loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XYU735 UHD 4K Smart TV 50"

18 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XYU735 UHD 4K Smart TV 50"

18 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن جلوه زیبای تکنولوژی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 محصول جدید ایکس ویژن است که به تازگی عرضه شده است. این تلویزیون میان رده ایکس ویژن دارای قابلیت های متنوعی است که برای کاربران بسیار جذاب و کاربردی است از جمله وضوح تصویر ULTRA HD 4K که امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از قابلیت HDR10 رنگهایی زنده و واقعی به نمایش می‌گذارد. تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل XYU735 از اندروید 11 برخوردار است که این یعنی ورود به دنیای سرگرمی با تلویزیون هوشمند که هر تلویزیون را تبدیل به دوست شما می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های بیشتری از این محصول می پردازیم.

تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن

وضوح تصویر 4K تماشای با شکوه جزئیات

تلویزیون مدل 50XYU735 ایکس ویژن دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی زنده و واقعی را به نمایش میگذارد. HDR 10 با افزایش کنتراست و عمق تصاویر جزئیات بیشتری نشان می دهد.

طراحی تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن

طراحی؛ زیبا و مدرن

تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن مدل XYU735 با طراحی ظریف و زیبا نمایی مدرن و به روز به محیط اطراف خود هدیه میکند. ابعاد این تلویزیون با توجه به 50 اینچ بودن ، برای خانه و فضای متوسط و بزرگ مناسب است.

اتصالات و پورت ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 دارای دو درگاه USB.02  و 3 درگاه HDMI  است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد. همچنین اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق ,Bluetooth ،WIFI نیز امکان پذیر است.

اتصالات تلویزیون های ایکس ویژن

کشف دنیای مدرن با اندروید 11

سیستم عامل اندروید 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در تلویزیون هوشمند مدل XYU735 ایکس ویژن، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند.
علاوه بر این، با وجود قابلیت‌های همچون WIFI Direct و WIFI Screen Mirror، نیازی به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی هوشمند نخواهد بود. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دو درگاه  USB2.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، قابل دسترس است.

اندروید 11 در تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 در سایز 50 اینچ دارای ظاهری مدرن است که در طراحی هم پای استانداردهای جهانی است. این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از اندروید 11 پشتیبانی می کند. تکنولوژی HDR10 به کار رفته در تلویزیون هوشمند XYU735 باعث نمایش زنده تر رنگ ها در قاب تلویزیون می شود. همچنین علاوه بر امکانات مذکور، تلویزیون تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 با گارانتی دو ساله مدیران عرضه می شود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.