با کیفیت سرگرم شو!

با تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن، یکسال رایگان فیلیمو ببین

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید، برای شما یک فرصت بی نظیر در کمپین اشتراکی فیلیمو و ایکس ویژن فراهم شده است. چرا که با خرید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در بازه 25 آذر تا 25 بهمن می توانید از کارت اشتراک یکساله فیلیمو کاملا رایگان بهره مند شوید. یکسال استفاده از آرشیو گسترده 55 هزارتایی فیلم،‌سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی در کنار کیفیت تصویر و قدرت صدای تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن یک انتخاب بی نظیر و فوق العاده برای شما به شمار بیاید.

این کمپین از 25 آذر ماه تا 25 بهمن ماه 1400 برقرار است. کدهای اشتراک یکساله فیلیمو برای خریداران تلویزیون های هوشمند از طریق پیامک ارسال می شود، این کدها به مدت یکسال اعتبار دارد.

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، دریچه ای به دنیای سرگرمی‌ها

تلویزیون های هوشمند به نسبت تلویزیون های معمولی امکانات بسیار وسیع تری را در اختیار شما می گذارد. تلویزیون‌های هوشمند سرگرمی های مورد علاقه شما را همچون فیلم، موسیقی، بازی‌ها و محتوای ورزشی مختلف را  به راحتی و در کوتاه ترین زمان، در دسترس شما می‌گذارند  تا دیگر محدود به تماشای کانال های تلویزیونی نباشید. این ویژگی برای تلویزیون هایی که سیستم عامل اندروید دارند بسیار راحتتر و لذت بخش تر است.

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن با تنوع بالا در ابعاد و کیفیت های مختلف می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

فیلیمو، بزرگترین و به‌روزترین پلتفرم ویدیو

فیلیمو بزرگترین و به‌روزترین پلتفرم ویدیو درخواستی (VOD) ایران است و با داشتن بیش از 55 هزار عنوان فیلم، سریال و انیمشن‌ ایرانی و خارجی که از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS، اندروید TV و اندرویدباکس در دسترس شما است. هم‌اکنون با خرید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن، اشتراک یکساله رایگان فیلیمو را دریافت کرده و از طریق کلیک بر روی دکمه “سرگرم‌شو” به دنیایی از فیلم، سریال و انیمیشن وارد شوید .

راهنمای دریافت کد اشتراک رایگان یکساله فیلیمو :

با خرید و نصب تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن تا تاریخ 25 بهمن ماه 1400 یک‌سال اشتراک رایگان فیلیمو بگیر
نصب دستگاه تلویزیون خریداری شده توسط کارشناسان مجاز شرکت خدمات پس از فروش مادیران انجام خواهد شد.
مهلت استفاده از اشتراک رایگان فیلیمو: حداکثر یک‌سال

شرایط دریافت کد اشتراک رایگان یکساله فیلیمو:

لطفا با خدمات پس از فروش مادیران با شماره 82266-021 تماس گرفته و درخواست نصب دستگاه خود را ثبت نمایید. پس از نصب دستگاه توسط کارشناسان مجاز، پیامکی حاوی کد یکسال اشتراک رایگان فیلیمو را دریافت خواهید کرد. برای فعالسازی کد اشتراک فیلیمو بر روی دکمه سرگرم شو کلیک کرده و وارد وب سایت فیلیمو شوید و در قسمت خرید یا تمدید، کد اشتراک رایگان یکساله را وارد کنید و سپس با ورود به اپلیکیشن نصب شده فیلیمو بر روی تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن و ورود به حساب کاربری خود از تماشای بیش از ۵۵ هزار عنوان فیلم و سریال در فیلیمو لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند، Smart TV چیست؟

در دنیای مدرن امروزی به جرات می توان گفت اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی بشر شده است؛ قابلیت اتصال تلویزیون به اینترنت، تحولی عظیم در کاربری این قاب سیاه جادویی برای افراد به ارمغان آورد. قابی که تا قبل از این قابلیتی جز پخش فیلم، سریال و برنامه‌های از پیش تعیین شده را نداشت، در دنیای امروزی تبدیل به یار هوشمندی شده که از طریق آن می توان به سرگرمی‌ها در دنیای تکنولوژی دسترسی پیدا کرد.

آموزش تماشای فیلیمو در تلویزیون های هوشمند

برای تماشای فیلیمو در تلویزیون های هوشمند کافیست این ویدیو کوتاه را ببینید و از تماشای فیلیمو در صفحه بزرگ لذت ببرید.

چطور تلویزیون هوشمند خود را به اینترنت وصل کنیم؟

برای اتصال تلویزیون به اینترنت شما می توانید یا به صورت بی سیم و یا با استفاده کابل اقدام نمایید. برای اتصال بی سیم در تلویزیون شما حتما نیاز به یک مودم دارید،‌ سپس وارد تنظیمات تلویزیون خود شوید و از طریق گزینه شبکه اتصال بی سیم را انتخاب کنید؛ حال لیستی از شبکه های wifi به شما نمایش داده می شود، روی مودم مورد نظر خود کلیک کنید تا تلویزیون را به اینترنت متصل شود.

اما برای اتصال از طریق بی سیم شما نیاز به یک کابل و مودم اترنت دارید؛‌ در این روش می بایست یک سر کابل را به مودم و سر دیگر آن را به پورت LAN پشت تلویزیون وصل نمایید. بعد هم از منوی تنظیمات، با انتخاب گزینه‌ی شبکه باسیم، مودم مورد نظر رو مشخص کنید. حال،  تلویزیون با موفقیت به اینترنت وصل شده و می توانید در فضا وب شروع جستجو نمایید.

چطور با تلویزیون هوشمند وبگردی کنیم؟

یکی از مزایای تلویزیون های هوشمند این است که می تواند به بهترین شکل ممکن شما را سرگرم کند و به هیچ وجه شما محدود به تماشای برنامه های در حال پخش در تلویزیون نیستید. برای وبگردی در تلویزیون هوشمند خود تنها کافیست که از اتصال تلویزیون به اینترنت مطمئن شوید و سپس وارد مرورگر تلویزیون در قسمت home تلویزیون شوید و سپس به راحتی هر چه تمام تر می توانید شروع جستجو در فضای وب شوید.

راهنمای خرید تلویزیون، از 0 تا 100

زمانی که تصمیم به خرید تلویزیون می‌گیریم، ممکن است با حجم زیادی از اطلاعات روبرو شویم؛ چرا که با توجه به تنوع و گسترده بودن برندها و ویژگی‌های مختلفی که در تلویزیون‌ها وجود دارد، ما با انتخاب‌های زیادی مواجه هستیم که ممکن است تصمیم گیری را برایمان با مشکل روبرو کند. اما اگر قبل از خرید بدانیم که اولویت ما برای داشتن یک تلویزیون چه چیزهایی است قطعا در هنگام خرید می تواند انتخاب راحت تری خواهیم داشت. ما به شما در تصمیم گیری برای خرید مناسب ترین محصول کمک میکنیم

خرید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن

اگر تصمیم خود را گرفته اید همین حالا از طریق یکی از روش های زیر برای خرید تلویزیون هوشمند خود اقدام کنید.

تلویزیون های ایکس ویژن با فاصله بهترین تلویزیون های حال حاضر بازار ایران هستند

فروشگاه های آنلاین

فروشگاه های زنجیره ای

نمایندگی های رسمی ایکس ویژن