loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

خط تولید جدید تلویزیون ایکس ویژن با سرمایه گذاری 7 میلیون دلار

محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت با حضور در کارخانه صنایع الکترونیک مادیران خط تولید ماژول تلویزیون ایکس ویژن را افتتاح کرد. با راه اندازی این خط تولید بخش زیادی از  نیاز کشور به ماژول تامین شد و در نهایت قاچاق تلویزیون دیگر توجیح اقتصادی نخواهد داشت

بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه تولید تلویزیون های ایکس وِیژن

خودکفایی ایران در تولید تلویزیون

معاون صنایع عمومی وزارت صمت از خودکفایی ایران در تولید تلویزیون با افتتاح خط تولید صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن خبرداد و گفت: پیش از این به دلیل کافی نبودن تولید تلویزیون برای تامین نیاز داخل، بازارهای ما به سمت کالای قاچاق می‌رفتند. یکی از مجموعه‌هایی که به صورت ویژه چندین ماه است با هماهنگی دفتر لوازم خانگی وزارت صمت برای خودکفا شدن ایران در تولید تلویزیون با شرایط رقابتی و کیفیت مناسب درخور نام ایران و ایرانی برنامه‌ریزی می‌کنند، مجموعه مادیران است.

مهدی برادران با بیان اینکه مادیران همیشه در موضوع تعدیل قیمت بازار پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: این مجموعه یک هلدینگ شفاف و بورسی است و  ۱۲۰ هزار سهامدار حقیقی در این مجموعه شریک بوده و عملکرد آن را رصد می‌کنند. من از سهامداران تشکر می‌کنم که سود صنعت را به کارهای دلالی و سوداگری ترجیح داده‌اند.

گزارش تصویری از افتتاح خط تولید جدید تلویزیون ایکس ویژن

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*