loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

در نوروز 1401 همزمان با جشن سال نو که یکی از قدیمی‌ترین آیین های ایرانیان باستان است تلویزیون هم در کنار خانواده هاست تا با پخش ویژه برنامه های نوروز 1401 در این شادی سهیم باشد. قطعا یکی از سرگرمی های نوروزی برای خانواده ها، دیدن فیلم و سریال تلویزیون است. با ما همراه باشید تا لیست کاملی از سریالهای نوروز 1401، فیلم های سینمایی خارجی، برنامه اکران های نوروزی 1401 و لیست پخش فیلم های سینمایی که بیننده را پای تلویزیون می نشاند در اختیارتان قرار دهیم.

در این مقاله نوروزی مطالب زیر را میخوانید:

  • ویژه برنامه های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال
  • اخبار سریالهای نوروزی 1401
  • فیلم های سینمایی تلویزیون در نوروز 1401
  • لیست اکران های نوروزی 1401 در سینماها
  • فیلیمو و سرگرمی نوروزی در سال 1401

ویژه برنامه های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال

خبر خوش اینکه امسال برترین مجریان ویژه برنامه های نوروز، مثل علی ضیا، احسان علیخانی، رامبد جوان و داریوش فرضیایی در لحظه تحویل سال 1401 برنامه اجرا می کنند.  

شبکه یک:

در لحظه تحویل سال 1401 امسال، علی ضیا با برنامه فرمول یک، اجرای ویژه نوروز 1401 را جلوی آنتن می برد.

شبکه دو:

خبر ها حاکی از آن است که داریوش فرضیایی که با نام هنری عمو پورنگ شناخته می شود اجرای ویژه برنامه نرووز 1401 در آنتن شبکه دو را بر عهده خواهد داشت.

ویژه برنامه نوروز 1401

شبکه سه:

اما گمانه زنی ها در مورد مجری ویژه برنامه نوروز 1401 در شبکه 3 بین دو گزینه احسان علیخانی و رضا رشیدپور خواهد بود. این درحالی است که برنامه عصر جدید علیخانی به تازگی برای فصل سوم تمدید شده و اسامی داوران آن نیز مشخص شده است. بنابراین ممکن است احسان علیخانی که مجری با سابقه برنامه های نوروزی شبکه 3 است، برنامه عصر جدید را به روی آنتن ببرد.

شبکه نسیم:

در نوروز 1401، شبکه نسیم که همواره به تولید برنامه های با محتوای سرگرمی شهرت دارد، برنامه خندوانه را با اجرای رامبد جوان خواهد داشت که البته به صورت غیرزنده خواهد بود.

اخبار سریالهای نوروزی 1401

برسیم به بخش جذاب سریالهای نوروزی تلویزیون که پرطرفدارترین سرگرمی خانواده ها در ایام نوروز است. بخصوص اگر سریال پخش شده با محتوای طنز و کمدی ترکیب شده باشد که با توجه به حال و هوای نوروزی، جذابیت بیشتری پیدا می کند. البته سریالهای نوروز 1401 که از پاییز در حال ساخت و تهیه هستند هم ژانر کمدی و هم اجتماعی را در بر می گیرند.

اخبار سریالهای نوروز 1401 تلویزیون

سریالهای نوروز 1401 شبکه یک

شبکه یک سیما، همیشه جز پیشتازان تولید و پخش سریالهای نوروزی بوده است. از سریال پایتخت گرفته که از پایتخت 1 تا پایتخت 6، مخاطبان را پای تلویزیون نگه داشت تا سریال زیرخاکی و نون خ.

اما سال 1400 به دلیل شیوع ویروس کرونا سال خوبی برای پخش سریالهای نوروزی نبود و باید ببینیم امسال در نوروز 1401، چه سریالهایی به قاب تلویزیون بر میگردند.

زیر خاکی 3 در شبکه یک

یکی از سریال های محبوب شبکه یک در ایام نوروز، سریال زیر خاکی است که دو فصل آن در سالهای گذشته ساخته و پخش شده است. امسال هم سریال زیرخاکی 3 به کارگردانی جلیل سامان و بازیگری پژمان جمشیدی و ژاله صامتی، به عنوان سریال نوروزی 1401 شبکه یک در نظر گرفته شده است. شنیده ها حاکی از آن است که کادر بازیگران زیر خاکی 3 همچنان ماند فصل 2 و یک بوده و قرار است بازیگران جدیدی نیز به زیرخاکی 3 اضافه شوند.

سریال زیرخاکی

پایتخت 7 برای نوروز 1401 پخش میشود؟

اما یکی دیگر از محبوب ترین سریالهای نوروزی شبکه یک در قاب تلویزیون، سریال پایتخت بود که در سالهای گذشته رتبه یک مخاطبان تلویزیونی را داشت. سوال این است که با توجه به ساخته شدن 6 فصل از سریال پایتخت، آیا پایتخت 7 ساخته می شود؟ یا اصلا پایتخت 7 برای نوروز 1401 پخش میشود؟

در جواب باید گفت شایعه ساخت فصل جدید پایتخت برای تلویزیون زیاد شده است اما هنوز هیچ خبر موثقی از سوی مدیران سیما، کارگردان و تهیه کننده برای ساخت پایتخت جدید اعلام نشده است.

