loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU755 UHD 4K Smart TV 55"

131 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU755 UHD 4K Smart TV 55"

131 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون جدید سری 7 ایکس ویژن مدل XYU755

تلویزیون‌ 4K ULTRA HD ایکس ویژن مدل 55XYU755 با رزولوشن بالا، تصویری با وضوح تصویر ULTRA HD 4K در قاب 55 اینچ خود ارائه می کند. با پنل IPS تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU765 دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. چون صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ می کند. تکنولوژی HDR10 تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU755 با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می دهد . این محصول مجهز به مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 11 است. قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO از نقاط قوت این محصول است. در این تلویزیون اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر بوده و این مدل مجهز به قابلیت WIFI Screen mirror است.

با کیفیت تصویر UHD 4K به تماشای جزئیات بنشینید

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K تلویزیون XYU755 در اندازه 55 اینچ گزینه مناسبی است. چرا که بیشتر شرکت های تولید کننده محتوای ویدئویی در حال گسترش محصولات خود با کیفیت 4K هستند.

از کیفیت تصویر UHD 4K از واقعیت لذت ببرید

زیبا از هر نما با پنل IPS

با پنل IPS تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 55XYU755 از هر زاویه ای که دوست دارید به تلویزیون نگاه کنید. چون این محصول کیفیت تصاویر را در هر جهتی، حفظ کرده و شما از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نخواهد گذاشت. بنابراین در چیدمان محیط منزل خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

غرق در سرگرمی با اندروید 11

آخرین ورژن اندروید تلویزیون های هوشمند موجود در بازار ایران، ورژن 11 است. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU755 مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است. با اتصال به اینترنت و نصب اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کاربردی روی این محصول جدید می توانید به دنیایی از سرگرمی و هوشمندی دسترسی داشته باشید.

هرآنچه از هوشمندی تصور کنید با اندروید 11
تکنولوژی دالبی

قدرتمند مثل سیستم صوتی دالبی

قابلیت پخش صدای دالبی از ویژگی های تلویزیون هوشمند XYU755 ایکس ویژن است. که تکنولوژی دالبی، صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا و به صورت سه بعدی و فراگیر پخش می کند.

با فناوری HDR 10 به فستیوال نور و رنگ دعوتید

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU755 از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعی را نمایش می دهد. به این ترتیب با تضاد بالاتری از رنگ ها مواجه می شوید.

فناوری HDR 10
وای فای اسکرین میرور

اتصال آسان با تکنولوژی Wifi Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU755 از قابلیت WIFI Screen Mirror برخوردار است. با این تکنولوژی به راحتی هر آنچه از محتوا روی صفحه موبایل خود داشته باشید می توانید به روی صفحه نمایشگر 55 اینچ تلویزیون ایکس ویژن بیاورید. مثلا این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU755 در سایز 55 اینچ،  دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد همچنین در این مدل از تلوزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر است. این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به Bluetooth جهت اتصال به ساندبار و اسپیکر است.

جمع بندی
تلویزیون‌ هوشمند ایکس ویژن مدل XYU755 سایز 55 اینچ با وضوح تصویر ULTRA HD 4K مجهز به پنل IPS و تکنولوژی HDR10 است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید 11 بوده و اتصال از طریق WIFI Screen mirror را فراهم می کند. قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO از قابلیت های این محصول است. تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU755 با قابلیت PVR این امکان را به شما میدهد که برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری USB یا هارد اکسترنال با منبع تغذیه جداگانه ذخیره نمایید. همچنین این محصول دارای قابلیت TIME SHIFT است. تلویزیون XYU755 ایکس ویژن دارای 16 گیگ حافظه داخلی است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 10

  1. jahani

    سلام تفاوت این مدل با xyu725 و xyu715 چیست؟

  2. محمد خلیلی

    سلام و عرض ادب این مدل تلوزیون موس هم داره ؟

  3. بهمن مشهدی

    سلام وقت بخیر کیو ال دی. ندارین برای گیم مناسب

    • گلاره خوانین زاده

      باسلام و احترام
      تلویزیون های QLED ایکس ویژن تا یک ماه دیگر به بازار عرضه می گردد.
      باتشکر

  4. نقوی

    سلام شرایط خرید قسطی هم دارید ؟

    • گلاره خوانین زاده

      باسلام و احترام
      به منظور خرید اقساطی محصولات ایکس ویژن می توانید به فروشگاه های زنجیره ای مادیران مراجعه بفرمایید.
      لیست فروشگاه ها:
      https://www.xvision.ir/where-to-buy
      باتشکر

  5. مهدی

    سلام قابلیت نصب به دیوار دارد؟

    • گلاره خوانین زاده

      سلام همراه گرامی
      بله دارد.

  6. سید داود حسینی

    با سلام ۶۹ ساله هستم قبلا مدرس الکترونیک و تعمیر کار تلویزیون و اچار فرانسه تولید تلویزیون بودم در تمام شرکت های تولید به سمت های مختلف کار کردم می خواهم تلویزیون ایرانی بخرم ایکس ویژن را انتخاب کردم همه برند ها را برسی کردم تنها شرکتی که فنی است ایکس ویژن است چرا چون نیت و کنتراست را قید میکند و این نشان دهنده فنی بودن و نمی خواهد مردم نا آگاهانه تلویزیون بخرند بقیه برند ها این مسله را مخفی می کنند نیت و کنتراست حرف اول در تلویزیون را می زند تشکر و سپاس از ایکس ویژن

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.