loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 سایز 65 اینچ

xvision X series X15 QLED UHD 4K Smart TV 65"

103 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 سایز 65 اینچ

xvision X series X15 QLED UHD 4K Smart TV 65"

103 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری X ایکس ویژن تعریف تازه ای از تکنولوژی

تلویزیون X15 ایکس ویژن سایز 65 اینچ یک تلویزیون هوشمند تمام عیار است. وضوح تصویر 4K ULTRA HD در قاب تلویزیون مجهز به پنل IPS و فناوری QLED، معنای واقعی کیفیت تصویر را به رخ می کشد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15 با پنل IPS از هر زاویه و نما، کیفیت واقعی را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 رنگهایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15 از فناوری MEMC برای پخش تصاویری بدون تاخیر و روان تر پشتیبانی می کند. سیستم عامل اندروید ورژن 11 این قاب سرگرم کننده را به یک محصول هوشمند واقعی تبدیل می کند.

ویژگی های خاص تلویزیون ایکس ویژن مدل X15

فناوری DOLBY ATMOS در تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 تجربه صدای شگفت انگیز را فراهم می کند. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 با قابلیت HBB TV می باشد که با استفاده از آن می توانید همزمان با پخش صدا و تصویر از طریق اتصال به اینترنت به محتوای دیگر مانند اخبار، وضعیت آب و هوا، آخرین قیمت ارزهای معتبر جهانی، بازی و … از طریق اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن 65X15 اتصال ساندبار و اسپیکراز طریق Bluetooth نیز امکان پذیر می باشد.

تلویزیون QLED ایکس ویژن مدل X15

غوغای رنگ ها با فناوری کوانتوم دات QLED

نقاط کوانتومی (QD) نانوکریستال های نیمه رسانا و بسیار کوچک هستند. هنگامی که نور پس زمینه از لایه دارای نقاط کوانتومی عبور میکند واقعی ترین رنگ ها را تولید می کند. تلویزیون دارای لایه‌ی نقاط کوانتومی، تلویزیونی است که با فناوری نور پس زمینه سازگار می باشد که باعث ایجاد رنگ هایی با بیشترین خلوص می گردد. تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 مجهز به فناوری QLED است.

کیفیت تصویر UHD 4K

وضوح تصویر 4K ULTRA HD نهایت کیفیت تصویر

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت  4K تلویزیون UHD 4K ایکس ویژن مدل X15 گزینه مناسب تری است. کیفیت تصویر UHD، برابر 2160*3840 می‌باشد که با نماد 2160p آن را نشان می‌دهند و دقیقاً این کیفیت 4 برابر تعداد پیکسل‌های 1080p می‌باشد.

فناوری MEMC و لذت تماشای سرعت

فناوری MEMC و لذت تماشای سرعت

این فناوری در تلویزیون X15 ایکس ویژن لرزش حرکت ها و سایه ها را به سطحی که چشم انسان قادر به درک آن باشد، کاهش داده و حرکت های سریع را واقعی تر جلوه می دهد. همچنین با حذف لرزش های تصویر از سو سو زدن صفحه نمایش هنگام پخش تصاویر سریع جلوگیری میکند، در نتیجه تصاویر را روان و طبیعی به نمایش خواهد گذاشت.

تکنولوژی HDR 10 و حس زنده بودن

تلویزیون هوشمند 65X15 ایکس ویژن از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. تکنولوژی HDR10 در تلویزیون HD 4K ULTRA هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند.

تکنولوژی HDR10

با پنل IPS از هر زاویه ای زیبا ببینید

لویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 مجهز به پنل IPS است. دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

تلویزیون IPS ایکس ویژن

سمفونی صدا با سیستم صوتی Dolby Atmos

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 مجهز به فناوری DOLBY ATMOS تجربه صدای شگفت انگیز را فراهم می کند. با سیستم صوتی  Dolby Atmos به استقبال شنیدن صدای چند بعدی سینمایی بروید.

تلویزیون هوشمند واقعی با اندروید 11

هوشمند واقعی با اندروید 11

هوشمند بودن تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. یک قاب جادویی و هوشمند، با وجود سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است.

Wifi Screen Mirror در تلویزیون هوشمند X15 ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 65X15 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

Wifi Screen Mirror در تلویزیون هوشمند X15 ایکس ویژن

اتصالات و درگاه های ارتباطی

تلویزیون مدل 65X15 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است . در این مدل X15 تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق Bluetooth نیز فراهم شده است. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 دارای قابلیت HBB TV است که با استفاده از آن می توان همزمان با پخش صدا و تصویر، از طریق اتصال به اینترنت به محتوای دیگر مانند اخبار، وضعیت آب و هوا، آخرین قیمت ارزهای معتبر جهانی، بازی و … دسترسی پیدا کرد.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 با وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می کند. فناوری نقطه کوانتومی یا به طور اختصاری QLED در این مدل از تلویزیون های جدید ایکس ویژن باعث ایجاد رنگ هایی با بیشترین خلوص می شود. تلویزیون ایکس ویژن مدل 65X15 با پنل IPS از هر زاویه ای تماشایی است. تکنولوژی HDR10 تلویزیون هوشمند X15 ایکس ویژن رنگهایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. فناوری MEMC باعث نمایش تصاویری سریع و روان‌تر می شود که برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است.
وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 مجهز به فناوری DOLBY ATMOS است که تجربه صدای شگفت انگیز را برای شما فراهم می کند. قابلیتHBB TV و پشتیبانی از WIFI Screen mirror از دیگر امکانات این مدل جدید از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 9

  1. محمودمحمدیان

    لطفا قیمت بفرمایید.قسطی میشه

  2. مهدی نامور

    سلام شرکت شما همش تبلیغات میکنه اما هیچ چیزی موجود ندارید. من تلویزیون QLED میخواستم خرید کنم فقط عکس و مدل که موجود ندارید رو بر روی سایت قرار دادید

  3. مسعود

    کی موجود میشه؟

  4. محمد جواد اصلانی

    من ایکس ویژن دارم از نظر تصویر خیلی خوبه اما از نظر نرم افزاری واقعا بیخود.مخصوصا اندروید که افتضاح کرده .سرعت تلویزیون زیر صفر . ودایم خاموش روشن میشه و صدا خودش کم وزیاد میشه از شرکت هم اومدند ولی فایده نداشت

  5. مرتضی رضازاده

    عالی

  6. فرشید اخلاقی

    سلام منم یه تلوزیون ۶۵ کیو لد خریدم محشره هر کی هگ انتقاد میکنه از سر دشمنیه

  7. مهران رسولی

    عالی بینظیر ا ز دوو و اسنوا برتر است

  8. سید حمزه سید خراسانی

    سلام من فقط تلوزیونن ال جی داشتم تلوزیونم خراب شد میخاستم بخرم خیلی وسواس داشتم تااینکه ایکس ویژن سری7 خریدم البته من 55 گرفته تم واقعا فوق العاده است و پیشنهاد میکنم فقط یک مقدار سرعت بالااومدنش پایینه ولی از نظر تصویر و کیفیت خود ال جیه

  9. علی حیدری

    سلام خواهشا قیمت هارو پایین بیارین کیفیت هارو بالا ببرین تا تو هر خونه یه تلویزیون ایکس ویژن وجود داشته باشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.