loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU855 سایز 65 اینچ

xvision 8 series XTU855 UHD 4K Smart TV 65"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU855 سایز 65 اینچ

xvision 8 series XTU855 UHD 4K Smart TV 65"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، کیفیتی بی‌نهایت

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، پرچمداری با اقتدار به همراه بالاترین مشخصات فنی در بازار ایران محسوب می‌شود که به تازگی در دسترس کاربران و علاقمندان به تکنولوژی قرار گرفته است. این تلویزیون‌ها در سه سایز 65 ، 55 و 50 اینچ دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که در ادامه با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن
وضوح UHD 4K

کیفیت بالای تصویر با وضوح UHD 4K

پنل LED با بالاترین درجه کیفی در سری 8 تلویزیون‌های ایکس ویژن، تضمینی از کیفیت در این قاب جادویی است. وضوح تصویر Ultra HD 4K در تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن مدل XTU855 سایز 65 اینچ با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، با کیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌های روز جهان را پشتیبانی می‌کند و فناوری HDR10 باعث ایجاد طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب می‌شود.

تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها با HDR10

فناوری HDR10 در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU855 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند. با HDR10  نمایش روشن‌تر رنگ‌ سفید و نمایش تیره‌تر رنگ سیاه به راحتی امکان‌پذیر است و همین موضوع موجب می‌شود عمق تصاویر در نمایشگر این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن بیشتر باشد.

تکنولوژی HDR 10
طراحی اسپیکرها

Front speaker ترکیب کارایی و زیبایی

جایگذاری اسپیکر در بخش جلویی تلویزیون باعث می‌شود صدا مستقیما و بدون بازگشت به گوش برسد. Front speaker لذت تماشای فیلم و تصاویری که صدا در آن حائز اهمیت است را دوچندان کرده و کیفیت و قدرت سیستم صوتی را برای حفظ حس خوب شما تضمین می‌کند.

کاربری و سرعت بالاتر با USB 3.0

وجود درگاه USB 3.0 باعث تجربه‌ای راحت‌تر از کار با USB برای ضبط برنامه‌ها می‌شود. چرا که افزایش سرعت آن در کارکرد و ذخیره‌سازی برنامه‌ها، کاربری آسان‌تری را جهت استفاده از تلویزیون‌های ایکس ویژن ایجاد کرده است.

سرعت انتقال بالاتر با USB 3.0

نمایش تصاویر سریع و روان با تکنولوژی MEMC

قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU855 سایز 65 اینچ است که باعث می‌شود تصاویر سریع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ (Lag) نمایش داده شوند. این فناوری برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است و نسل جدیدی از کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لذت تماشای مسابقه با تکنولوژی MEMC
طراحی تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل XTU845

طراحی هم سطح بهترین های جهان

جذابیت ظاهری تلویزیون به همراه کیفیت در تصویر، رنگ و صدا، ترکیبی بی‌نظیر برای داشتن یک تلویزیون هم سطح با استاندارهای جهانی است. طراحی باریک و مدرن تلویزیون‌های ایکس ویژن در کنار قابلیت‌های حرفه‌ای آن، زیبایی محیط مورد نظر کاربران را تکمیل می‌کند.

سیستم صوتی Pure Sound صدایی فراگیر

وجود سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound و قابلیت پخش صدای دالبی، کیفیت صوتی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن مدل XTU855 را در کنار تمامی قابلیت‌های تصویری آن تضمین می‌کند تا کاربران تجربه‌ لذتبخش و بی‌نظیری از این محصول جدید ایکس ویژن داشته باشند.

سیستم صوتی Pure Sound

اندروید 11 یک همراه هوشمند

سیستم عامل اندروید ورژن 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در تلویزیون UHD 4K ایکس‌ویژن مدل XTU855، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند.
علاوه بر این، با وجود قابلیت‌های همچونWIFI Direct و WIFI Screen Mirror، نیازی به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی هوشمند نخواهد بود. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند یک درگاه USB2.0، یک درگاه USB3.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، قابل دسترس است.

اندروید ورژن 11 تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU855 سایز 65 اینچ از محصولات پرچم دار سری 8 ایکس ویژن است. سیستم عامل اندروید ورژن 11 قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند. جذابیت ظاهری تلویزیون به همراه کیفیت تصویر UHD 4K و سیستم صوتی Pure Sound، ترکیبی بی‌نظیر برای داشتن یک تلویزیون هم سطح با استاندارهای جهانی است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 4

  1. مجید شهابی نیا

    تلویزیون ندارید چراتبلیغ میکنید. من هرجا میرم موجود نیست

  2. مسعود هاشمی

    سلام
    مدل 65XTU855 پنل IPS داره؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.