سریال نون خ 4 کی پخش میشود؟

سریال نون خ 3 در سال 1399 یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نوروزی ۱۴۰۰ تلویزیون بود. در حالی که قرار بود فصل چهارم سریال نون خ در نوروز 1401 پخش شود اما شنیده ها حاکی از آن است که نون خ ۴ به نوروز ۱۴۰۱ نمی‌رسد و سال آینده پخش خواهد شد. سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی و … کادر بازیگران مجموعه نون خ هستند.

لیست دیگر سریالهای شبکه های تلویزیون

در این بخش در مورد سریالهای دیگری که از شبکه دو و سه در نوروز 1401 پخش میشود صحبت میکنیم.

سریال خداداد شبکه دو

سریال نوروزی شبکه دو به کارگردانی علی غفاری کارگردان «بچه مهندس» است که اینبار با سریال خداداد نوروز 1401 را مهمان تلویزیون خواهد بود. طبق شنیده ها ساعت پخش سریال خداداد شبکه دو با کادر بازیگرانی مثل علی صبوری، رضا ناجی، پیام دهکردی، سوسن پرور، سارا باقری، سیاوش طهمورث ساعت ۲۱:۳۰ است.

سریال دردسرهای شیرین

شبکه پنج سیما یا همان شبکه تهران سابق، برای نوروز 1401 سریال دردسرهای شیرین با بازی پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، رضا توکلی و … را در نظر گرفته است. سریال دردسرهای شیرین، قصه زندگی زوج جوانی است که با مشکلات زندگی، دست و پنجه نرم می کنند.

سریال برف بی‌صدا می‌بارد

سریال برف بی‌صدا می‌بارد که از دیماه 1400 به کارگردانی پوریا آذربایجانی و کادر بازیگری الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرزادی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پوریا پورسرخ در حال پخش از شبکه سوم سیماست. به احتمال زیاد در نوروز 1401 هم از قاب تلویزیونی شبکه 3 پخش خواهد شد. البته شایعات دیگری از پخش فصل دوم سریال نجلا در نوروز 1401 خبر می دهد که ممکن است پخش آن تا ماه رمضان نیز ادامه پیدا کند.

فیلم های سینمایی تلویزیون در نوروز 1401

شنیده ها حاکی از آن است که بیش از 200 فیلم و سریال و انیمیشن برای سرگرم شدن مخاطبان تلویزیون در نوروز 1401 در نظر گرفته شده است. جالب تر اینکه فیلم های سینمایی تلویزیون برای هر سلیقه‌ای در نظر گرفته شده اند؛ این فیلم ها منتخب آثار سینمای هالیوود، بالیوود و حتی فیلم های کره ای و فرانسوی است.  

مینی سریال و فیلم های سینمایی خارجی

فیلم های سینمایی، مینی سریال ها و انیمیشن های در حال دوبله زیادی برای نوروز 1401 در نظر گرفته شده است. مینی سریال هایی که ۸ تا ۱۰ قسمتی هستند. مثل مینی‌ سریال یخ نازک که برای پخش نوروز 1401 در نظر گرفته شده است.

لیست اکران های نوروزی 1401 در سینماها

میرسیم به بحث جذاب فیلم های اکران نوروزی 1401 که همیشه عرصه رقابت کارگردانان برای ربودن گوی سبقت است. با توجه به اینکه نزدیک به دوسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، رونق از بازار اکران های سینمایی افتاده است اما امسال پیش بینی می شود که به دلیل واکسیناسیون گسترده و شور مردم برای حضور در سینماها، شاهد اکران نوروزی جذاب تری باشیم.

اکران های نوروز 1401

7 فیلم اکران نوروزی 1401

در این بخش لیست 7 فیلم اکران نوروزی 1401 را با ذکر جزئیات به شما معرفی میکنیم تا اگر در تعطیلات نوروز قصد سینما رفتن دارید، با بررسی ژانر فیلم و کادر کارگردانی و بازیگران انتخاب بهتری داشته باشید.

فیلم روز صفر

1-روز صفر:

روز صفر، فیلک اکران نشده جشنواره‌ی فیلم فجر 98 است که به دلیل شرایط کرونایی کشور در صف اکران ماند. این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر نظرات داوران را جلب کرد و با دریافت پنج سیمرغ، رکورد دار دریافت بیشترین تعداد سیمرغ از جشنواره شد. داستان این فیلم در مورد نحوه و چگونگی دستگیری عبدالمالک ریگی توسط وزارت اطلاعات ایران است . البته به دلیل حال و هوای نوروز و گرایش اکثریت مخاطبان عام به ژانر کمدی، ممکن است فیلم روز صفر به دیلل ژانری که دارد مورد استقبال اکران نوروزی واقع نشود.

