loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU735 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU735 UHD 4K Smart TV 50"

50 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU735 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU735 UHD 4K Smart TV 50"

50 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XCU735 از سری محصولات UHD 4K برند ایکس ویژن است. خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سایز 50 اینچ را به این دلیل توصیه می کنیم که این محصول دارای کیفیت تصویر ULTRA HD 4K بوده و از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های مهم تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XCU735 پشتیبانی از اندروید 11 است. طراحی این تلویزیون‌ها نیز بسیار ظریف و هنرمندانه است. تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 50 اینچ دارای دو درگاه USB و 2 درگاه HDMI بوده و از قابلیت WIFI Screen mirror برخوردار است.

کیفیت تصویر UHD 4K

کیفیت تصویر UHD 4K نهایت واقعیت در قاب تلویزیون

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 50XCU735 ایکس ویژن، ULTRA HD 4K است . تلویزیون های 4K ایکس ویژن با رزولوشن 3840*2160 و مجموعا بیش از 8 میلیون پیکسل تعریف تازه ای از کیفیت تصویر را به بیننده نشان می دهد.

درخشش زندگی با تکنولوژی 10 HDR

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 50 اینچ از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. این فناوری تاثیر خود را بر تضاد نقاط روشن و تیره تصویر دارد. به طوری که با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر ، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد.

تکنولوژی HDR 10

اندروید 11 تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 سایز 50 اینچ

در دنیای امروز برای دریچه ورود به سرگرمی، از راهروی هوشمندی عبور میکند. تلویزیون 50XCU735 ایکس ویژن مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 11 است.  وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون هوشمند، برای کاربران انواع سرگرمی ها را در قاب تلویزیون ممکن می سازد. دسترسی به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات مثل تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، مشاهده وضعیت آب و هوا و مشاهده اخبار از جمله ویژگی های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مجهز به سیستم عامل اندروید است. همچنین در تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن اپلیکیشن‌های پرطرفداری همچون فیلیمو و دی‌جی کالا به صورت پیش فرض نصب شده است.

سیستم عامل اندروید
طراحی مدرن تلویزیون های ایکس ویژن

طراحی هنرمندانه

تلویزیون‌های سری 50XCU735 با طراحی بسیار ظریف و زیبا، جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای اطراف خود هدیه می‌کند. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین نقطه به کمتر از 10 میلیمتر می‌رسد همچنین بدنه مشکی رنگ این تلویزیون آن را مناسب خانه های مدرن و امروزی کرده است.

اتصال بی‌سیم و قابلیت WIFI Screen Mirror

تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU735 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی به آسانی می توانید هر محتوای تصویری و صوتی را که می خواهید در قاب 50 اینچ تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مشاهده کنید.

Wifi Screen mirror

اتصالات و درگاه‌ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU735 دارای دو درگاه USB، دو درگاه HDMI و Bluetooth است. این اتصالات و درگاه های موجود در این تلویزیون، اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و موبایل را به تلویزیون فراهم می‌کند.

جمع بندی

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن سری XCU735 از سری محصولات UHD 4K این برند هستند که در دو سایز 50 و 55 اینچ عرضه می‌شوند. وضوح تصویر در این سری محصولات ULTRA HD 4K بوده و از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها میتوان به سیستم عامل اندروید11 اشاره کرد که امکاناتی از جمله وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است به طوریکه ضخامت آن در باریک‌ترین نقطه به حدود 10 میلیمتر می‌رسد و جلوه ای مدرن به محیط هدیه می‌کند. این تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB و 2 درگاه HDMI است و از قابلیت WIFI Screen mirror پشتیبانی می کند.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. vahid afr

    سلام به چه شکل هدیه نقدی ۱ میلیونی رو باید دریافت کنم؟

  2. محسن م

    4k این تلویزیون فقط تبلیغاتی هستش من کنسول ps5 وصل کردم با رزولوشن ۱۰۸۰ اجرا میشه و تو کنسول میزنم 4k ساپورت نمیشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.