loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XYU755 UHD 4K Smart TV 50"

138 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XYU755 UHD 4K Smart TV 50"

138 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون XYU755 ایکس ویژن یک محصول کاربردی و به روز

تلویزیون‌ 4K ULTRA HD ایکس ویژن مدل 50XYU755 محصول جدید از سری 7 ایکس ویژن است. وضوح تصویر UHD 4K امکان تماشای محتوای جدید با کیفیت بالا را در این تلویزیون ایکس ویژن فراهم می کند. تکنولوژی HDR10 با روشن تر کردن نقاط روشن و تاریک تر شدن نقاط تیره، باعث افزایش عمق تصویر می شود. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 مجهز به اندروید 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی است. سیستم صوتی دالبی با قابلیت پخش صدای فراگیر و سه بعدی در این تلویزیون به کار رفته است.

در این تلویزیون جدید ایکس ویژن، قابلیت WIFI Screen mirror برای پخش محتوای گوشی روی تلویزیون و همچنین قابلیت هایی نظیر PVR و Time shift در نظر گرفته شده است. تلویزیون ایکس ویژن مدل 50XYU755 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI، اتصال ساندبار و اسپیکر از طریق Bluetooth در این مدل وجود دارد. تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است.

با کیفیت UHD 4K از واقعیت لذت ببرید

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 با کیفیت تصویر فوق العاده بالا، شما را به دیدن تصاویری فراتر از واقعیت دعوت می کند. با اینکه هنوز هم تلویزیون های فول اچ دی جایگاه خوبی دارند اما وضوح تصویر در تلویزیون های 4K ایکس ویژن چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD و دارای بیش از 8 میلیون پیکسل است. با تلویزیون XYU755 ایکس ویژن به تماشای نهایت کیفیت دعوت شده اید.

هرآنچه از هوشمندی تصور کنید با اندروید 11

اگر میخواهید یک دریچه تازه به دنیای مدرن و هوشمند داشته باشید تلویزیون هوشمند XYU755 ایکس ویژن، انتخاب درستی است. سیستم عامل اندروید 11 به کار رفته در این محصول همراه با نرم افزارهای کاربردی، یک دوست هوشمند واقعی است. با اتصال به اینترنت در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی اینترنت در اختیار مخاطب خواهد بود.

تجربه شنیداری قدرتمند با تکنولوژی دالبی

تلویزیون هوشمند XYU755 ایکس ویژن دارای قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) و تكنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی است. تکنولوژی دالبی، صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد.

درخشش رنگ ها با فناوری HDR 10

برای مشاهده تصاویری با کنتراست بالا نیاز به فناوری HDR به معنای محدوده دینامیکی بالا خواهیم داشت. تلویزیون هوشمند XYU755 ایکس ویژن مجهز به آخرین نسخه این تکنولوژی یعنی HDR 10 است.

پیشرفته با تکنولوژی Wifi Screen Mirror

با تکنولوژی WIFI Screen Mirror در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 از تماشای صفحه موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. این ویژگی برای تماشای عکس‌ها و فیلم های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش 50 اینچ تلویزیون ایکس ویژن بسیار کاربردی خواهد بود.

 

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد. همچنین در این مدل از تلوزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر شده است.

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن با کیفیت تصویری فوق العاده بالا همراه با فناوری HDR10 نهایت واقعیت را مقابل چشمان شما می آورد. سیستم صوتی دالبی تجربه شنیداری فوق العاده را به شما هدیه می کند. این تلویزیون هوشمند از سری 7 ایکس ویژن دارای آخرین سیستم عامل اندروید بازار ایران یعنی اندروید 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی است. تلویزیون ایکس ویژن مدل 50XYU755 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI امکان پذیر بوده و این محصول مجهز به Bluetooth جهت اتصال به ساندبار و اسپیکر است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 4

  1. یاسر عباسی

    واقعا در حد توان این محصول عالیه
    پیروز باشید و سربلند

  2. محمد افشاری

    سلام
    در مورد پورت USB و ضبط روی USB مشگل دارم
    لطفا راهنمایی فرمائید

  3. کورش امینی

    با سلام.
    لطفا بگین چه شرکتی یا فردی میتونه در راه اندازی اینترنت این تلویزیون کمک کنه و هزینش پرداخت بشه.
    ممنون

  4. ابوذرمهدیات

    سلام.برنامه اتصال گوشی به تلویزیون چی هست دانلود کنم که جواب بده

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.