loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU865 سایز 65 اینچ

xvision 8 series XTU865 UHD 4K Smart TV 65"

41 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU865 سایز 65 اینچ

xvision 8 series XTU865 UHD 4K Smart TV 65"

41 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، نمایش کیفیت بی نهایت

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU865 سایز 65 اینچ به تازگی به جمع پرچم داران سری 8 ایکس ویژن اضافه شده است. تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، که پرچمداری با اقتدار به همراه بالاترین مشخصات فنی در بازار ایران محسوب می‌شود. از جمله ویژگی هایی که این تلویزیون ها را به یک پرچم دار تبدیل می کند کیفیت تصویر UHD، سیستم عامل اندروید 11، پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 و MEMC است. این تلویزیون‌ها در سه سایز 65 ، 55 و 50 اینچ هستند. از جمله ویژگی هایی که این تلویزیون ها را به یک پرچم دار تبدیل می کند کیفیت تصویر UHD، سیستم عامل اندروید 11، پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 و MEMC است. در ادامه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU865 سایز 65 اینچ بیشتر آشنا خواهیم شد.

تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن
وضوح UHD 4K

وضوح تصویر  UHD 4K

پنل LED با بالاترین درجه کیفی در سری 8 تلویزیون‌های ایکس ویژن، تضمینی از کیفیت در این قاب جادویی است. وضوح تصویر Ultra HD 4K در این تلویزیون‌ها با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، با کیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌های روز جهان را پشتیبانی می‌کند و فناوری HDR10 باعث ایجاد طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب می‌شود.

پوشش تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها با HDR10

فناوری HDR10 در تلویزیون‌های هوشمند مدل 65 XTU865 سری 8 ایکس ویژن باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند. با HDR10  نمایش روشن‌تر رنگ‌ سفید و نمایش تیره‌تر رنگ سیاه به راحتی امکان‌پذیر است و همین موضوع موجب می‌شود عمق تصاویر در نمایشگر این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن بیشتر باشد.

تکنولوژی HDR 10
طراحی اسپیکرها

Front speaker زیبایی درعین کارایی

جایگذاری اسپیکر در بخش جلویی تلویزیون باعث می‌شود صدا مستقیما و بدون بازگشت به گوش برسد. Front speaker لذت تماشای فیلم و تصاویری که صدا در آن حائز اهمیت است را دوچندان کرده و کیفیت و قدرت سیستم صوتی را برای حفظ حس خوب شما تضمین می‌کند.

تجربه سرعت بالاتر با USB 3.0

وجود درگاه USB 3.0 باعث تجربه‌ای راحت‌تر از کار با USB برای ضبط برنامه‌ها می‌شود. چرا که افزایش سرعت آن در کارکرد و ذخیره‌سازی برنامه‌ها، کاربری آسان‌تری را جهت استفاده از تلویزیون‌های ایکس ویژن ایجاد کرده است.

سرعت انتقال بالاتر با USB 3.0

نمایش تصاویر سریع و روان با تکنولوژی MEMC

قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن است که باعث می‌شود تصاویر سریع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ (Lag) نمایش داده شوند. این فناوری برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است و نسل جدیدی از کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لذت تماشای مسابقه با تکنولوژی MEMC
طراحی تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل XTU845

ظاهری هم‌سطح با بهترین‌های جهان

جذابیت ظاهری تلویزیون به همراه کیفیت در تصویر، رنگ و صدا، ترکیبی بی‌نظیر برای داشتن یک تلویزیون هم سطح با استاندارهای جهانی است. طراحی باریک و مدرن تلویزیون‌های ایکس ویژن در کنار قابلیت‌های حرفه‌ای آن، زیبایی محیط مورد نظر کاربران را تکمیل می‌کند.

Pure Sound، حامی قدرت و رسایی صدا

وجود سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound و قابلیت پخش صدای دالبی، کیفیت صوتی تلویزیون‌های سری 8 را در کنار تمامی قابلیت‌های تصویری آن تضمین می‌کند تا کاربران تجربه‌ لذتبخش و بی‌نظیری از این محصول جدید ایکس ویژن داشته باشند.

سیستم صوتی Pure Sound

به هوشمندی یک دوست با اندروید 11

سیستم عامل اندروید ورژن11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در این سری از تلویزیون‌های هوشمند، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند.
علاوه بر این، با وجود قابلیت‌های همچون WIFI Direct و WIFI Screen Mirror، نیازی به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی هوشمند نخواهد بود. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند یک درگاه USB2.0، یک درگاه USB3.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، قابل دسترس است.

اندروید ورژن 11 تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU865 به عنوان پرچمداری با اقتدار مجهز به اندروید 11 است. با استفاده از قابلیت‌های همچون WIFI Direct و WIFI Screen Mirror، نیازی به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی هوشمند نخواهد بود. تجربه بی نظیر کاربر از کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU865 با وجود سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound تکمیل می شود. تلویزیون هوشمند مدل XTU865 ایکس ویژن در سایز 65 اینچ مجهز به تکنولوژی MEMC و تکنولوژی HDR10 است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 19

  1. بهنام اصغری

    باسلام

    بسیار عالی با فناوری بروز و صدای دلنشین قوی و تصویر بسیار شفاف ولی دفترچه راهنما در سایت بارگذاری نشده این مورد خودش یک امتیاز منفی برای تولید کننده میباشد

    • Sahar-Palangi

      دوست عزیز دفترچه ها در حال بروزرسانی است

  2. م. نقشبندی

    سلام، پنل این مدل از چە نوعیە؟ ممنون راهنمایی بفرمائید.

