loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل AMD TS665 استیل مات

X.Vision TS665 AMD Side by Side Refrigerator

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل AMD TS665 استیل مات

X.Vision TS665 AMD Side by Side Refrigerator

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TS665

یک دستیار تمام عیار و حرفه ای

یخچال و فریزر ساید بای ساید (Side by Side) مدل TS665 یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات خانواده ایکس ویژن است. این یخچال و ‌فریزر از ظرفیت قابل‌توجه و فناوری‌های متعددی بهره می‌برد. ظرفیت محصول 666 لیتر است و با رتبه انرژی A+ در گروه محصولات کم مصرف قرار دارد. محصول دارای 4 طبقه شیشه ای مقاوم و 2 کشوی جادار در قسمتهای یخچال و فریز است. آبریز دستگاه به گونه ای طراحی شده که علاوه بر کاربری آسان، فضای بسیار کمی از داخل درب را اشغال می کند. مدل TS665 در چهار رنگ زیبا و متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد.

کم صدا و کم مصرف با کمپرسور اینورتر

مدل TS665 مجهز به کمپرسور اینورتر است. بهره‌مندی از کمپرسور اینورتر در این محصول موجب شده تا کاهش چشمگیری در میزان سر و صدا و مصرف انرژی داشته باشد. علاوه بر این نسبت به مدل‌های قدیمی ‌تر دارای طول عمری به ‌مراتب بیشتر است. عملکرد کمپرسور اینورتر به گونه‌ای است که دمای داخلی یخچال را ثابت نگه می‌دارد، که این به معنای ایجاد شرایط مناسب‌تر برای نگهداری مواد غذایی است. در واقع، مدل های اینورتر با تغییر دما در داخل یخچال، به تدریج سرعت کمپرسور را بالا و پایین می کنند تا دمای فضای داخلی حفظ شود.

رفع بوی نامطبوع با فیلتر ضد باکتری

مدل TS665 مجهز به فیلتر ضد باکتری است. این فیلتر که نیازی به تعویض ندارد، تا حد زیادی می تواند به از بین بردن باکتری ها و رفع بوی نامطبوع در فضای یخچال کمک کند.

دریچه گردش هوای هوشمند، یک طراحی هوشمندانه

این دریچه ها به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند و هوای سرد را به صورت یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آورند. دریچه های گردش هوای هوشمند می‌توانند تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شوند.

به تازگی روز اول با فناوری گردش هوای چندگانه

در این فناوری، گردش هوای سرد از طریق دریچه هایی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال تعبیه شده اند، صورت می گیرد. این دریچه ها کمک می کنند تا هوای فضای داخلی بصورت یکنواخت خنک شود و محصولاتی که در قفسه های مختلف نگهداری می شوند به یک اندازه تازه و خنک بمانند.

سرمایش و انجماد سریع

به کمک ویژگی سرمایش سریع (Super Cooling) در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته و با کمک ویژگی انجماد سریع (Super Freezing) دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد. این کاهش دما کمک می‌کند تا مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز شوند، تازگی آنها باقی بماند و ارزش غذایی آنها حفظ شود. پس از اینکه مواد غذایی جدید به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال وز یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. این دو ویژگی تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارند.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. رضا رحمانی نژاد

    rhmanyk37@gmail.com

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.