loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580 AGD رنگ تیتانیوم

X.Vision TT580 AGD Top Freezer Refrigerator

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580 AGD رنگ تیتانیوم

X.Vision TT580 AGD Top Freezer Refrigerator

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TT580

یخچال فریزر خانواده

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT580 یک محصول با کیفیت و پیشرفته از خانواده یخچالهای ایکس ویژن است. این محصول با داشتن قابلیتهایی مثل گنجایش بزرگ، بدون برفک بودن، کم مصرف بودن و بهره گیری از تکنولوژی های بروز به یکی از محبوب ترین یخچال فریزرهای بازار تبدیل شده است. ظرفیت این یخچال 576 لیتر و نمودار مصرف انرژی آن A+ است. بخش یخچال دارای 3 طبقه شیشه ای زیبا و مقاوم و 2 کشوی کریستالی با قابلیت تنظیم رطوبت بوده و بخش فریزر دارای یک طبقه می باشد. این محصول با توجه به عمق و عرض مناسبی که دارد امکان گنجاندن حجم زیادی از مواد غذایی را در اختیار کاربران قرار میدهد و گزینه ای مناسب برای خانواده های پر جمعیت است.

آبریز ظریف با کاربری آسان

آبریز این محصول که به دلیل طراحی خاص فضای بسیار کمی از درب آنرا اشغال می کند، علاوه بر اینکه زیبایی یخچال را دو چندان کرده است کاربری آسانی نیز دارد. علاوه بر این، محصول مجهز به پنل نمایشگر لمسی است که به شما کمک می کند تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام دهید.

دریچه گردش هوای هوشمند

از آنجایی که گردش هوای سرد داخل یخچال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تولید کنندگان یخچال اغلب در صدد استفاده از فناوری هایی هستند که بتوانند این امر را بهبود بخشند. در یخچال فریزر ایکس ویژن نیز، بهره گیری از دریچه های گردش هوای هوشمند امکان گردش هوای سرد به صورت یکنواخت فراهم شده است. این دریچه های هوشمند که به سمت چپ و راست می چرخند، هوای سرد را در داخل یخچال به گردش در آورده و تا حد زیادی به بهبود سرماسازی یخچال کمک می کنند.

تازگی بیشتر با دریچه های گردش هوای چندگانه

در این فناوری، گردش هوای سرد از طریق دریچه هایی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال قرار گرفته اند، صورت می گیرد. این دریچه ها به گردش بهتر هوای سرد به صورت یکنواخت در تمام طبقات یخچال کمک می کنند. از طرفی به دلیل نحوه قرار گیری آنها، هوای سرد در هنگام گردش مستقیما به مواد غذایی برخورد نمی کند در نتیجه تازگی مواد غذایی حفظ می گردد.

سرمایش و انجماد سریع

یخچال فریزر TT580 مجهز به کلید عملکرد سرمایش و انجماد سریع است. زمانیکه شما حجم زیادی از مواد غذایی را به یخچال یا فریزر اضافه می کنید، به دلیل اینکه دمای این مواد غذایی با دمای داخل یخچال متفاوت است، دستگاه می بایست انرژی زیادی را مصرف کند تا دمای مواد غذایی تازه را به دمای داخلی یخچال فریز برساند. به کمک قابلیت سرمایش سریع (Super Cooling) در کمترین زمان، دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و به کمک ویژگی انجماد سریع (Super Freezing) دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه یعنی کمترین دما می رسد. این ویژگی به یخچال فریزر کمک می کند تا در سریعترین حالت و با کمترین میزان مصرف انرژی، مواد غذایی را به دمای داخلی برساند بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود.

کشوهای جادار با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد غذایی

این یخچال مجهز به کشوهای بزرگ و جادار با قابلیت تنظیم رطوبت است. اﯾﻦ ﮐﺸﻮها ﺑﺮاى ﻧﮕﻬﺪارى ﻣﯿﻮه و ﺳﺒﺰﯾﺠﺎت ﺗﻌﺒﯿﻪ ﺷﺪه اند و به دلیل ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺑﻮدن دﻣﺎ و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺗﻨﻈﯿﻢ رﻃﻮﺑﺖ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﮐﻠﯿﺪ ﻣﺨﺼﻮص، ﺑﺎﻋﺚ ﺣﻔﻆ رﻃﻮﺑﺖ ﻣﯿﻮه و ﺳﺒﺰﯾﺠﺎت ﺑﻪ ﻣﯿﺰان دﻟﺨﻮاه و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺣﻔﻆ ﺗﺎزﮔﻰ و ارزش ﻏﺬاﯾﻰ آﻧﻬﺎ ﻣﻰ شوند و در نهایت اﻣﮑﺎن ﻧﮕﻬﺪارى خوراکی ها ﺑﻪ ﻣﺪت ﻃﻮﻻﻧﻰ ﺗﺮ را برای شما فراهم می کنند.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.