  3. حسین دستورانی

    هنوز به دستم نرسیده ولی فکر کنم عالی باشه

  4. باقری

    فوق العاده عالی و باکیفیت است. بنده تازه خریداری کردم این مدل رو. انقدر امکاناتش زیاد هست که یک هفته کامل زمان لازم هست بهشون مسلط بشید
    مخصوصا قابلیت MEMC فوق تصوره. کیفیت تصویر عالیه. کیفیت صدا بالا. USB3 و ماشین زمان و تنضیمات پیشرفته با چندین منو مجزا
    65 اینجچ هم که حرف نداره
    سوالی باشه در خدمتیم

  5. سید محمد طه میرطالب

    تلویزیون عالی هستش
    توی برندهای ایرانی حرف نداره من با همه برندها مقایسه کردم و میتونم بگم سری ۸۶۵ سرتره

  6. اکبر هاشمی

    بلوتوث و امکان اتصال صفحه کلید به صورتی بلوتوثی رو داره؟

  7. م.ح

    راهنمای استفاده از کنترلها ؟

  8. Milad

    سلام فرق سری 865با 845 چیه؟؟؟ میشه توضیح بدید ممنونم

  9. Milad

    فرق سری 865و 845دقیقا چیه؟میشه توضیح بدیدممنونم

  10. علیرضا

    سلام وقت بخیر
    ۶۵ اینچ تلوزیون ایکس ویژن
    مدل 65xtu865
    بامدل 65xtu855 چه فرقی دارد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. سعید تقوی

    حدود 2 ماه هست که تی وی ایکس ویژن 65 جدیدترین مدلش 865 رو خریدم باید بدون اغراق بگویم که بسیار عالیست تمام امکانات روز که نیاز هست با کیفیت خوب در این تی وی وجود دارد دیگه چه لزومی داره دنبال تلویزیون خارجی بگردیم. سپاسگزارم

  12. علی مجرد

    الان تلویزیون 65 اینچ با پنل Ips و اندروید 11 کدوم مدل ها میشن راهنمایی میکنید
    ممنون

  13. سپهرداد سالار

    لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به پنل IPS در 55 اینچ مدل 835 ،،،آیا 835 بخرم یا 865؟

  14. حسین شیرین‌کلام

    من چند ماه است ایکس ویژن سری ۸ ۶۵ اینچ خریدم. کیفیتش خوبه، ولی دو بار مشکل پیدا کرده و نمیتونه برنامه اندروید را لود کنه، مرتب ری استارت میشه. که شرکت پشتیبان آورده برنامه‌اش رو بروزرسانی کرده.

  15. sajjadharimi

    سلام ، ایکس ویژن تلویزیونی داره که hdmi ۲.۱ پشتیبانی کنه ؟

    • سحر پلنگی

      دوست عزیز
      در سری محصولات جدید تلویزیون ایکس ویژن که شامل مدل X15 و X25 می باشد، این ویژگی وجود دارد

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

برای پرش، قفل کردن برنامه ها یا افزودن کانال مورد نظر به فهرست کانال های مورد علاقه و حذف کردن از کلیدهای رنگی دستگاه کنترل استفاده کنید و توسط دکمه میانی (OK) اقدام به جابه جایی کانال های تلویزیون نمایید.

بیشتر بخوانید ...

تلویزیون‌های جدید با گیرنده‌های دیجیتال نسبت به تلویزیون‌های قدیمی با گیرنده‌های آنالوگ، در زمان تعویض کانال با کمی تاخیر کار می‌کنند. علت این تاخیر در کانال های تلویزیون از سمت فرستنده (صدا و سیما) است و در نقاط مختلف هم عدد این تاخیر متفاوت است. همچنین مقدار حجم محتوا براساس کیفیت آن بر این امر تاثیر می گذارد.

یکی از قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن این است که اگر بین 3 تا 4 ساعت، هیچگونه عملکردی بر روی ریموت کنترل تلویزیون صورت نگیرد، دستگاه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، به طور خودکار خاموش می شود.
در غیر این صورت موارد زیر بررسی شود:
مطمئن شوید که در منوی Setup ، عملکرد Off Timer زمان خاموش
شدن ( روی On )فعال تنظیم نشده باشد. عملکرد Sleep Timer تایمر خواب فعال نشده باشد.چنانچه به مدت 10 دقیقه سیگنالی از ورودی دریافت نشود، تلویزیون
به طور خودکار خاموش می شود. در صورت متصل بودن کامپیوتر به تلویزیون، تنظیم های مصرف برق
کامپیوتر را کنترل کنید. از اتصال صحیح کابل برق تلویزیون به پریز برق اطمینان حاصل کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.