loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU715 سایز 50 اینچ

xvision 7 Series XCU715 UHD 4K Smart TV 50"

7 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU715 سایز 50 اینچ

xvision 7 Series XCU715 UHD 4K Smart TV 50"

7 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 7 ایکس ویژن، قابی از دنیای سرگرمی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU715 از سری محصولات UHD 4K این برند هستند که در دو سایز 50 و 55 اینچ عرضه می‌شوند. وضوح تصویر در این سری محصولات ULTRA HD 4K بوده و از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها میتوان به سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد که امکاناتی از جمله وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی این تلویزیون‌ ها بسیار ظریف و هنرمندانه است به طوریکه ضخامت آن در باریک‌ترین نقطه به حدود 10 میلیمتر می‌رسد و جلوه ای مدرن به محیط هدیه می‌کند. دو درگاه USB و 2 درگاه HDMI  اتصال انواع دستگاه را به تلویزیون امکانپذیر کرده‌است همچنین با قابلیت WIFI Screen mirror  امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون فراهم است.

لذت لمس تصاویر واقعی با تلویزیون 4K

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 50XCU715 ایکس ویژن ، ULTRA HD 4K  است . تلویزیون های 4K با رزولوشن x2160p3840 و مجموعا بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویر را با وضوح و کیفیتی بالا نمایش می‌دهند. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K ، تلویزیون های ULTRA HD 4K گزینه مناسب تری هستند.

تکنولوژی HDR10 در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن

درخشش زندگی با رنگ‌های بیشتر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU715 از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR با تاثیر بر کنتراست و نمایش طیف وسیع تری از رنگها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نمایش می‌دهد و در نتیجه تصاویر نزدیک به واقعیت خواهند بود. تکنولوژی HDR با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر ، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد.

طراحی زیبا و ظریف

تلویزیون‌ سری 7 ایکس ویژن مدل 50XCU715 با طراحی بسیار ظریف و زیبا، جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای اطراف خود هدیه می‌کند. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد همچنین بدنه مشکی رنگ این تلویزیون آن را مناسب خانه های مدرن و امروزی کرده است.

طراحی تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل XTU845
اتصالات تلویزیون 55 اینچ مدل XCU635

اتصالات و درگاه‌ها 

2 درگاه USB و 2 درگاه HDMI و Bluetooth در این تلویزیون امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل را به تلویزیون فراهم می‌کند.

اتصال بی سیم

این تلویزیون مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

وای فای اسکرین میرور

سیستم عامل اندروید 11، دریچه ای به دنیای سرگرمی ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU715 مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 11 است . وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دسترسی به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن ساخته است. تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی های تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است. همچنین در تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن اپلیکیشن‌های پرطرفداری همچون فیلیمو و دی‌جی کالا به صورت پیش فرض نصب شده است.

سیستم عامل اندروید ورژن 10 در تلویزیون سری 8

جمع بندی

تلویزیون‌های هوشمند سری 50XCU715 مجهز به سیستم عامل اندروید 11 ، دسترسی راحت و لذت بخش به دنیایی از اطلاعات و سرگرمی را فراهم می‌کند. وضوح تصویر در این تلویزیون‌ها ULTRA HD 4K است و پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 ، تصویری با کیفیت و فراتر از انتظار به نمایش می‌گذارد. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده ، این تلویزیون با گارانتی دو ساله مادیران عرضه می‌شود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.