loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580 ASD رنگ استیل

X.Vision TT580 ASD Top Freezer Refrigerator

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580 ASD رنگ استیل

X.Vision TT580 ASD Top Freezer Refrigerator

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TT580

ترکیبی از هنر و تکنولوژی

مدل TT580 از یخچال های سری بالا فریزر (Top Freezer) ایکس ویژن با ترکیبی از زیبایی ظاهری و تکنولوژی‌های روز است. این یخچال فریزر با ظرفیت ناخالص 576 لیتر، یکی از بزرگترین یخچالهای سری بالا فریزر به حساب می آید که گنجایش کافی را برای ذخیره مواد غذایی یک خانواده پر جمعیت دارد. این محصول دارای دو بخش یخچال و فریزر به صورت جداگانه است. بخش یخچال که در قسمت پایینی قرار دارد، دارای 3 طبقه شیشه‌ای و 2 کشوی کریستالی با تنظیم رطوبت است. بخش فریزر که در قسمت بالایی می باشد، مجهز به یک طبقه شیشه ای است که با توجه به ابعاد مناسب، مواد غذایی را به راحتی می‌توانید در آن نگهداری کنید. این محصول با دارا بودن رتبه انرژی A+، در رده محصولات کم مصرف قرار دارد.

طراحی زیبا و تنوع رنگی

یخچال فریزر مدل TT580 با طراحی مینیمال و ابعاد مناسب، جلوه‌ای ویژه به آشپزخانه‌ شما می‌بخشد. تنوع رنگی این محصول به راحتی امکان هماهنگ کردن با دکوراسیون را برای کاربران فراهم آورده و با هر سبک و سلیقه ای سازگار است.

گردش هوای هوشمند برای حفظ تازگی

دریچه‌های گردش هوای هوشمند دریخچال TT580 کمک می‌کنند تا هوای سرد به صورت یکنواخت در داخل یخچال توزیع شود. گردش هوای سرد از طریق این دریچه تا 20% بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و به حفظ بیشتر کیفیت مواد غذایی‌ کمک می کند.

آبریز کم جا و پنل کاربردی

طراحی آبریز یخچال TT580، به گونه ای است که فضای کمی از درب را اشغال کند. طراحی زیبا و جذاب این آبریز، به دستگاه جلوه‌ای خاص می‌بخشد. همچنین، پنل نمایشگر لمسی که در بخش فوقانی آبریز قرار دارد، امکان دسترسی به تمامی تنظیمات را به راحتی در اختیار کاربر قرار می دهد.

گردش هوای چندگانه برای تازگی بیشتر

در این تکنولوژی، گردش هوای سرد با استفاده از دریچه‌های کوچکی که در فاصله 10 میلی‌متری زیر طبقات یخچال قرار گرفته‌اند، صورت می گیرد. گردش هوای سرد از طریق این دریچه ها باعث می شود تا محصولاتی که در قفسه‌های مختلف یخچال قرار می‌گیرند، به یک اندازه تازه و خنک باقی بمانند.

سرمایش و انجماد سریع

با فعال سازی کلید سرمایش سریع، دمای داخل یخچال تا دمای 2 درجه سانتی‌گراد در مدت زمان کوتاهی کاهش می‌یابد. همچنین با وعملکرد انجماد سریع، دمای داخلی فریزر در کمترین زمان به حداقل دما یعنی 24- درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این ویژگی باعث می‌شود تا مواد غذایی خود را به سرعت سرد یا حتی فریز کنید تا تازگی و ارزش غذایی آنها حفظ شود. نکته قابل توجه این است که پس از کاهش دمای مواد غذایی تا دمای مورد نظر، تنظیمات دمای یخچال و فریزر به حالت قبلی بازگردانده می‌شود که این امر به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

کشوهای جادار با حفظ رطوبت و تازگی

مدل TT580 با کشوهای بزرگ و جادار، به شما امکان نگهداری بهینه مواد غذایی را می‌دهد. این کشوها مجهز به دریچه هایی برای تنظیم رطوبت هستند تا بتوانید مواد غذایی‌تان را به بهترین شکل تازه نگه‌دارید. به کمک دریچه‌های کنترل جریان هوا، می‌توانید جریان هوا را تنظیم کنید تا محیط مناسبی برای نگهداری مواد غذایی فراهم شود.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.