loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU745 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU745 UHD 4K Smart TV 50"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU745 سایز 50 اینچ

xvision 7 series XCU745 UHD 4K Smart TV 50"

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌ هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 50XCU745 از سری محصولات UHD 4K که در دو سایز 50 و 55 اینچ عرضه می‌شود. وضوح تصویر در تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن مدل XCU745 در کنار بهره مندی از تکنولوژی HDR10 تعریف تازه ای از کیفیت تصویر را ارائه می کند. خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مجهز به اندروید 11 از آن جهت انتخاب درستی است که علاوه بر بهره مندی از آخرین ورژن اندروید موجود در بازار، دارای قابلیت های دیگری نظیر WIFI Screen mirror است. این محصول دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون است.

کیفیت 4K ULTRA HD

تماشای با شکوه جزئیات با کیفیت 4K ULTRA HD

وضوح تصویر در تلویزیون مدل 50XCU745 ایکس ویژن، ULTRA HD 4K است. یعنی با بیش از 8 میلیون پیکسل، وضوح و کیفیت تصویر بسیار فراتر از تصور شماست. برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K انتخاب تلویزیون 4K ایکس ویژن مدل XCU745 انتخاب آگاهانه ای خواهد بود.

بهره مندی از تکنولوژی 10 HDR

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 سایز 50 اینچ از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. افزایش عمق تصویر از طریق روشن تر شدن نقاط روشن و تیره تر شدن نقاط تیره، ویژگی اصلی این فناوری است.

تکنولوژی HDR 10

هوشمندی کامل با اندروید 11

اگر به دنبال خرید تلویزیون هوشمند با اخرین ورژن اندروید بازار ایران باشید؛ تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 سایز 50 اینچ انتظارات شما را برآورده می کند. وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دستری به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را ممکن ساخته است. در این محصول اپلیکیشن‌های پرطرفداری همچون فیلیمو و دی‌جی کالا به صورت پیش فرض نصب شده است.

اندروید 11
طراحی تلویزیون های ایکس ویژن

طراحی هنرمندانه

برای مدرن تر شدن محیط منزل، طراحی تلویزیون XCU745 ایکس ویژن نیز هوشمندانه بوده است. تلویزیون‌ سری7 ایکس ویژن مدل XCU745 در باریک ترین نقطه دارای ضخامت بدنه کمتر از 10 میلیمتر است. همچنین رنگ مشکلی تلویزیون، به ظاهر مدرن و امروزی آن افزوده است.

قابلیت WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. این تکنولوژی جدید برای نمایش محتوای گوشی موبایل بر روی نمایشگر 50 اینچ تلویزیون ایکس ویژن است. این اتصال از نوع بی سیم بوده و با استفاده از آن، می توان از تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل روی تلویزیون لذت برد.

قابلیت WIFI Screen Mirror

اتصالات و درگاه‌ها

2 درگاه USB و دو درگاه HDMI و Bluetooth در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 سایز 50 اینچ امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و موبایل را به تلویزیون فراهم می‌کند.

جمع بندی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XCU745 از سری محصولات UHD 4K این برند است. که در دو سایز 50 و 55 اینچ عرضه می‌شوند. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 برروی USB ، سیستم عامل اندروید 11 و قابلیت WIFI Screen mirror از امکانات این تلویزیون است. این محصول دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.