loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

مانیتور LED مدل XS2750H ایکس‌ویژن 27 اینچ

XVISION Monitor XS2750H

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

مانیتور LED مدل XS2750H ایکس‌ویژن 27 اینچ

XVISION Monitor XS2750H

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

مانیتور XS2750H ایکس ویژن

مانیتور LED مدل XS2750H ایکس‌ویژن یک مانیتور27 اینچ مجهز به پنل IPS با وضوح تصویر FULL HD است. ابعاد صفحه نمایش این مانیتور و وضوح تصویر بالا، این مانتیور را برای کار ظریف و حساس طراحی بسیار مناسب کرده است. همچنین طراحی مانیتور ایکس ویژن مدل XS2750H بسیار ظریف و باریک است .این مانیتور دارای درگاه VGA و درگاه HDMI است که اتصال از طریق کابل HDMI را فراهم می‌کند.

کیفیت تصویر FULL HD در پنل IPS

وضوح تصویر در مانیتور XS2750H ایکس ویژن، 1920*1080P یا FULL HD است. این وضوح تصویر برای مانیتوری با پنل 27 اینچ مجهز به پنل IPS کیفیت تصویری فوق العاده به نمایش می‌گذارد و همین امر باعث شده این مانیتور برای اموری که نیاز به دقت و ظرافت دارد بسیار مناسب باشد.همچنین این مانیتور دارای پنل LED با درجه کیفی A+ است.

ظرافت در طراحی

ظرافت و زیبایی مانیتور برای ایجاد حس خوب در کاربران چه در محیط کار و چه در منزل بسیار با اهمیت است. مانیتور ایکس ویژن مدل XS2750H با طراحی بسیار زیبا و قاب باریک و ظریف زیبایی محیط را دوچندان کرده و کار کردن را لذت بخش می‌کند.

اتصالات و درگاه ها

انتقال تصویر در مانیتور LED مدل XS2750H ایکس‌ویژن توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. مانیتور 27 اینچ ایکس ویژن مدل XS2750H مجهز به ورودی D.sub است. وجود اتصالاتی نظیر HDMI و VGA اتصال مانیتور ایکس ویژن مدل XS2750H به‌ سایر دستگاه های مورد نیاز را فراهم می کند.

جمع بندی

مانیتور ایکس ویژن مدل XS2750H یک مانیتور27 اینچی با وضوح تصویر FULL HD است. ابعاد صفحه نمایش این مانیتور و وضوح تصویر بالا، این مانیتور برای طراحی مناسب کرده است. این مانیتور مجهز به پنل IPS است. همچنین این مانیتور دارای درگاه VGA و درگاه HDMI است که اتصال از طریق کابل HDMI را فراهم می‌کند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. akbari.ebrahim2016@gmail.com

    عالی بود برنامه اسنپ هم نشون میده

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و

بیشتر بخوانید ...

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید ...

الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

مانیتور

مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.