loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT581 رنگ سفید

X.Vision TT581 Top Freezer Refrigerator

7 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT581 رنگ سفید

X.Vision TT581 Top Freezer Refrigerator

7 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TT581

یک یخچال عریض و جادار

مدل TT581 یکی از یخچالهای پر طرفدان برند ایکس ویژن است. این محصول با طراحی خاص و فضای ذخیره‌سازی مناسب، انتخابی عالی برای خانواده‌های با جمعیت متوسط است. این محصول با ظرفیت 576 لیتر، یکی از بزرگترین یخچال‌ها در دسته فریزر بالا محسوب می‌شود. فریزر در قسمت بالا و یخچال در بخش پایین طراحی شده است. بخش یخچال مجهز به 3 طبقه شیشه‌ای مقاوم، همچنین 2 کشوی کریستالی با قابلیت تنظیم رطوبت است. بخش فریزر دارای یک طبقه است و با توجه به ابعاد مناسب، مواد غذایی را به راحتی می‌توانید در آن نگهداری کنید. این محصول با دارا بودن نمودار انرژی A+، در رده محصولات کم مصرف قرار می گیرد.
 

گردش هوای هوشمند: نوآوری‌ای هوشمندانه

دریچه‌های گردش هوای هوشمند در این مدل، به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند و هوای سرد را به صورت یکنواخت در داخل یخچال توزیع می‌کنند. این دریچه‌ها با افزایش 20 درصدی بهره وری و سرمایش یخچال، تازگی مواد غذایی را تضمین میکنند.

سیستم گردش هوای چندگانه: تازگی به نحوی دیگر

در این فناوری، گردش هوای سرد از طریق دریچه‌های کوچکی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال قرار دارند، صورت می‌گیرد. این دریچه‌ها به بهبود سرماسازی و توزیع یکنواخت هوا کمک می کنند، تا محصولاتی که در قفسه‌های مختلف نگه‌داری می‌شوند، به یک اندازه تازه و خنک باقی بمانند.

سرمایش و انجماد در کمترین زمان

مدل TT581 با دارا بودن قابلیت سرمایش و انجماد سریع (Super Cooling and Freezing)، در زمان کوتاهی می‌تواند دما را در داخل یخچال تا 2 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد و دمای فریزر را در کمتر از دو ساعت به 24- درجه برساند. این تغییرات سریع دما، به حفظ بیشتر تازگی و ارزش غذایی مواد خوراکی کمک می‌کند. پس از اینکه مواد غذایی به دمای دلخواه رسیدند، دمای بخش یخچال و فریزر تنظیمات قبل بر می گردد. ویژگی سرمایش و انجماد سریع می تواند تا حد زیادی به کاهش مصرف انرژی و حفظ کیفیت مواد غذایی کمک کند.

X.Vision TT581 Top Freezer Refrigerator

کشوهای جادار با قابلیت حفظ رطوبت

مدل TT581 دارای کشوهای بزرگ و جادار با قابلیت تنظیم رطوبت می‌باشد. این کشوها در بخش یخچال قرار دارند و دارای دریچه‌هایی هستند که می‌توان با باز و بسته کردن آن‌ها، جریان هوا را کنترل کرد. به دلیل اینکه مواد غذایی مختلف نیازمند میزان متفاوتی از رطوبت هستند، می بایست در بخشهای مختلف یخچال و با رطوبت مناسب ذخیره سازی شوند. به کمک دریچه هایی که در قسمت بالایی این کشوها قرار دارند، شما میتوانید میزان گردش هوای سرد به کشوها را کنترل کنید تا کیفیت میوه و سبزیجات داخل آنها حفظ شود.

آبریز زیبا و کارآمد

آبریز این محصول که به دلیل طراحی خاص فضای بسیار کمی از درب آنرا اشغال می کند، علاوه بر اینکه زیبایی یخچال را دو چندان کرده است کاربری آسانی نیز دارد. علاوه بر این، محصول مجهز به پنل نمایشگر لمسی در قسمت بالای آبریز است که به شما کمک می کند تنظیمات دستگاه را به آسانی انجام دهید.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.