loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT795 سایز 43 اینچ

xvision 7 series XT795 FHD Smart TV 43"

14 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT795 سایز 43 اینچ

xvision 7 series XT795 FHD Smart TV 43"

14 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XT795

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT795 سایز 43 اینچ از محصولات جدید سری 7 ایکس ویژن است. این تلویزیون 43 اینچی هوشمند مجهز به اندروید 9 بوده و دارای سیستم صوتی قدرتمند PURE SOUND است. کیفیت تصویر FULL HD باعث می شود تصاویر را بهتر ببینید و از رنگ های زنده و واقعی لذت ببرید. تلویزیون مدل XT795 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است و از تکنولوژی WIFI Screen mirror بهره مند است.

وضوح تصویر FULL HD و تجربه یک کیفیت استاندارد

وضوح تصویر FULL HD همچنان یک کیفیت قابل قبول و استاندارد در تکنولوژی های تصویری تلویزیون محسوب می شود. تلویزیون هوشمند سری 7 ایکس ویژن مدل 43XT795 با کیفیت تصویر FULL HD باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفاف در قاب 43 اینچ این محصول جدید می شود. به این ترتیب می توانید از تماشای رنگ‌های زنده و واقعی لذت ببرید.

کیفیت تصویر FULL HD

تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید

هوشمند بودن تلویزیون مدل 43XT795 و پشتیبانی از اندروید 9 وجود امکاناتی مثل جستجو در وب، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب می توانید به دنیایی از سرگرمی در کنار بهره مندی از تکنولوژی در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XT795 دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل اندروید

فناوری WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT795 مجهز به تکنولوژی WIFI Screen Mirror است. با استفاده از این فناوری بدون احتیاج به سیم، می توانید به راحتی از طریق اتصال بی سیم، محتوای گوشی موبایل خود را بر روی صفحه نمایش این تلویزیون 43 اینچی ایکس ویژن ببینید.

تکنولوژی Wifi Screen Mirror

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون FHD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT795 دارای دو درگاه USB.02  و سه درگاه HDMI است. در مدل 43XT795 تلویزیون های ایکس ویژن اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق  Bluetooth نیز امکان پذیر است.

جمع بندی

خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از سری 7، یعنی تلویزیون مدل 43XT795 ایکس ویژن را به شما پیشنهاد می کنیم؛ چرا که یک محصول مدرن و کارآمد است. وضوح تصویر FULL HD این تلویزیون 43 اینچ، باعث می شود تصاویر را بهتر ببینید و از رنگ های زنده و واقعی لذت ببرید. هوشمندی با اندروید 9، سیستم صوتی Pure Sound و اتصال بی سیم وای فای اسکرین میرور، از ویژگی های بارز این محصول جدید است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. سعید احمدی

    من از خرید این تلویزیون راضی هستم

  2. فاطمه عسگری

    من چند وقته که خریدم و فوق‌العاده راضی هستم هم از کیفیت خوب صفحه نمایش و امکانات و هم از گارانتی عالی

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.