loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU695 سایز 50 اینچ

xvision 6 Series XCU695 UHD 4K Smart TV 50"

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU695 سایز 50 اینچ

xvision 6 Series XCU695 UHD 4K Smart TV 50"

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون های سری 6، کیفیت فراتر از انتظار در قاب جادویی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU695 محصول جدید ایکس ویژن است که به تازگی عرضه شده است . این تلویزیون هوشمند با ارائه وضوح تصویر ULTRA HD 4K فراتر از انتظار ظاهر شده که امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می کند. تلویزیون UHD 4K ایکس ویژن سری 6 مدل XCU695 هوشمند است یعنی همسو با تکنولوژی پیشرفته جهانی،امکان اتصال به اینترنت و نصب اپلیکیشن های بسیاری را فراهم می کند. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 با تاثیر بسزایی بر کنتراست تصویر و ارائه طیف گسترده رنگی، باعث نمایش رنگهایی زنده و واقعی در قاب جادویی تلویزیون خواهد شد. اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror در تلویزیون سری 6 ایکس ویژن مدل XCU69550 فراهم بوده که برای نمایش صفحه موبایل شما در قاب جادویی فراهم شده است. تلویزیون هوشمند سری 6 ایکس ویژن مدل XCU69550 دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1/5 گیگابایت حافظه رم است. سیستم عامل اندروید تلویزیون سری 6 ایکس ویژن مدل XCU69550 قابلیت اتصال به اینترنت، وب گردی، نصب اپلیکیشن های کاربردی و تماشای آنلاین فیلم و سریال را فراهم کرده است.

سیستم عامل اندروید، دریچه ای به دنیای سرگرمی ها

تلویزیون  XCU69550 مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 9 است . وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دستری به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن ساخته است. تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی های تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است. همچنین در تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن اپلیکیشن‌های پرطرفداری همچون فیلیمو و دی‌جی کالا به صورت پیش فرض نصب شده است.

وضوح تصویر تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU635

وضوح تصویر ؛ تماشای با شکوه جزئیات

تلویزیون مدل XCU69550 ایکس ویژن دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی HDR 10 روی پورت USB رنگ هایی زنده و واقعی را به نمایش میگذارد. HDR 10 با افزایش کنتراست و عمق تصاویر جزئیات بیشتری از تصویر را نشان میدهد که در نوع خود بی نظیر است

طراحی؛ زیبا و مدرن

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU695 با طراحی ظریف و زیبا نمایی مدرن و به روز به محیط اطراف خود هدیه میکند. ابعاد این تلویزیون با توجه به 50 اینچ بودن، برای خانه و فضای متوسط و کوچک مناسب است که طبق استاندارد فاصله چشمی از این تلویزیون ها طراحی می شود.

ظاهری هم‌سطح با بهترین‌های جهان در تلویزیون مدل XTU775 ایکس ویژن
وای فای اسکرین میرور

اتصال بی‌سیم

تلویزیون هوشمند سری 6 مدل XCU695 ایکس ویژن، مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با استفاده از این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

اتصالات

تلویزیون مدل XCU69550 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB.02  و 2 درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد همچنین در این مدل از تلوزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI و Bluetooth نیز امکان پذیر است.

اتصالات تلویزیون 55 اینچ مدل XCU635

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU695 مجهز به سیستم عامل اندروید است که دسترسی راحت و لذت بخش به دنیایی از اطلاعات و سرگرمی را فراهم می‌کند. وضوح تصویر در این تلویزیون‌ها ULTRA HD 4K است و با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 ، تصویری با کیفیت و فراتر از انتظار به نمایش می‌گذارد. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، این تلویزیون با گارانتی دو ساله مادیران عرضه می‌شود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.