loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

از هرچه بگذریم سخن سرگرمی و دریافت جایزه خوش تر است. برند ایکس ویژن در اقدامی هیجان انگیز ضمن برگزاری چالشی با شعار ” اهل هرچی که باشی همه به یک ایکس ویژن نیاز دارند” برای مخاطبان جوایز ویژه ای در نظر گرفته است. قسمت جذاب تر این برنامه، سفر دور ایران در 3 ماه تابستان 1401 توسط ماشین ایکس ویژن است. در ادامه با ما همراه باشید تا از جزئیات این برنامه هیجانی مطلع شوید.

اهل هرچی که باشی همه به یک ایکس ویژن نیاز دارند

از اوایل خرداد ماه 1401 برند ایکس ویژن با محصول تلویزیون های ایکس ویژن شروع به برگزاری یک چالش جذاب همراه با جوایز متعدد کرده است. در این چالش با شعار “ اهل هرچی که باشی همه به یک ایکس ویژن نیاز دارند” با پاسخ به چند سوال ساده اما چالشی، تلویزیون ایکس ویژن مناسب شخصیت شما مشخص می شود. اگر هنوز در این چالش پر از جایزه و سرگرمی شرکت نکرده اید به پیج ایکس ویژن بروید.

اهل هرچی که باشی همه به یک ایکس ویژن نیاز دارند

سفر ماشین ایکس ویژن آغاز شده است

جذاب ترین بخش ماجرا اینجاست که همزمان با چالش هیجان انگیز “اهل هر چی که باشی…” دو ماشین با کلیه امکانات بازی، تماشای فیلم، پخش موسیقی و … به 14 نقطه از ایران سفر می کند. هدف از این اقدام ایکس ویژن این است که عموم مردم تجربه استفاده و تست امکانات تلویزیون ایکس ویژن را داشته باشند.

ماشین ایکس ویژن در 14 شهر ایران

امکانات ماشین ایکس ویژن چیست؟

ماشین های ایکس ویژن  مجهز به 3 اتاقک ویژه هستند، اتاقک هایی برای:

  1. بازی
  2. تماشای فیلم
  3. غرفه تلویزیون ایکس ویژن

کدام شهرها مقصد ماشین ایکس ویژن هستند؟

دو ماشین ایکس ویژن در مسیرهای مختلف به طور همزمان در گردش است. در جدول زیر می توانید 14 شهر مقصد ماشین های ایکس ویژن را رصد کنید. دقت داشته باشید که مدت حضور این ماشین ها در هر شهر محدود بوده و فرصت شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده نیز تمدید نخواهد شد.

ماشین ایکس ویژننام شهرمدت زمان (روز)
1قزوین10
1کرج10
2گرگان10
1ساوه10
2ساری5
1همدان10
2نور5
1یزد10
2رشت5
1کرمان10
2بندرانزلی5
2اردبیل10
2ارومیه10
1تبریز10

اوایل تیر ماه 1401 اولین ایستگاه توقف ماشین ایکس ویژن در شهر قزوین بود. ورود ماشین با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد. لحظاتی از این رویداد جذاب را در این فیلم مشاهده کنید.

فرصت دریافت جایزه به مدت محدود

در برنامه سفر ماشین ایکس ویژن به 14 شهر ایران، جوایز ویژه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. به این صورت که بازدیدکنندگان ماشین ایکس ویژن در صورت شرکت در چالش “همه به یک ایکس نیز دارند” در قرعه کشی یک دستگاه PS4, Headphone, soundbar شرکت می کنند.

شرایط شرکت در قرعه کشی جوایز ایکس ویژن

به 3 نفر که تا پایان تابستان 1401 در چالش ماشین ایکس ویژن شرکت کنند به قید قرعه یک دستگاه PS4، Sound bar و Headphone اهدا می شود.

مراحل دریافت کارت هدیه نقدی

دریافت کارت هدیه های نقدی تا سقف 500 هزار تومان، فقط مختص خریداران تلویزیون های ایکس ویژن است که از ماشین ایکس ویژن بازدید کرده و در چالش ” اهل هرچی که باشی…” شرکت کنند. کارت هدیه نقدی، با ارائه “بن کارت” خرید تلویزیون به نمایندگی های رسمی ایکس ویژن، به خریدار اهدا می شود. در جدول زیر میزان هدیه نقدی بر اساس نوع تلویزیون مشخص شده است.

اندازه تلویزیون (اینچ)مبلغ کارت هدیه (هزار تومان)
43200
50300
55400
65500

مراحل دریافت کارت هدیه نقدی خرید تلویزیون ایکس ویژن به شرح زیر است:

  1. بازدید از ماشین ایکس ویژن در شهر شما
  2. دریافت بن کارت خرید تلویزیون از نماینده حاضر در محل
  3. مراجعه به نمایندگی های رسمی ایکس ویژن در سطح استان و ارائه بن کارت مذکور
  4. تکمیل اطلاعات بن کارت توسط نمایندگی ایکس ویژن و مهمور شدن آن

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که: بن کارت را باید تا زمان نصب تلویزیون ایکس ویژن نزد خود نگه دارید و آن را تحویل تکنسین نصب بدهید.

کد اشتراک یکساله فیلیمو مختص خریداران تلویزیون ایکس ویژن

یکی دیگر از جوایز در نظر گرفته شده برای خریداران تلویزیون های ایکس ویژن در این سفر دور ایران، کد اشتراک یکساله فیلیمو بصورت رایگان است. به این ترتیب که به 10 نفر که تا پایان تابستان 1401 اقدام به خرید و نصب تلویزیون ایکس ویژن کنند، به قید قرعه، کد اشتراک یکساله فیلیمو اهدا می شود.

نکته ای که باید با آن توجه داشته باشید این است که: شماره موبایل ثبت شده از زمان شرکت در چالش ایکس ویژن تا درخواست نصب تلویزیون باید یکسان باشد.

کد اشتراک رایگان فیلیمو

مراحل دریافت کد اشتراک یکساله فیلیمو عبارتند از

  1. ثبت نام در ماشین ایکس ویژن مستقر در شهر شما
  2. خرید تلویزیون ایکس ویژن
  3. درخواست نصب از شرکت خدمات مادیران
  4. دریافت کد اشتراک فیلیمو

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن برای همه با هر سلیقه ای

  1. نمایش واقعی تصویر با کیفیت 4K
  2. ترکیب رنگ و نور با تکنولوژی HDR
  3. نهایت لذت و سرگرمی با سیستم عامل android
  4. سمفونی موسیقی و صدا با سیستم صوتی Pure Sound

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن

پس تا فرصت باقی است:

با ورود به چالش ایکس ویژن در قرعه کشی جوایز ارزنده شرکت کنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*