loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

چگونه مشکلات اتصال wifi screen mirror را برطرف کنیم؟

قابلیت Wi-Fi screen mirror در تلویزیون‌های ایکس ویژن باعث می‌شود برای دیدن تصاویر دلخواه‌ خود، زحمت تمرکز بر روی صفحه کوچیک موبایل را نداشته باشید و به راحت‌ترین روش ممکن از امکانات گوشی‌های هوشمند روی صفحه تلویزیون استفاده کنید.
گاهی اوقات امکان دارد موفق به اتصال گوشی موبایل خود به تلویزیون نشوید و یا گوش موبایل نام تلویزیون شما برای اتصال پیدا نکند. برای اتصال حتماٌ باید در ابتدا وارد برنامه نقطه اتصال بیسیم در تلویزیون خود شوید که این برنامه در قسمت هوم بار و یا درقسمت وای فای در بخش پایین آن می باشد. در قسمت اسمارت ویو و یا وای فای اسکرین موبایل سرچ مجدد انجام دهید و پس از شناسایی اسم تلویزیون به آن متصل شوید. پس برای اتصال حتماٌ باید وارد قسمت نقطه اتصال بیسیم تلویزیون بشویم.
با امتحان این راهکارها می‌توان مشکلات جزئی مربوط به اتصال موبایل به تلویزیون‌های هوشمند از طریق Wi-Fi screen mirror را برطرف کرد. اما اگر مشکل شما در تلویزیون ایکس ویژن خود متفاوت از موارد مطرح شده در این متن بود می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایکس ویژن در تماس باشید تا بهترین راهنمایی در اختیار شما قرار گیرد.

آیا این راهنما برای شما مفید بود؟بله  86 خیر  471

کمک بیشتری لازم دارید؟

راه‌های دیگر را انتخاب کنید