loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

طبق آخرین اخبار جام جهانی فوتبال 2022، دوربین های فیلمبرداری به رختکن فوتبالیست ها هم خواهد رسید. دوربین های فیلمبرداری جام جهانی فوتبال 2022 قطر سعی دارند با به کارگیری آخرین تکنولوژی های تصویر برداری، خاطرات به یاد ماندنی از تاریخ شروع جام جهانی فوتبال 2022 تا پایان را رقم بزنند. برای اطلاع از آخرین اخبار جام جهانی قطر و سرگرمی هایی که در این رویداد برای علاقمندان در نظر گرفته شده است این مطلب از وبلاگ ایکس ویژن را مطالعه کنید.

در رختکن جام جهانی فوتبال 2022 چه می گذرد؟

طبق اخبار جام جهانی فوتبال فیفا، یکی از جذابیت های این سری مسابقات فوتبال، این است که دوربین های تلویزیون قطر قصد دارند که از داخل رختکن بازیکنان نیز تصویر و گزارش تهیه کنند.

تصویربرداری از رختکن بازیکنان در جام جهانی فوتبال 2022

فیفا گزارش داده است که اجازه تصویربرداری از رختکن تیم های ملی حاضر در برنامه جام جهانی فوتبال 2022 را به دوربین ها می دهد. مشابه این کار قبلا در رقابت های هاکی انجام شده بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. در این مسابقات، دوربین های تلویزیونی صحبت های مربیان با بازیکنان در رختکن ها را به صورت زنده پخش می کردند.

این اقدام باعث می شود تا قبل از شروع بازی های جام جهانی فوتبال، جذابیت تماشای مسابقه در قاب تلویزیون هوشمند حتی برای بینندگان نیز بالاتر برود. احساس حضور داشتن در کنار فوتبالیست ها و حتی شنیدن صحبت های سرمربی با بازیکن ها، برای بسیاری از هوادارن لذت بخش و هیجانی است.

جام جهانی فوتبال 2022 با کیفیت 4K پخش می شود

در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 از رختکن استادیوم که بیرون بیاییم باید به خود بازی برسیم. از زمان شروع جام جهانی در تاریخ ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر 2022 یعنی ۲۹ آبان تا 27 آذر 1401 قرار است که بازی ها با وضوح تصویر 4K در تلویزیون پخش شوند. پلتفرم Showmax Pro که مسئولیت پخش زنده جام جهانی قطر را بر عهده دارد؛ قرار است تمامی 64 مسابقه فوتبال را با کیفیت فورکی پخش کند.


تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU715 سایز55

تماشای جام جهانی فوتبال قطر با:

تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن


تعداد دوربین های جام جهانی قطر یک ورزشگاه را پر میکند

جالب است بدانید که در جام جهانی فوتبال 2022 قطر قرار است از 15 هزار دوربین مداربسته استفاده شود. این دوربین ها قابلیت زوم در هر نقطه ای از استادیوم را دارند. این دوربین ها از بالاترین رده کیفی تصویر نیز برخوردارند. قطر به عنوان اولین کشور عربی میزبان بازیهای فوتبال جام جهانی، قصد دارد از هر نظر بهتر و کامل تر از دوره های قبلی جام جهانی باشد.

اولین مسابقه ایران در گروه بندی جام جهانی فوتبال 2022

طبق قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2022 قطر، ایران در گروه B این رقابت ها در کنار تیم های ولز، آمریکا و انگلیس قرار گرفت. نخستین مسابقه ایران در رقابت های جام جهانی فوتبال قطر در تاریخ 21 نوامبر 2022 یعنی 30 آبان 1401 مقابل تیم انگلستان در ورزشگاه خلیفه شهر الریان برگزار می شود. در تصویر زیر گروه بندی سایر تیم های شرکت کننده در مسابقات فوتبال جام جهانی را مشاهده می کنید.

گروه بندی جام جهانی فوتبال 2022 قطر

 تماشای جام جهانی فوتبال 2022 ایران با تلویزیون های ایکس ویژن

برای مشاهده پخش زنده مسابقات جام جهانی فوتبال 2022، پیشنهاد ما به شما تلویزیون های 4K ایکس ویژن است. تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن مجهز به کیفیت تصویر فورکی، با چهار برابر وضوح بیشتر از Full HD تعداد پیکسل‌های عمودی را از 1080P به 2160 P و تعداد پیکسل‌های افقی را از 1920P به 3840P می‌رساند. اگر برای خرید تلویزیون ایکس ویژن نیاز به مشاهده اطلاعات محصول دارید به صفحه تلویزیون ایکس ویژن سر بزنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

برای پرش، قفل کردن برنامه ها یا افزودن کانال مورد نظر به فهرست کانال های مورد علاقه و حذف کردن از کلیدهای رنگی دستگاه کنترل استفاده کنید و توسط دکمه میانی (OK) اقدام به جابه جایی کانال های تلویزیون نمایید.

بیشتر بخوانید ...

تلویزیون‌های جدید با گیرنده‌های دیجیتال نسبت به تلویزیون‌های قدیمی با گیرنده‌های آنالوگ، در زمان تعویض کانال با کمی تاخیر کار می‌کنند. علت این تاخیر در کانال های تلویزیون از سمت فرستنده (صدا و سیما) است و در نقاط مختلف هم عدد این تاخیر متفاوت است. همچنین مقدار حجم محتوا براساس کیفیت آن بر این امر تاثیر می گذارد.

یکی از قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن این است که اگر بین 3 تا 4 ساعت، هیچگونه عملکردی بر روی ریموت کنترل تلویزیون صورت نگیرد، دستگاه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، به طور خودکار خاموش می شود.
در غیر این صورت موارد زیر بررسی شود:
مطمئن شوید که در منوی Setup ، عملکرد Off Timer زمان خاموش
شدن ( روی On )فعال تنظیم نشده باشد. عملکرد Sleep Timer تایمر خواب فعال نشده باشد.چنانچه به مدت 10 دقیقه سیگنالی از ورودی دریافت نشود، تلویزیون
به طور خودکار خاموش می شود. در صورت متصل بودن کامپیوتر به تلویزیون، تنظیم های مصرف برق
کامپیوتر را کنترل کنید. از اتصال صحیح کابل برق تلویزیون به پریز برق اطمینان حاصل کنید.