیمو، هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت است. این قابلیت باعث می شود تا فیلم به صورت مقطع و تکه تکه پخش نشود تا بتوانید بدون نگرانی و بی‌وقفه فیلم ببینید یا در صورت تمایل دانلود کنید.

همکاری ایکس ویژن و فیلیمو

همانطور که میدانید برای مشاهده محتوای ویدیویی فیلیمو، باید کد اشتراک داشته باشید. این کد اشتراک رایگان نبوده و با توجه به مدت زمانی که بخواهید از امکانات فیلیمو استفاده کنید باید اشتراک خریداری کنید.

مدت اشتراکهزینه ویژه کاربران جدید
1 ماهه99000 تومان69000 تومان
3 ماهه297000 تومان147000 تومان
6 ماهه384000 تومان

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن مجهز به اپلیکیشن فیلیمو هستند که نمایش ویدیوها در تلویزیون ایکس ویژن را برای شما راحت تر کرده اند.

کد اشتراک یکساله رایگان فیلیمو

یکی از جذاب ترین همکاری های ایکس ویژن و فیلیمو، دریافت کد اشتراک رایگان یکساله فیلیمو برای کسانی است که تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن را خریداری کرده اند.

ایکس ویژن و فیلیمو

لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری این فرصت استثنایی از 25 آذر 1400 تا 15 اسفند 1400 بوده است.یعنی کسانی که از تاریخ 25 آذر تا 15 اسفند 1400 اقدام به خرید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن کرده اند میتوانند از اشتراک یکساله رایگان فیلیمو بهره مند شوند.

فعالسازی کد اشتراک فیلیمو در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

در این بخش به طور مفصل توضیح خواهیم داد چگونه کد اشتراک فیلیموی خود را فعال کنید.

  • ابتدا باید توجه داشته باشید که در بازه زمانی 25 آذر 1400 تا 15 اسفند 1400 اگر تلویزیون هوشمند ایکس ویژن خریداری کرده اید شامل این فرصت می شوید. بدیهی است که در تاریخ های غیر از این بازه، کد اشتراک به شما تعلق نمی گیرد.
  • نصب تلویزیون هوشمند ایکس ویژن که خریداری کرده اید باید توسط کارشناسان مجاز شرکت خدمات پس از فروش مادیران انجام شود.
  • مهلت استفاده از کد اشتراک رایگان فیلیمو، به مدت یکسال از تاریخ فعالسازی آن است.

نحوه فعالسازی کد اشتراک رایگان فیلیمو در موبایل و تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به این صورت خواهد بود که:

1-مرحله اول
ابتدا روی موبایل یا لپ تاپ یا تبلت، وارد آدرس سایت فیلیمو می شوید و در قسمت لاگین یا ورود، وارد فیلیمو می‌شوید. (اگر ثبت نام نکرده اید، ابتدا باید ثبت نام انجام دهید)

2-مرحله دوم
در منوی اپلیکیشن های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، اپلیکیشن فیلیمو را باز میکنید.

فیلیمو در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

3-مرحله سوم
وارد قسمت فعالسازی کد فیلیمو می‌شوید، که در این مرحله به شما یک بارکد یا QR code داده می‌شود.

ورود به اپلیکیشن فیلیمو در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

4-مرحله چهارم
روی موبایل، بارکد خوان را از منوی بالای صفحه فعال کرده و QR code داده شده را فراخوانی می‌کنید.

فعالسازی کد اشتراک یکساله فیلیمو در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

5-در نهایت
به صورت خودکار، کد اشتراک یکساله رایگان فیلیمو روی اپلیکیشن فیلیموی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، فعال خواهد شد.نکته مهم در فعالسازی کد اشتراک فیلیمو، این است که برای فعالسازی کد نباید روی تلویزیون اینکار را انجام داد. بلکه باید ابتدا از طریق موبایل، لپ تاپ و یا تبلت وارد فیلیمو شده، کد را فعال کرده و سپس با تلویزیون هوشمند ایکس ویژن وارد اپلیکیشن شوید.

اپلیکیشن فیلیموی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

کدام تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن، اشتراک رایگان فیلیمو دارند؟

خبر خوش اینکه همه تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن که در تاریخ 25 آذر تا 15 اسفند 1400 خریداری شده باشند، دارای کد اشتراک یکساله رایگان فیلیمو هستند. برای اطلاع از مدل های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن کلیک کنید.

نظرات 1

  1. غزاله قاضی نژاد

    چرا برای ی تاریخ خواص گذاشتین کلا برای خریداران ایکس ویژن بزارین

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*