loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

قسمت سوم سریال خاندان اژدها پخش شد. این مجموعه با عبور از مرز 20 میلیون نفر بیننده تنها در دو قسمت، به صدر جدول پر بیننده ترین سریال های خارجی رسیده است. این در حالی است که رکوردهای قبلی دست سریال گیم آف ترونز بود. برای خواندن این مطلب جذاب، با ایکس ویژن همراه باشید.

سریال خاندان اژدها محصول جدید HBO

خاندان اژدها (House of the Dragon) یا خانه اژدها سریال آمریکایی در ژانر فانتزی و درام است. فیلم خاندان اژدها ساخته رایان کندال و جرج آر. آر. مارتین اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است.

سریال خاندان اژدها  پیش‌ درآمدی بر سریال پر مخاطب گیم آف ترونز (Game of Thrones) یا بازی تاج ‌و تخت است که از سال 2011 تا 2019 پخش شد. (۲۰۱۱–۲۰۱۹) است.

سریال خانداد اژدها

آمار بینندگان دو قسمت اول این سریال، خیره کننده است. قسمت اول با 10.2 میلیون و قسمت دوم هم با همین آمار، به تعداد بیش از 25 میلیون بیننده رسیده است. این در حالی است که آمار بییندگان فصل پایانی سریال گیم آف ترونز به 2/44 میلیون نفر رسیده بود. بنابراین پیش بینی ها نشان می دهد این مجموعه در همین فصل ابتدایی رکورد گیم آف ترونز را در هم می شکند.

داستان سریال خانه اژدها

 داستان خاندان‌اژدها مربوط به  ۱۷۲ سال پیش از اتفاقات سریال گیم آف ترونز است. جایی که جنگ داخلی بین خاندان تارگِریِن رخ می دهد. این مجموعه داستان به قدرت رسیدن خاندان تارگرین را بازگو کند.

شاید یکی از برتری های سریال خانه اژدها نسبت به گیم آف ترونز این باشد که چون بر اساس رمان آتش و خون نوشته شده است. بنابراین دارای پایان بندی مشخص بوده و نقد منفی وارد شده به فصل پایانی بازی تاج و تخت را به همراه نخواهد داشت.

داستان سریال خانه اژدها 2022

شروع پروژه ساخت خاندان اژدها از کی بود؟

با وجودی که خبر ساخت خانه اژدها در اکتبر 2019 اعلام شده بود. اما از مراحل انتخاب بازیگران در سال 2020 تا شروع فیلمبرداری یک سال طول کشید. به طوری که فیلمبرداری اصلی در آپریل 2021 در بریتانیا آغاز گردیده است.

سریال خاندان اژدها چند قسمت است؟

طبق گزارش HBO، فصل اول این مجموعه، از 10 قسمت تشکیل شده است. تاکنون دو قسمت از سریال خانه اژدها از شبکه  اچ‌بی‌او پخش شده است. قسمت اول در ۲۱ اوت ۲۰۲۲ (30 مرداد 1401) و قسمت دوم در 28 اوت 2022 (6 شهریور 1401) پخش شد.

زمان پخش سریال خاندان اژدها قسمت سوم و چهارم، در تاریخ 4 و 11 سپتامبر 2022 از HBO خواهد بود.  


خواندن این مطلب را از دست ندهید:

10 فیلم اکشن 2022 که باید دید!

بهترین فیلم های اکشن 2022

اطلاعات سریال خاندان اژدها

در لیست زیر، ژانر، بازیگران، کارگردان، تهیه کننده، آهنگساز و کشور سازنده سریال خاندان اژدها را مشاهده می کنید.

بازیگران خاندان اژدها

8.9/10 :IMDB

ژانر: فانتزی، درام، اکشن، ماجراجویی

تاریخ پخش قسمت اول: ۲۱ اوت ۲۰۲۲ (30 مرداد 1401)

تعداد قسمت های پخش شده: 2 قسمت

تعداد فصل ها: فصل یک ( 10 قسمت)، تمدید شده برای فصل دو

کارگردان: رایان کندال، جرج آر. آر. مارتین| بر پایه رمان: آتش و خون اثر جرج آر.آر. مارتین

آهنگساز: رامین جوادی

کشور سازنده: ایالات متحده

بازیگران: پدی کانسیداین، مت اسمیت، اما دآرسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسان، ایو بست، سونویا میزونو، فابین فرانکل، میلی آلکاک، امیلی کری، گراهام مک‌تاویش


ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*