loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن 21.5 اینچ

XVISION Monitor XK2230H

4 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن 21.5 اینچ

XVISION Monitor XK2230H

4 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

بررسی کلی مانیتور XK2230H ایکس ویژن

مانیتور مدل XK2230H ایکس ویژن مجهز به پنل  IPS با زاویه دید وسیع (178*178) بوده که یکی از بالاترین استانداردها در ساخت پنل به شمار می‌رود. وضوح تصویر Full HD در مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن برای طراحی و انجام اموری که نیازمند کیفیت تصویر بالا هستند مناسب است و اندازه مناسب صفحه نمایشگر آن که 21.5 اینچ است باعث ایجاد یک تجربه راحت و بی‌نظیر از کار با این مانیتور می‌شود. قابلیت نصب دیواری مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن نیز استفاده از این مانیتور برای مصارف گوناگون را فراهم کرده تا تجربه‌ای لذت‌بخش در زمان استفاده از مانیتور XK2230H داشته باشند. در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن می‌پردازیم.

مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ ویژن

Full HD، دنیایی از وضوح و کیفیت

صفحه نمایشگر مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن منظره ای است که ساعت ها به آن خیره شده و لذت خواهید برد. اهمیت کیفیت تصویر زمانی بیشتر درک می‌شود که کیفیت پایین تصاویر در مانیتور با وضوح پایین، کار را برای افراد سخت ‌کند. اما با وجود کیفیت تصویر Full HD، امکان نمایش جزئیات و رنگ‌ها به صورت زنده و باکیفیت ایجاد می‌شود و استفاده از مانیتور دارای چنین وضوحی، از خستگی کار کم می‌کند. وجود دو میلیون پیکسل در تصویر مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن، کارایی آن را تا حدی بالا می‌برد که برای انجام اموری که نیازمند نمایش جزئیات با کیفیت بالا هستند مناسب باشد.

پنل IPS؛ زاویه دید وسیع و کاربری راحت

در زمان کار با مانیتور XK2230H ایکس ویژن راحت‌تر از همیشه باشید، چرا که به علت IPS بودن کیفیت تصاویر در این مانیتور از تمام زوایا نیز حفظ می‌شود. زاویه دید وسیع در مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن امکان استفاده راحت از آن را فراهم می‌کند تا از زاویه‌های گوناگون بتوانید تصاویر را باکیفیت ببینید.

پنل IPS مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن
طراحی ظریف مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ ویژن

طراحی ظریف و کاربردی

زیبایی ظاهری مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن در کنار همه قابلیت‌های درخشان آن، محیط مورد نظر شما را ارتقا داده و زیباتر می‌کند. طراحی مدرن و کاربردی مانیتور مدل  XK2230H ایکس ویژن و همچنین قابلیت نصب آن بر روی دیوار باعث می‌شود دست شما در کاربری و استفاده از این مانیتور باز باشد. روی میز یا آویخته بر دیوار، هرکدام به نسبت نیاز شما راحتی بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد.

درگاه‌های گوناگون، راه‌های ارتباطی بیشتر

راه‌های ارتباطی مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن به پورت‌های موجود در آن بستگی دارد. با وجود درگاه‌ها و پورت‌های HDMI و D-sub می‌توانید مانیتور خود را به وسایل و دستگاه‌های مورد نیاز وصل کنید.

اتصالات مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ ویژن

جمع بندی

مانیتور LED مدل XK2230H ایکس‌ویژن 21.5 اینچ با قابلیت‌های خود در کیفیت تصویر، زاویه دید، طراحی و… یکی از انتخاب‌های مناسب برای افرادی است که برای کار خود نیازمند تماشای جزئیات هستند و نمایش رنگ‌های زنده و واقعی به ارتقای سطح حرفه‌ای و زندگی روزمره آن‌ها کمک می‌کند. این امکانات برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که به راحتی خود در زمان کار می‌اندیشند گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.