loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن سایز 32 اینچ

xvision 7 Series XT770 TV 32"

25 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن سایز 32 اینچ

xvision 7 Series XT770 TV 32"

25 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن

یکی از محصولات جدید ایکس ویژن تلویزیون سری 7 مدل XT770 است که با توجه به قابلیت ها و ابعاد کوچکی که دارد به یکی از محصولات پر کاربرد تبدیل شده است. وضوح تصویر تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن HD بوده که با در نظر گرفتن سایز 32 اینچی و ابعاد کوچک این تلویزیون ، وضوح مناسبی برای تماشای تصاویر و محتواهای موجود می باشد. پنل تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس ویژن  LED است .همچنین این تلویزیون دارای تیونر دیجیتال داخلی و همچنین اتصالاتی همچون USB  ،HDMI، D-SUB است.

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن
پنل LED و وضوح تصویر HD مناسب سایز 32 اینچ

پنل LED و وضوح تصویر HD مناسب سایز 32 اینچ

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن دارای وضوح تصویر  HD است که با توجه به پنل LED و ابعاد کوچک این تلویزیون، وضوح تصویری مناسب برای تماشای تصاویر و محتوا می باشد.

اتصالات و عدم نیاز به خرید گیرنده دیجیتال

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن دارای یک درگاه D-SUB ، یک درگاه USB.02 و 2 درگاه HDMI  است ، از همین روی اتصال انواع دستگاه خارجی همچون کامپیوتر ، هارد اکسترنال ، فلش  و کنسول های بازی را به تلویزیون مدل XT770  ایکس ویژن فراهم است.

اتصالات تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن

جمع بندی

تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن یکی از محصولات کوچک و کاربردی این برند است که بسیار پر طرفدار شده است. دلیل آن ویژگی‌ها و امکانات متنوع تلویزیون مدل XT770 ایکس‌ویژن است . وضوح تصویر HD که در تلویزیون های 32 اینچ بهترین وضوح محسوب می شود در کنار برخورداری از پنل LED که کیفیت تصویری فوق العاده ارائه میدهد از ویژگی های این تلویزیون است. تلویزیون سری 7 مدل XT770 ایکس‌ویژن دارای تیونر دیجیتال داخلی بوده و نیازی به خرید گیرنده دیجیتال مجزا نیست . اتصالات HDMI ، D-SUB, USB نیز امکان اتصال انواع لوازم جانبی را فراهم می‌کند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.