loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
ایکس ویژن شرایط بازگشت محصولات ایکس ویژن
Uncategorized

شرایط بازگشت محصولات ایکس ویژن

Read Time
Publish Date 19 شهريور 1401
Comment Count 4
گلاره خوانین زاده

گلاره خوانین زاده

نویسنده
Read Time
Publish Date 19 شهريور 1401
Comment Count 4
  • مشاهده ایراد فنی یا ظاهری کالا که به تایید کارشناسان شرکت رسیده باشد، مشمول بازگشت کالا می‌شود.
  • چنانچه خریدار از خرید خود منصرف شده باشد، لازم است انصراف خود را نهایتا تا 12 ساعت پس از نهایی شدن سفارش و پیش از ارسال اعلام نماید.
  • در شرایطی که مشتری از خرید خود منصرف شده باشد (بجز موارد خرابی، اشکال در بسته‌بندی، ارسال اشتباه محصول و همه مواردی که شرکت مقصر باشد) کلیه هزینه‌های ارسال و بازگشت محصول از مشتری کسر می‌گردد.
  • تلویزیون‌های 32 اینچ و مانیتور مشمول نصب رایگان نیستند و مطابق قرارداد گارانتی، چنانچه تا مدت 2 هفته از تحویل دچار اشکال فنی شود با بررسی و تایید کارشناسان فنی شرکت، محصول تعویض و یا هزینه آن به مشتری مسترد می‌گردد.  
  • پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب‌دیدگی بود، خریدار می‌بایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد. پس از این مدت مجموعه مادیران هیچ مسئولیتی در قبال کالای آسیب دیده نخواهد داشت.
  • در مواردی مثل وجود اختلاف در مدل، رنگ و یا سایز کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی، عودت کالا به عهده “شرکت” و رایگان است.
  • در صورت عدم دریافت کالا توسط “مشتری” به هر دلیلی غیر از موارد فوق، برای مثال عدم حضور “مشتری” در ساعات تعیین شده جهت تحویل کالا، ممانعت از نصب کالا یا انصراف از خرید در هنگام تحویل کالا، وجه پرداختی با کسر هزینه ارسال و نیمی از هزینه حمل اولیه بابت عودت کالا، محاسبه و حداکثر ظرف مدت یک هفته کاری به حساب “مشتری” واریز می‌گردد.
  • تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. چنانچه طی مراحل تعویض موجودی کالا به اتمام رسیده باشد، شرکت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال نموده و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. در صورت انتخاب کالای جایگزین، مبلغ مابه‌التفاوت کالای جدید با کالای مرجوعی (طبق فاکتور) محاسبه شده و قبل از ارسال تسویه می گردد.
  • تغییرات قیمت کالا (مثل اتمام جشنواره‌ها و …) در حین مراحل تعویض و یا مرجوع کردن کالا، هیچ حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و شرکت فقط متعهد به بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور می‌باشد.
  • تصاویر مربوط به محصولات، صرفاً جهت اطلاع بیشتر “مشتری” می‌باشد و وجود اختلافات جزئی بین تصاویر و کالا مغایرت محسوب نشده و مشمول بازگشت کالا نمی‌گردد.

در خصوص آسیب‌دیدگی محصول

الف) محصولاتی که دارای نصب اجباری هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون‌های 43 اینچ و به بالا

  • مشتری موظف است تا حداکثر 7 روز کاری بعد از دریافت محصول، از شرکت تقاضای نصب و راه‌اندازی نماید. چنانچه بعداز این مدت تقاضای نصب نماید و محصول دارای آسیب‌دیدگی باشد شرکت از پذیرش آن معذور است. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز نگهداری شده و از دور ریختن آن خودداری نمایید.

ب) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون‌های پایین‌تر از 43 اینچ

مانیتور

نظرات کاربران 4

  1. صمد عیوضی

    سلام، یک ماه نیست تلویزیون سری هفت گرفتم دچار اختلال برد شده و بنده شاکی‌ام دستگاه باید تعویض شه نه اینکه تعمیرات تخصصی برای دستگاه نو انجام شه خواهش می‌کنم رسیدگی کنند که مشتری‌مداری انجام شده باشه.

    • َAdmin

      سلام دوست عزیز،
      متأسفیم که با چنین مشکلی مواجه شده‌اید. محصولات ایکس ویژن شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و در صورت بروز هرگونه ایراد فنی، تیم پشتیبانی ما برای بررسی و رفع مشکل در کنار شما خواهد بود.
      لطفاً با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشکل را بررسی کرده و بهترین راهکار را ارائه دهند.
      شماره‌ها در پایین صفحه قرار دارد.
      ما متعهد به رضایت مشتریان هستیم و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات خواهیم کرد.

  2. Yas

    سلام خوبید خسته نباشید ممنون از محصولات خوبتون اگر درب یخچال هنگام نصب توسط نمایندگی مشاهده شد از طرف داخل یخچال ضربه دیده. درب یخچال را شرکت تعویض میکنه؟ چقدر زمان میبره؟

    • َAdmin

      سلام، وقت شما بخیر.
      ممنون از پیام شما و رضایتتان از محصولات ایکس ویژن. در خصوص سؤال شما، اگر درب یخچال در حین نصب یا حمل آسیب‌دیده باشد، طبق سیاست‌های گارانتی شرکت، اگر آسیب از سمت نمایندگی یا حمل‌ونقل شرکت باشد، درب یخچال تحت پوشش تعویض قرار خواهد گرفت.

      برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد زمان تعویض و نحوه پیگیری، لطفاً با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید تا درخواست شما بررسی و اقدامات لازم انجام شود. معمولاً زمان تعویض به نوع مشکل و موجودی قطعات بستگی دارد، اما تیم پشتیبانی اطلاعات دقیقی دراین‌خصوص به شما خواهند داد.

      امیدواریم مشکل شما هرچه سریع‌تر حل شود.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*