loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
  • روش تنظیم دما در یخچال و فریزر ساید بای ساید و چهار درب
  • روش تنظیم دما در یخچال فریزر بالا
  • روش تنظیم دما در یخچال و فریزر دوقلو

نحوه تنظیم دما در مدل های مختلف یخچال و فریزر ایکس ویژن متفاوت است. بهترین بازه دمایی برای یخچال 4 درجه و برای فریزر 18- درجه است. بهتر است دمای دستگاه را طبق شرایط محیطی، حجم مواد غذایی و دفعات باز و بسته کردن درب تنظیم نمایید. زمانی که یخچال و فریزر ایکس ویژن را برای اولین بار روشن می کنید، محفظه یخچال با 5 درجه سانتی گراد و محفظه فریزر با دمای 18- درجه سانتی گراد شروع به کار می کند. چنانچه نیاز به تغییر دمای اولیه وجود داشته باشد شما می توانید طبق دستورالعمل زیر دما را تنظیم نمایید.

روش تنظیم دما در یخچال و فریزر ساید بای ساید و چهار درب:

تنظیم دمای یخچال (C °8  C °2) و دمای فریزر (C °22-  C °15-)

در صورت قفل بودن صفحه کنترل، کلید SET را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. بعد از اینکه آیکون به محفظه یخچال و یا فریزر تغییر کرد به کمک کلید SET دمای هر بخش را به صورت جداگانه تنظیم کنید. با هر بار فشردن کلید SET دما 1 درجه کاهش پیدا می کند. بازه دمایی برای یخچال 02،03،04،05،06،07،08 و 08… و برای فریزر 15-،16-،17-،18-،19-،20-،21-،22- و 15- سانتی گراد قابل تنظیم است. پس از انتخاب دما، کلید را رها کرده و 5 ثانیه منتظر بمانید تا تنظیمات انجام و ذخیره شود.

روش تنظیم دما در یخچال فریزر بالا:

تنظیم دمای یخچال (C °8  C °2) و دمای فریزر (C °22-  C °15-)

اگر کنترل پنل دستگاه قفل است، ابتدا کلید Regulate را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. پس از اینکه آیکون یخچال و یا فریزر نمایش داده شد، با فشردن کلید Regulate دمای قسمت های یخچال و فریزر با به صورت جداگانه تنظیم نمایید. با هر بار فشردن کلید Regulate دما 1 درجه کاهش پیدا می کند. بازه دمایی در این نوع از یخچال فریزرها در بخش یخچال 02،03،04،05،06،07،08 و 08… و در بخش فریزر 15-،16-،17-،18-،19-،20-،21-،22- و 15- درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. پس از اینکه دمای مورد نظر را انتخاب کردید، کلید را رها کرده و 5 ثانیه منتظر بمانید تا تنظیمات ذخیره شود.

روش تنظیم دما در یخچال و فریزر دوقلو:

تنظیم دمای یخچال (C °8  C °2) و دمای فریزر (C °25-  C °15-)

در صورت روشن بودن نشانگر  کلیه کلیدها قفل هستند. برای باز کردن قفل کنترل پنل،‌ کلید  را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. پس از باز شدن قفل، با استفاده از کلیدهای “+” و “-” دمای مورد نیاز خود را تنظیم نمایید. بازه دمایی برای قسمت یخچال از 2 تا 8 درجه سانتی گراد و برای بخش فریزر از 15- تا 25- درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. پس از انتخاب دمای مورد نظر، 5 ثانیه منتظر بمانید تا نشانگر از حالت چشمک زن خارج شده و تنظیمات ذخیره شود.

نظرات 5

  1. Sara

    سلام من میخام در یخچال فریز بالا دمای یخچالو بیشتر کنم باید کدوم دکمرو بزنم؟

  2. حامد واعظی

    سلام توضیح می خواستم در ارتباط با عملکرد تنظیم دمای هوشمند روی صفحه دیجیتال ساید x vision یا tcl

  3. فرزاد اخوان

    سلام .یخچال ساید بای ساید ایکسویژن خریدم دمای یخچالش اصلا مشخص نیست چه جوری کار میکنه و سوالم اینه که تو این یخچال 4درجه سرد تر میشه یا 8 درجه .من هر کدوم انتخاب کردم باز مواد غذایی یخ میزنه.با در نظر گرفتن اینکه یخچال سامسونگ هرچی به صفر نزدیک تر بشی سرد تر میشه ولی این ایکسویژن من اصلا متوجه نمیشم که 4سردتره یا 8 ..ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. رضا بخشی

    سلام من دوست داشتم که نشانگر دیجیتال روی درب یخچال فریزر دو قلو که دارم همیشه روشن باشه آیاامکان داره ؟

  5. انصاری

    سلام…من یخچال فریزر ایکس ویژن دارم.. ولی غذا توش یخ میزنه..۴ سرد بود پنج گذاشتم یخ میزنه گذاشتم ۶ ولی هنوز گیجم..

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*