loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال و فریزر چهار درب ایکس ویژن مدل TF540 ASDرنگ استیل

X.Vision TF540 ASD 4 Door Refrigerator

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال و فریزر چهار درب ایکس ویژن مدل TF540 ASDرنگ استیل

X.Vision TF540 ASD 4 Door Refrigerator

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TF540

جادارتر از هر یخچال دیگر

یکی از پر طرفدارترین یخچال فریزر های چهار درب (4 Door ) ایکس ویژن ، یخچال فریزر مدل TF540 است. این دستگاه با ظرفیت 541 لیتر و با داشتن 2 طبقه و 2 کشوی شیشه ای مقاوم در قسمت یخچال و 6 کشوی جادار و کاربردی در قسمت فریزر، توانسته فضای ذخیره سازی موادغذایی بزرگ و مناسبی در اختیار کاربران قرار دهد. طراحی دستگیره های این محصول به صورت توکار می باشد، علاوه بر اینکه جلوه ای خاص به محصول بخشیده ، موجب راحتی بیشتر در باز و بسته کردن درب دستگاه شده است.

گردش هوای خالص با فناوری AAT

مدل TF540 مجهز به فناوری AAT با بکارگیری سنگ تورمالین به عنوان ماده خام در بدنه یخچال موجب آزاد سازی دائم یون های منفی در فضای یخچال می شود. گردش این یونها در فضای یخچال علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن گرد و غبار، باکتری ها و بوی نامطبوع می شوند ، به حفظ تازگی مواد غذایی و کاهش مصرف انرژی کمک زیادی می کند.

سفر با خیال آسوده، عملکرد تعطیلات

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول فعال کردن عملکرد تعطیلات است. در این عملکرد، فرآیند سرماسازی در یخچال کاهش پیدا می کند ، بنابراین دمای فضای یخچال بالا می رود ولی بخش فریزر دستگاه در حال کارکردن است و تغییری در دمای آن ایجاد نمی شود. درنتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی سالم می مانند. همچنین این ویژگی تا حد زیادی به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می کند.

به تازگی روز اول با فناوری گردش هوای چندگانه

در این مدل یخچال دریچه هایی در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات تعبیه شده اند. گردش هوای سرد در این دریچه ها موجب می شود تا هوای فضای داخلی بصورت یکنواخت خنک شود و محصولات در قفسه های مختلف یخچال به یک اندازه تازه و خنک بمانند.

سرمایش و انجماد سریع

سرمایش سریع (Super Cooling) باعث می شود در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش پیدا کند. این کاهش دما باعث انجماد سریع (Super Freezing) در فضای داخلی فریزر می شود ، یعنی در مدت کمتر از 2 ساعت به دمای 24- درجه می رسد. با داشتن این ویژگی مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز می شوند و ارزش غذایی آنها حفظ می شود. پس از اینکه مواد غذایی به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال و یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. این دو ویژگی تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارند.

تنوع رنگی جذاب

مدل TF540 در چهار رنگ سفید، استیل، نقره ای مات و تیتانیوم تولید شده است که می توان متناسب با دکوراسیون آشپزخانه آن را انتخاب کرد.

فضای جادار و طبقات مقاوم

ویژگی منحصر به فرد این مدل دسترسی به فضای بزرگ داخلی جهت ذخیره سازی مواد غذایی می باشد. در یخچال فریزر ایکس ویژن علاوه بر ظرافت ظاهری، می توان به طبقات و کشوهای با کیفیت و مقاوم در تغییرات دما اشاره کرد.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.