loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

مادیران ؛ ثابت قدم و پیشرو در تولید از گذشته تا آینده

به گزارش روابط عمومی مادیران، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در کارخانجات صنایع مادیران ، علاوه بر آشنایی با عمق تولید، تجیهزات و امکانات این مجموعه تولیدی ، طی یک نشست خبری با حضور مدیران این مجموعه، سوالات خود را در حوزه صنعت لوازم خانگی مطرح کردند.

شرکت صنایع مادیران با بیش از نیم قرن تجربه فعالیت در حوزه الکترونیک و دیجیتال و با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، امروزه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی در ایران شناخته می شود.

یکشنبه گذشته گروه صنایع مادیران با دعوت جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه ، ضمن معرفی امکانات و تجهیزات تولیدی خود و نمایش توانمندی این شرکت در تولید محصولات الکترونیکی ، صوتی و تصویری و لوازم خانگی ، در جریان یک نشست پرسش و پاسخ صمیمانه با خبرنگاران، به سوالات ایشان پاسخ داده و از زحمات این گروه در بازتاب اخبار تولید کنندگان ایران قدردانی کرد.

کارخانه الکترونیک مادیران؛

با تجربه در تولید، به روز در دانش و تکتولوژی

کارخانه صنایع الکترونیک مادیران واقع در شهرک صنعتی هشتگرد، از حدود 25 سال قبل با تولید مانیتور، قدم در راه تولید گذاشت و سپس در سال 1381 با معرفی برند ایکس ویژن تولید تلویزیون را آغاز کرد . این کارخانه به طور مستمر با به روزرسانی تجهیزات و امکانات و همچنین بهره‌گیری از متخصصان، محصولاتی همگام با تکنولوژی جهانی تولید و عرضه می‌کند.

در این بازدید پس از معرفی خطوط تولید پیشرفته بردها الکترونیکی و کنترل کیفیت محصولات ، برای نخستین بار از سالن تولید صفحه نمایش رونمایی شد.

در این سالن با سرمایه گذاری انجام شده و تجهیزات و امکانات، در محیطی کاملا ایزوله و بدون آلودگی لایه های صفحه نمایش در کنار هم قرار گرفته می شوند تا کیفیت مد نظر حاصل شود. این گامی بزرگ در عمق تولید صفحه نمایش بوده و مادیران طی چند ماه آینده از ظرفیت کامل این خط استفاده خواهد کرد.

صنایع پلاستیک مادیران؛

پشتیبانی قدرتمند در تولید

کارخانه صنایع پلاستیک مادیران در سال 1381 با هدف تولید قطعات پلاستیکی مورد نیاز در تولیدات مادیران تاسیس شد و آغاز به کار کرد. این کارخانه در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع در شهرک صنعتی هشتگر واقع شده و مجهز به دستگاه‌های تزریق تمام اتوماتیک با ظرفیت سالانه 3000 تن و همچنین تولید سالانه 3600 تن پلاستیک تجزیه پذیر می باشد که مواد اولیه آن با فرمولاسیون اختصاصی مادیران تولید می شود. اکنون این شرکت علاوه بر تامین نیازهای تولید صنایع مادیران، به سایر تولیدکنندگان نیز محصولات خود را ارائه می دهد.

پشتیبانی فروش مادیران؛

پاسخگو ، سریع و مجهز

در ادامه بازدید، خبرنگاران با حضور در دفتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی فروش مادیران، با فرایند ارائه خدمات این مرکز آشنا شدند. خدمات نصب در این مرکز حداکثر طی 24 ساعت انجام می شود و با بهره‌گیری از 3000 مهندس و تکنیسین تعمیر قطعات در کمترین زمان صورت می‌گیرد .یکی از خط مشی‌های خدمات پس از فروش مادیران ارجهیت تعمیر قطعه به تعویض آن است.

کارخانه لوازم خانگی مادیران؛

مدرن و توانمند

شرکت صنایع مادیران در راستای گسترش سبد محصولات تولیدی خود، اقدام به راه‌اندازی کارخانه بزرگ لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرد. این کارخانه بزرگ لوازم خانگی در زمینی به وسعت 100 هزار متر مربع و بیش از 49 هزار متر مربع سالن تولید راه اندازی شده و ظرفیت تولید سالانه 500 هزار دستگاه انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد.

تمام دستگاه‌های خطوط تولید این کارخانه از شرکت‌های اروپایی معتبر خریداری شده و از مهندسین اروپایی جهت راه اندازی خطوط استفاده شده است. طراحی این کارخانه به گونه ای است که در طول روز فقط از نور خورشید جهت روشنایی سالن تولید استفاده می شود.

بابک ثقفی مدیر عامل هولدینگ مادیران با حضور در سالن تولید کارخانه لوازم خانگی به معرفی امکانات این کارخانه پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در پایان این رویداد، نشست خبری با حضور بابک ثقفی مدیر عامل صنایع مادیران، امیر حسین مرتضائیان مدیر عامل صنایع الکترونیک مادیران و محمود قهاری مدیر عامل صنایع لوازم خانگی مادیران برگزار شد همچنین مهندس عباس هاشمی، دبیر انجمن صنف لوازم خانگی و دکتر شهیدی دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری  نیز در این نشست حضور داشته و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

  • بابک ثقفی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص خروج برندهای کره‌ای از بازار ایران و نامه مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی، اظهار داشت : مفهوم انحصار در بازار لوازم خانگی صدق نمیکند زیرا  برندهای کره‌ای هنوز هم از بازار ایران خارج نشده اند و به صورت قاچاق وجود دارند و سهم قابل توجهی از بازار هنوز هم در اختیار آنهاست. باید شرکت‌های خارجی را ملزم کرد که در ایران تولید تجهیزات زیرساخت راه اندازی کنند و محصولات مهم مثل پنل تلویزیون یا کمپرسور یخچال را  در ایران تولید کنند.
  • این تولید کننده ادامه داد : کالای قاچاق بسیار راحت و در مدت زمان کم وارد بازار می شود در حالی که برای تولیدکننده 7 ماه زمان نیاز است. یعنی پول پرداخت می شود و 7 ماه بعد محصول آماده عرضه است و این توان رقابت را از ما می‌گیرد.
  • بابک ثقفی که قبل از این نشست در جلسه تولید کنندگان با جناب دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور حضور داشت، در خصوص تصمیمات جلسه با ایشان نیز اطلاع رسانی کرد. او در این خصوص این موضوع گفت : مقرر شد برچسب قیمت مصرف کننده روی کالا زده شود و همچنین قیمت در سامانه 124 ثبت گردد تا بازرسان و مصرف کنندگان قیمت را استعلام کنند. همچنین راهکارهایی برای حمایت از تولیدکننده را در این جلسه عنوان کردم ، ارائه ارز ترجیحی به تولیدکنندگان، مبارزه با قاچاق ، کاهش بهره بانکی و کاهش هزینه‌های بسیار سنگین تبلیغات.
  • ایشان با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمت در محصولات مادیران وجود نداشته اظهار کرد: گزارشی با اطلاعات غلط در دست فعالان بازار قرارگرفته که به هیچ عنوان واقعی نیست زیرا ما هیچگونه افزایش قیمتی در محصولات خود نداشتیم و این موضوع با اتاق اصناف با ارائه اسناد و مدارک عنوان خواهیم کرد.  علی رقم افزایش هزینه های تولید و هزینه های خرید مواد اولیه به میزان 35 تا 40 درصد ، تلاش ما این بوده که هماهنگ با سیاست های کنترل قیمت دولت ، عمل کنیم و تغییر در قیمت ها نداشته ایم.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*