loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU765 UHD 4K Smart TV 55"

66 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU765 UHD 4K Smart TV 55"

66 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن: یک محصول هوشمند و با کیفیت

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل XYU765 سایز 55 اینچ محصول جدید از سری 7 این برند است. قابلیت های متنوع تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU765 عبارتند از وضوح تصویر ULTRA HD 4K در کنار پنل IPS که این تلویزیون 55 اینچ را از هر زاویه و نمایی تماشایی می کند. به طوری که صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ می کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی ندارد. علاوه بر آن، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید. تکنولوژی HDR10 این تلویزیون هوشمند با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می دهد. تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU765 قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) دارد. تكنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی دالبی، صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU765 مجهز به اندروید 11 است که با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی اینترنت در اختیار مخاطب قرارخواهد داد. قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ این تلویزیون را فراهم کرده است.  تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU765 دارای قابلیت PVR و TIME SHIFT بوده که امکان ضبط برنامه های زنده تلویزیونی را به مخاطب می دهد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI و نیز تکنولوژی Bluetooth جهت اتصال به ساندبار و اسپیکر فراهم است. تلویزیون مدل XYU765 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است.

تماشای نهایت واقعیت با کیفیت تصویر 4K ULTRA HD

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU765 دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. وضوح تصویر 4K تلویزیون XYU765 چهار برابر FULL HD است. اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش، همچنان مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K تلویزیون UHD 4K ایکس ویژن مدل 55XYU765 گزینه مناسب تری است.

لذت کشف واقعیت با وضوح تصویر 4K ULTRA HD

زیبا از هر نما با پنل IPS

با پنل IPS تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 55XYU765 دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. در هر زاویه ای که نسبت به تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل XYU765 نشسته باشید تصاویر را با کیفیت بالا و زمان پاسخ دهی بیشتر خواهید دید. علاوه بر آن، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

تلویزیون IPS ایکس ویژن
سیستم صوتی دالبی

سیستم صوتی دالبی: پرقدرت و با کیفیت

تلویزیون 55XYU765 ایکس ویژن مجهز به تکنولوژی صوتی دالبی است. قابلیت پخش صدای با کیفیت DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) تكنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی است كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد.

تولد دوباره رنگ ها با تکنولوژی HDR10

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU765 مجهز به تکنولوژی 10 HDR است. تکنولوژی HDR10 با تاثیر بر کنتراست تصویر، یعنی نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعیت را در تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU765 نمایش می دهد.

 

 

تکنولوژی HDR 10
هیجان کشف دنیای مدرن با اندروید 11

سرگرمی در قاب تلویزیون با اندروید 11

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU765 با اتصال به اینترنت و از طریق دریچه ورود به دنیای سرگرمی، یعنی سیستم عامل اندروید ورژن 11  ، یک محصول هوشمند واقعی است. به این ترتیب که با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی را تجربه می کنید.

تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU765 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی می توانید از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ایکس ویژن لذت ببرید. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه تلویزیون ایکس ویژن بسیار کاربردی خواهد بود.

تکنولوژی WIFI Screen Mirror

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد. همچنین در این مدل از تلوزیون های سری 7 ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر است.

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU765 سایز 55 اینچ، یک محصول تمام عیار است. علاوه بر کیفیت تصویر UHD 4K در کنار تکنولوژی HDR10، این تلویزیون 55 اینچ دارای پنل IPS است. این محصول هوشمند با اندروید 11، دریچه ورود به دنیای سرگرمی است. سیستم صوتی دالبی به عنوان یک سیستم صوتی شناخته شده قدرتمند در این تلویزیون به کار رفته است. قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ این تلویزیون را فراهم کرده است .تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU765 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت TIME SHIFT و PVR است. اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI و تکنولوژی Bluetooth جهت اتصال به ساندبار و اسپیکر از جمله امکانات این محصول است. تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU765 دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 3

  1. حسین بهرام پور

    سلام
    میشه بازی نصب کرد
    و اینکه دسته بصورت. بی سیم

  2. نیما

    عالی! پیشنهادم برای اونایی که تلویزیون ایکس ویژن میخوان این هستش

  3. حمیدرضا

    بسیار بسیار عالی ما چند روزه خریدیم واقعا کیفیت بسیار بسیار عالی داره
    ما رفتیم از نمایندگی گرفتیم ولی چون بازش نبود شک داشتیم تو کیفیت و خوشگلی تلوزیون
    ولی وقتی باز کردیم سوپرایز شدیم یعنی همه چی تمومه حتما پیشنهاد میشه
    اگه بخواین عکس هایی که در سایت ها گذاشتنو با خود واقعیش مقایسه کنید
    عکسش از ۲۰ ۱۰نمره داره ولی واقعیش از ۲۰ میتونم بگم ۲۰ نمره رو داره
    من که خودم اصلا فکر نمیکردم اینقدر خوب باشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.