loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-AWI ظرفیت 9 کیلوگرم رنگ سفید

X.Vision WH94-AWI Washing Machine 9kg

14 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-AWI ظرفیت 9 کیلوگرم رنگ سفید

X.Vision WH94-AWI Washing Machine 9kg

14 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری WH

همگرایی هنر و تکنولوژی

سری WH به عنوان یک محصول حرفه‌ای و درجه بالا از خانواده W ماشین‌های لباسشویی ایکس‌ویژن، تلفیقی منحصر به فرد از هنر و تکنولوژی را به شما ارائه می‌دهد. این ماشین لباسشویی با استفاده از کنترل پنل ساده، کاربردی و با کیفیت، همراه با درب خاص طراحی شده، به محصولی با جلوه ویژه تبدیل شده است. با 14 برنامه متنوع شستشو، این ماشین لباسشویی به شما امکان می‌دهد تا هر نوع لباس را به استاندارد بالا و بدون آسیب به پارچه شسته و خشک کنید. نمودار مصرف انرژی این مدل نیز با رده A+++ از محصولات کم مصرف محسوب می‌شود.

حس خوب آرامش

آرامش با موتور اینورتر

موتورهای اینورتر با کنترل دقیق و خودکار جریان برق، بهینه‌سازی و کنترل بهتر حرکت درام را تضمین می‌کنند. این موتورها علاوه بر کاهش مصرف انرژی، تولید صدا و لرزش را به حداقل می‌رسانند. اجزای موتورهای اینورتر با طراحی خاصی ساخته شده‌اند تا اصطکاک کمتری نسبت به موتورهای معمولی داشته باشند و به همین ترتیب، صدای کمتری تولید کنند. سرعت موتور به تطابق با حجم لباس‌ها بهینه می‌شود که این امر منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. نحوه عملکرد این موتورها با توجه به حجم لباس تغییر می‌کند و در نهایت باعث افزایش عمر دستگاه می‌شود.

نگران جا ماندن لباس‌ها نباش!

اضافه کردن لباس در طی دوره شستشو (Add Garment)

تکنولوژی قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی لباس‌های باقی‌مانده را بدون نیاز به متوقف کردن کامل دوره شستشو، به دستگاه اضافه کنید. با فشردن دکمه Pause یا Stop (بسته به مدل دستگاه)، دوره شستشو متوقف می‌شود و با کمی زمان، شما می‌توانید درب دستگاه را باز کرده و لباس‌هایتان را اضافه نمایید. سپس دوره شستشو را ادامه دهید. این ویژگی علاوه بر جلوگیری از تأخیر در شستشوی لباس‌ها، موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

کیفیت شستشو با درام Cobblestone

ماشین‌های لباسشویی سری W با درام Cobblestone مجهز شده‌اند. این نوع درام با طراحی و مهندسی دقیق، باعث ایجاد اصطکاک مناسب با لباس‌ها می‌شود. این ویژگی موجب تمیزی عمیق‌تر و کاهش خسارت به بافت پارچه می‌گردد و همچنین از چروک شدن زیاد لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

برنامه شستشوی سریع

ماشین لباسشویی سری WH دارای برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای است. این برنامه برای لباس‌های کمی کثیف یا با حجم کم مناسب است. با استفاده از این برنامه، لباس‌های شما طی 15 دقیقه به‌طور کامل شسته و خشک می‌شوند.

تعادل خودکار لباس‌ها

تکنولوژی تعادل خودکار لباس‌ها (Auto Balance) باعث توزیع یکنواخت لباس‌ها در داخل درام شده و به‌طور خودکار از لرزش‌ها و تکان‌های شدید جلوگیری می‌کند. این ویژگی به‌طور موثری از گره‌خوردن و چروک شدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند و در نهایت باعث افزایش عمر دستگاه می‌شود.

برنامه شستشوی خودکار با آب 95 درجه

این ماشین لباسشویی با برنامه شستشوی خودکار درام مجهز شده است. این برنامه با استفاده از آب با دمای 95 درجه و افزودن مواد شوینده، دوره شستشوی کامل درام و لوله‌های ارتباطی را انجام می‌دهد. برای جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی قطعات، توصیه می‌شود که هر 6 ماه یکبار از این برنامه استفاده نمایید. حتماً توجه داشته باشید که لباس‌ها را در داخل درام قرار ندهید.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. سعید حسینیان

    سلام
    من قصد خرید لباسشویی دارم‌
    کدوم مدل رو پیشنهاد میدید که بدون دردسر چند سال برامون کار کنه
    در ضمن براشستشوی پتو و رو فرشی هم مشکلی نداشته باشه

  2. یاسر

    این مدل گیربکسیه یا تسمه ای

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.