loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-ASBL ظرفیت8 کیلوگرم نقره ای

X.Vision TF84-ASBL Washing Machine 8kg

9 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-ASBL ظرفیت8 کیلوگرم نقره ای

X.Vision TF84-ASBL Washing Machine 8kg

9 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری TF

همگام با تکنولوژی روز

مدل TF84 با ظرفیت شستشوی 8کیلوگرم و حداکثر دور خشک کن 1400 دور بر دقیقه، یک ماشین لباسشویی حرفه ای از سری ماشین های لباسشویی ایکس ویژن است. بهره گیری از موتور BLDC Inverter در این محصول باعث شده دستگاه لرزش و صدای بسیار کمتری نسبت به سایر مدلهای معمولی برخوردار بوده و طول عمر بیشتری هم داشته باشد. این ماشین لباسشویی با 15 برنامه متنوع شستشو امکان شستشوی انواع لباس را بدون آسیب به پارچه برای شما فراهم می آورد. نمودار مصرف انرژی این مدل A+++ و بسیار کم مصرف است. ماشین لباسشویی سری TF ب ظرفیت های 8 و9 کیلوگرم و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و عرضه می شوند.

 

صدا و لرزش کمتر

موتور اینورتر بدون جاروبک (BLDC Inverter)

یکی از برجسته ترین ویژگی های این محصول، میتوان به بهره گیری از موتور پرقدرت BLDC Inverter (موتورهای اینورتر بدون جاروبک یا brushless) اشاره نمود. این نوع موتورها از آخرین و بروزترین تکنولوژی موتوهای تسمه ای Inverter در دنیا هستند که با تکنولوژی فوق العاده‎ای که در ساخت آنها استفاده شده این قابلیت را دارند تا با ماکزیمم قدرت چرخش، بدون آنکه آسیبی به آنها وارد شود، به صورت پیوسته برای مدتی طولانی کار کنند. نتیجه این امر، افزایش طول عمر موتور و کاهش مصرف انرژی و درنتیجه افزایش راندمان است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF94-AWBL/ASBL ظرفیت 9 کیلوگرم

نگران جا ماندن لباس‌ها نباش!

قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment)

فناوری قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو به شما این امکان را می دهد تا لباسهای جا مانده خود را بدون قطع کامل برنامه شستشو و اتلاف زمان به سایر لباسهای در حال شستشو اضافه نمایید. برای اضافه کردن لباس بعد از شروع شستشو، به راحتی می توانید در همان مراحل اولیه با نگهداشتن کلید Pause یا Stop (بسته به مدل دستگاه) شستشو را متوقف نمایید. پس از چند ثانیه سطح آب پایین آمده و امکان باز شدن درب فراهم می شود و شما می توانید لباس‌ها را اضافه و مجددا برنامه شستشو را فعال کنید. به این ترتیب، شستن لباس‌هایی که جا مانده اند، تا زمان شستشوی بعدی به تعویق نمی‌افتد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL ظرفیت 8 کیلوگرم

شستشوی مقرون به صرفه

برنامه شستشوی اقتصادی ( Eco Wash)

با انتخاب این برنامه، دمای آب کاهش و مدت زمان شستشو افزایش می یابد. استفاده از برنامه شستشوی اقتصادی تا حد زیادی به کاهش مصرف انرژی کمک می کند بدون اینکه تغییری در کیفیت شستشوی لباسها ایجاد نماید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL ظرفیت 8 کیلوگرم

مراقبت بیشتر با فناوری تعادل خودکار البسه

یکی از دلایل لرزش ماشین لباسشویی ، عدم قرار گیری لباسها در درام در دور خشک کن است. به کمک فناوری تعادل خودکار البسه (Auto Balance)، گردش متناوب و نیم دور دستگاه در دور خشک کن ، باعث قرارگیری یکنواخت لباسها در داخل درام شده و در نتیجه علاوه بر جلوگیری از لرزش و تکان های شدید، از گره خوردن و چروک شدن لباسها نیز جلوگیری می نماید. این ویژگی تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر دستگاه نیز دارد.

رتبه انرژی +++A

میزان مصرف انرژی که معمولا توسط سازمان استاندارد تعیین می شود، یک عامل بسیار مهم در انتخاب ماشین لباسشویی است. هر چه رتبه انرژی در ماشین لباسشویی پایین تر باشد، محصول با کیفیت تر بوده و استفاده از آن مقرون به صرفه تر است.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.