loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE84-AS ظرفیت 8 کیلوگرم رنگ نقره ای

X.Vision TE84-AS Washing Machine 8kg

1 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE84-AS ظرفیت 8 کیلوگرم رنگ نقره ای

X.Vision TE84-AS Washing Machine 8kg

1 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری TE

شستشو با آسودگی خاطر

مدل TE84 یک ماشین لباسشویی پرقدرت از سری T ماشین های لباسشویی ایکس ویژن است. نمودار مصرف انرژی این مدل A+++ بوده و در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است. ظرفیت محصول 8 کیلوگرم و حداکثر دور خشک کن آن 1400RPM است. مدل TE84 دارای 16 برنامه متنوع شستشو است که به شما کمک می کند هر لباسی را به بهترین شکل و با کمترین آسیب به بافت پارچه شست‌وشو دهید. قابلیت افزودن لباس در حین شستشو، برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای و برنامه شسشوی خودکار درام از سایر ویژگی های این محصول است.

یک دستیار بی نظیر

طراحی باریک بدنه/ درام با قطر بیشتر (Thin Body Design)

در طراحی این سری از ماشین های لباسشویی ایکس ویژن، قطر درام افزایش یافته و در نتیجه محصول بدنه باریکتری نسبت به مدلهای مشابه دارد. بهره گیری از درام با قطر بزرگتر نسبت به درام های معمولی موجب افزایش کیفیت شستشو می شود. بهره گیری از درام با قطر بزرگتر نسبت به درامهای معمولی، علاوه بر بهبود کیفیت شست‌وشو، پر و خالی کردن ماشین را نیز راحت‌تر می‌کند.

نگران جا ماندن لباس‌ها نباش!

قابلیت افزودن لباس در حین شستشو (Add Garment)

فناوری افزودن لباس در طول شستشو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید لباس‌های باقی‌مانده را بدون نیاز به متوقف کردن کامل برنامه‌ی شستشو و همچنین اتلاف زمان به سایر لباس‌ها، اضافه کنید. با نگه‌داشتن کلید Pause یا Stop (بسته به مدل دستگاه)، به راحتی می‌توانید شستشو را در مراحل اولیه متوقف کنید. سپس، پس از چند ثانیه، سطح آب کاهش می‌یابد و درب باز می‌شود تا شما بتوانید لباس‌های اضافی را اضافه کرده و دوباره برنامه‌ی شستشو را اجرا کنید. این امر باعث می‌شود شستشوی لباس‌های باقی‌مانده تا شستشوی بعدی به تعویق نیفتد و همچنین در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

شستشو با درام کریستالی (Honeycomb)

این محصول به درام کریستالی (Honeycomb) تجهیز شده است. این نوع درام با طراحی خاص و حفره هایی شبیه به لانه زنبور، موجب پاشش بهتر آب و اصطکاک بیشتر لباسها شده و در نهایت به تمیزی بهتر با کمترین آسیب به بافت پارچه منجر می‌شوند. در طراحی درام کریستالی سایز حفره هایی که پاشش آب از طریق آنها صورت میگیرد تا 3/2 میلیمتر کاهش یافته است که این امر از نخ کش شدن لباسها و بهبود عملکرد شستشو کمک می کند.

شستشوی کامل و سریع در ۱۵ دقیقه

سری TE دارای برنامه شستشوی سریع است. به کمک این برنامه شما می توانید لباسهای نیمه کثیف یا حجم کم را در مدت زمان 15 تا 30 دقیقه بشویید. استفاده از این برنامه از آسیب به بافت پارچه بر اثر شستشوی طولانی مدت جلوگیری می کند. همچنین برنامه شستشوی سریع مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن را نیز کاهش می دهد.

یک شستشوی کامل بدون لرزش

عدم حفظ تعادل لباسها اغلب در دور خشک کن منجر به لرزش ماشین لباسشویی می‌شود. به کمک فناوری تعادل خودکار البسه (Auto Balance) در ماشین‌های سری TE، چرخش نیم دور در دور خشک کن، باعث توزیع یکنواخت لباس‌ها در درام می‌شود و از لرزش و صدای اضافی در هنگام خشک کردن جلوگیری می‌کند. این ویژگی به افزایش طول عمر محصول و جلوگیری از چروک شدن لباس ها نیز کمک می کند.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.