loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

مانیتور LED مدل xs2240H ایکس‌ویژن 21.5 اینچ

XVISION Monitor xs2240H

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

مانیتور LED مدل xs2240H ایکس‌ویژن 21.5 اینچ

XVISION Monitor xs2240H

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

مانیتور LED مدل XS2240H ایکس‌ویژن

مانیتور LED مدل XS2240 ایکس‌ویژن یک مانیتور 22 اینچی با وضوح تصویر FULL HD است. ابعاد صفحه نمایش این مانیتور و وضوح تصویر بالا، این مانتیور را برای کار ظریف و حساس طراحی بسیار مناسب کرده است. همچنین طراحی مانیتور LED مدل XS2240H ایکس‌ویژن بسیار ظریف و باریک است. همچنین این مانیتور دارای درگاه VGA و درگاه HDMI است که اتصال از طریق کابل HDMI را فراهم می‌کند.

کیفیت تصویر Full HD مانیتور ایکس ویژن

کیفیت تصویر Full HD

وضوح تصویر در مانیتور XS2240H ایکس ویژن، 1920x1080p یا FULL HD است. این وضوح تصویر برای مانیتوری با پنل 22 اینچ کیفیت تصویری فوق العاده به نمایش می‌گذارد و همین امر باعث شده این مانیتور برای اموری که نیاز به دقت و ظرافت دارد بسیار مناسب باشد. همچنین این مانیتور دارای پنل LED با درجه کیفی A+ است و علاوه بر مصرف بهینه و طول عمر بالا ، در نمایش بهتر رنگها و تصاویر بسیار خوب عمل می‌کند.

طراحی بسیار ظریف

ظرافت و زیبایی مانیتور LED مدل XS2240H ایکس‌ویژن برای ایجاد حس خوب در کاربران چه در محیط کار و چه در منزل بسیار با اهمیت است. مانیتور ایکس ویژن مدل XS2240H با طراحی بسیار زیبا و قاب باریک و ظریف زیبایی محیط را دوچندان کرده و قابلیت نصب بر روی پایه دیواری نیز دارد.

اتصالات

انتقال تصویر در مانیتور XS2240H توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. در واقع وجود اتصالاتی نظیر HDMI و VGA اتصال مانیتور LED مدل XS2240 ایکس‌ویژن به‌ سایر دستگاه های مورد نیاز را فراهم می کند. همچنین این مانیتور مجهز به ورودی D.sub است.

جمع بندی

مانیتور LED مدل XS2240H ایکس‌ویژن دارای صفحه نمایش LED و وضوح تصویر FULL HD است. این وضوح تصویر برای مانیتوری با پنل 22 اینچ کیفیت تصویری فوق العاده به نمایش می‌گذارد و همین امر باعث شده این مانیتور برای اموری که نیاز به دقت و ظرافت دارد بسیار مناسب باشد. این مانیتور از محصولات جدید ایکس ویزن است که علاوه بر طراحی بسیار ظریف و باریک مجهز به تکنولوژی پنل VA است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.