loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT785 سایز 43 اینچ

xvision 7 series XT785 FHD Smart TV 43"

31 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT785 سایز 43 اینچ

xvision 7 series XT785 FHD Smart TV 43"

31 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون 43 اینچ سری 7 ایکس ویژن مدل XT785

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT785 در سایز 43 اینچ که از سری 7 تلویزیون های ایکس ویژن است. این محصول جدید دارای امکاناتی مثل کیفیت تصویر Full HD، اندروید 9، WIFI screen mirror و همچنین دارای سیستم صوتی قدرتمند PURE SOUND می باشد. این تلویزیون با توجه به اندازه‌ای که دارد می‌تواند برای اتاق، محیط‌های کوچک و محل کار افراد کاربردی فوق‌العاده داشته باشد. این تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون است.

نمایش رنگ های زنده با کیفیت تصویر FULL HD

کیفیت تصویر فول اچ دی هنوز هم وضوح تصویر استاندارد و مناسب بخصوص در اندازه تلویزیون 43 اینچ است. با وضوح تصویر FULL HD در تلویزیون  FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT785 تصاویر را بهتر ببینید و از رنگ های زنده و واقعی لذت ببرید. وضوح تصویرFULL HD در تلویزیون هوشمند سری7 ایکس ویژن مدل 43XT785 باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفافیت می باشد.

کیفیت تصویر FULL HD

کارایی و هوشمندی با سیستم عامل اندروید

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT785 مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است. هوشمند بودن تلویزیون مدل 43XT785 و پشتیبانی از اندروید 9 وجود امکاناتی مثل جستجو در وب، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را فراهم می کند. به این ترتیب با خرید تلویزیون هوشمند 43 اینچ ایکس ویژن مدل XT785 می توانید از سرگرمی های بی نظیر در قاب تلویزیون بهره مند شوید.

سیستم عامل اندروید

اتصال بی‌سیم و تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 43XT785 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror بوده که یکی از ویژگی های کاربردی از نوع اتصال بی سیم است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی موبایل خود را با اتصال بی سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن لذت ببرند.

تکنولوژی Wifi Screen Mirror

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT785 در بخش اتصالات و درگاه ها دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است . در مدل 43XT785 تلویزیون هوشمند ایکس ویژن اتصال ساندبار و اسپیکرموبایل از طریق Bluetooth نیز امکان پذیر است.

جمع بندی 

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT785 دارای کیفیت تصویر Full HD در قاب 43 اینچ است. این تلویزیون هوشمند بوده و دارای امکاناتی نظیر WIFI Screen mirror و اتصال ساندبار و اسپیکراز طریق Bluetooth است. سیستم صوتی این محصول از نوع PURE SOUND با ارائه بهترین کیفیت خروجی صدا است. این تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI اتصال انواع دستگاه را به تلویزیون فراهم کرده است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.