loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
  • وضوح جزئیات 4 برابری نسبت به Full HD
  • در دسترس‌تر و مقرون بصرفه‌تر از قبل
  • رنگ‌هایی که از همیشه زنده‌تر اند
  • با صدای دالبی تلویزیون‌های 4K می‌توان غرق فیلم شد
  • با خیالی راحت نزدیکتر به تلویزیون بنشینید

برای هر خرید باید دلیل منطقی داشت و معمولا قبل از هر انتخابی ویژگی‌ها و دلایل انتخاب خود را بررسی می‌کنیم.  قابلیت 4K به اندازه‌ای قابل توجه است که به راحتی می‌تواند به اولین انتخاب ما برای خرید تلویزیون تبدیل شود. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های 4K را برای یک خرید مطمئن مرور کنیم.

وضوح جزئیات 4 برابری نسبت به Full HD

شاید شما هم تجربه کرده باشید، اولین تعریفی که از 4K به گوش همه رسید، همین وضوح چهار برابری نسبت به تلویزیون‌های Full HD بود. تا قبل از حضور 4K در بازار، تلویزیون‌های Full HD  با دو میلیون پیکسل، جزئیات تصویر را نمایش می‌دادند. اما 4K با بیش از 8 میلیون پیکسل تحولی در نمایش جزئیات تصاویر ایجاد کرد. همین ضریب 4 به قدری می‌تواند در کیفیت آنچه را که در قاب جادویی خود می‌بینید تاثیرگذار باشد که 4K را به اولین انتخابتان تبدیل کند.

در دسترس‌تر و مقرون بصرفه‌تر از قبل

زمانی بود که نام 4K ، تکنولوژی ای برای آینده‌ای دور را در ذهن تداعی می‌کرد. اما با گذشتن زمانی نه چندان طولانی، به راحتی قدم زدن در میان فروشگاه‌های لوازم الکترونیک و یا وب‌گردی در سایت‌های فروش تلویزیون، می‌توانیم تلویزیون‌های 4K را در دسترس و با قیمتی مناسب‌تر از گذشته ببینیم. 4K دیگر یک امکان دور از ذهن و غیرقابل دسترسی نیست و اکنون در حال تبدیل شدن به اولین انتخاب مصرف‌کنندگان است.

 رنگ‌هایی که از همیشه زنده‌تر اند

HDR  قابلیتی است که با وجود آن می‌توان کیفیتی بی‌نظیر از رنگ‌ها را تجربه کرد. حال با وجود 4K که متخصص در نمایش جزئیات است می‌توان از دیدن رنگ‌های واقعی و زنده تصاویر به همراه جزئیاتی دقیق‌تر از همیشه، به کیفیتی مثال‌زدنی رسید. بطوریکه تصویر سبز جنگل را با طراوت و آبی آسمان را درخشان دید و از این رنگ‌های زنده و شفاف لذت برد.

با صدای دالبی تلویزیون‌های 4K می‌توان غرق فیلم شد

برای افرادی که علاقه خاصی به دیدن فیلم دارند، دیدن تصویر واضح و با کیفیت به همراه صدای دالبی می‌تواند تجربه‌ای لذتبخش از تماشای فیلم در خانه را رقم بزند. 4K قابلیتی برای دیدن تصاویر بزرگ فراهم می‌کند که این امکان در کنار صدای دالبی، یک سینمای تمام عیار را در فضای خانه به راه می‌اندازد.

با خیالی راحت نزدیکتر به تلویزیون بنشینید

پیکسل‌های میلیونی 4K این امکان را به شما می‌دهد که از فاصله نزدیک هم بتوانید بدون هیچ سختی، لذت تماشای صحنه‌ها را حس کنید. این قابلیت باعث می‌شود در چیدمان دکوراسیون منزل یا محل کار آزادی عمل بیشتری داشته باشیم و بین تلویزین و فضای نشیمن فاصله کمتری لحاظ کنیم. همچنین با 4K مشکل چیدمان فضاهای کوچک و دغدغه قرار دادن تلویزیون در آن از بین می‌رود.

شاید تا سال‌ها پیش تصور نمی‌کردیم مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌ها مانند تلویزیون‌های 4K بتواند با این سرعت جزئی از زندگی ما شود. اما ایکس ویژن این امکان را فراهم آورده تا خرید تلویزیون ایرانی، یک انتخاب مناسب و همسطح با تکنولوژی‌های روز جهان باشد. برای دیدن مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تلویزیون‌های 4K ایکس ویژن می‌توانید به صفحه تلویزیون 4K ایکس ویژن سر بزنید تا بهترین انتخاب را مطابق با نیاز و سلیقه خود داشته باشید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*