فیلم موقعیت مهدی

2-موقعیت مهدی:

دومین فیلم از لیست اکران نوروزی 1401، موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر است. این فیلم بیانگر زندگی شهید باکری از زمان ازدواج تا شهادت است. هادی حجازی فر بازیگر نام آشنای سینما، که کارنامه موفقی نیز دارد در کنار بازیگری نقش اول، اینبار در مقام کارگردانی فیلم موقعیت مهدی نیز ظاهر شده است. استقبال از فیلم های ژانر دفاع مقدس در ایران، با اقبال عمومی مواجه می شود در صورتیکه هم روایت فیلم قوی باشد و هم کارگردان و بازیگر از عهده اجرای ژانر دفاع مقدس به خوبی برآمده باشند؛ که با توجه به استقبال از فیلم موقعیت مهدی در جشنواره فیلم فجر، پیش بینی می شود که استقبال خوبی از اکران نوروزی این فیلم را شاهد باشیم.

فیلم مرد بازنده

3-مرد بازنده:

در حالیکه مهدویان فیلم اکران نشده شیشلیک را در پرونده کاری دارد مرد بازنده گزینه اکران نوروزی 1401 است. این کارگردان با تجربه چندین ژانر سینمایی مثل دفاع مقدس، اجتماعی و حتی کمدی جایگاه خوبی در نظر منتقدین و مردم برای خود دست و پا کرده است. ‌بعد از سریال محبوب زخم کاری با بازی جواد عزتی، پیش بینی می شود استقبال مردم از مرد بازنده مهدویان در نوروز 1401 نیز بی نظیر باشد. البته با توجه به مدت کوتاه ساخت این فیلم که نزدیک به دو ماه طول کشید، نظر منتقدان نسبت به این اثر مثبت نبود اما همچنان این فیلم، پتانسیل استقبال مردمی در نوروز 1401 را دارد.

فیلم علفزار

4-علفزار:

فیلم سینمایی علفزار به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی دانشی به عنوان کارگردان فیلم اولی در جشنواره فیلم فجر امسال، با نامزدی در 13 رشته و دریافت 4 سیمرغ بلورین، جز برترین های امسال بود. بازیگران نقش اول فیلم علفزار پژمان جمشیدی و سارا بهرامی هستند و صدف اسپهبدی نیز با بازی نقش مکمل، موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است.

فیلم شادروان

5-شادروان:

 فیلم شادروان به کارگردانی نمازی از دیگر فیلم های اکران نوروز 1401 با ژانر کمدی است. البته شادروان در جشنواره فیلم فجر امسال، استقبال خوبی از سمت داوران دریافت نکرد اما احتمالا به دلیل دست مایه های طنز فیلم، جز اکران نوروزی درنظر گرفته شده است.

6-قدغن:

یکی دیگر از فیلم های این لیست 7 تایی فیلم قدغن است. فیلم قدغن حاصل همکاری فرح بخش و مافی به عنوان یک ملودرام اجتماعی در نوروز 1401 اکران می شود. بازیگران نقش اول فیلم قدغن سام درخشانی و ساناز سعیدی هستند.

7-لامینور:

اما اکران نوروزی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی، کارگردان بزرگ و با سابقه سینمای ایران که با کش و قوس های فراوانی همراه بوده است.لامینور آخرین اثر ساخته شده داریوش مهرجویی است که پیش‌تر اعلام شده بود، در فهرست آثار منتخب برای اکران در نوروز 1401 قرار دارد.

اکران لامینور در نوروز 1401

بر اساس اخبار منتشر شده، هنوز تصمیم قطعی برای اکران لامینور در نوروز 1401 اعلام نشده است. اما با توجه به حواشی پیش آمده در مورد پروانه نمایش این فیلم، ممکن است لامینور در لیست فیلم های اکران نوروز 1401 نباشد.

فیلیمو و سرگرمی نوروزی در سال 1401

اگر همه سرگرمی های نوروزی مثل فیلم و سریال و انیمیشن را به صورت یکجا می خواهید، ، پیشنهاد ما در ایام نوروز 1401 استفاده از به روزترین پلتفرم محتوای ویدیویی کشور با بیش از 55 عنوان فیلم و سریال و انیمیشن است. فیلیمو با آرشیوی از بهترین و به روز ترین فیلم های جذاب ایرانی و خارجی میتواند میزبان خوبی برای نوروز 1401 باشد. البته اگر قصد تماشای فیلم در فیلیمو را دارید، بهتر از کیفیت تصویر تلویزیون 4K استفاده کنید تا تصاویر را با نهایت کیفیت ببینید.

تلویزیون ایکس ویژن میزبان نوروز 1401

برند ایکس ویژن با ارائه نسل جدیدی از تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر 4K ، برخورداری از تکنولوژی MEMC برای مسابقه و بازی، کیفیت صدای Pure Sound  برای شنیدن موسیقی زنده و بسیاری ویژگی های دیگر، میتواند میزبان لحظه های ناب نوروز 1401 در کنار شما باشد.  برای کسب اطلاع از امکانات و ویژگی های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

نظرات 2

  1. سپهر

    عالی بود ممنون

  2. جواد

    ممنون لطفا به روز شه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*