loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82-ASظرفیت 8 کیلوگرم نقره ای

X.Vision TG82-AS Washing Machine 8kg

13 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82-ASظرفیت 8 کیلوگرم نقره ای

X.Vision TG82-AS Washing Machine 8kg

13 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری TG

ترکیبی از هنر و تکنولوژی

سری TG ، یک ماشین لباسشویی مدرن و پیشرفته از سری محصولات ایکس ویژن است. این دستگاه با کنترل پنلی کاربردی و درب بزرگ و برجسته، با هر سلیقه ای سازگار است. ماشین لباسشویی سری TG با ۱۶ برنامه متنوع شستشو، امکان شستشوی هر نوع لباس را با استفاده از استانداردهای بالا فراهم می‌کند. قابلیت افزودن لباس در حین شستشو، برنامه شستشوی سریع، درام کریستالی و برنامه شستشوی خودکار درام از ویژگیهای این محصول است.

نگران جا ماندن لباس‌ها نباش!

قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو(Add Garment)

فناوری افزودن لباس در زمان شستشو، به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌های باقی‌مانده را بدون نیاز به متوقف کردن کامل برنامه‌ی شستشو، به لباس‌های دیگر، اضافه کنید. شما میتوانید با نگه‌داشتن کلیدهای Pause یا Stop (بسته به نوع دستگاه)، شستشو را به راحتی متوقف کرده و لباسهای جا مانده را به دستگاه اضافه نموده و مجددا برنامه‌ی شستشو را اجرا کنید. این قابلیت علاوه بر اینکه به کاهش مصرف انرژی کمک می نماید، در صرفه جویی در زمان و مواد شوینده نیز موثر خواهد بود.

محافظت بیشتر لباس ها با درام کریستالی (Honeycomb)

سری TG با درام کریستالی (Honeycomb) به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌هایتان را با تمیزی کامل و آسیب کمتر به بافت پارچه شست‌وشو کنید. درام کریستالی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که برجستگی‌های شبیه به لانه زنبور روی آن ایجاد اصطکاک بیشتری با لباس‌ها دارند و این اصطکاک منجر به تمیزی بهتر و کاهش آسیب به بافت پارچه می‌شود. همچنین، کاهش اندازه حفره های روی درام (تا ۳/۲ میلی‌متر) باعث می‌شود که آب به صورت پودری و یکنواخت بر روی لباس‌ها پاشیده شود و همچنین از نخ کش شدن آنها در هنگام شستشو جلوگیری کند.

طراحی باریک بدنه/درام با قطر بیشتر (Thin Body Design)

بر اساس تحقیقات انجام‌شده، افزایش قطر درام در ماشین‌های لباسشویی منجر به بهتر ضربه‌زدن به لباس‌ها و در نتیجه به کارایی بیشتر در شستشو می‌شود. استفاده از درام با قطر بزرگتر نسبت به درام‌های معمولی علاوه بر بهبود کیفیت شستشو، پر و خالی کردن ماشین لباسشویی را نیز آسان‌تر می‌کند. کاهش عمق درام همچنین به این دستگاه امکان باریک‌تر شدن بدنه را می‌دهد. این ویژگی علاوه بر بزرگتر شدن فضای داخلی درام موجب زیباتر شدن ظاهر محصول و جانمایی بهتر در دکوراسیون می گردد.

کاهش لرزش و صدا با فناوری تعادل خودکار البسه

یکی از دلایل اصلی لرزش ماشین لباسشویی، عدم توزیع مناسب لباس‌ها در دور خشک‌کن است. به کمک تکنولوژی تعادل خودکار البسه (Auto Balance) در ماشین‌های لباسشویی سری TG ، لباس‌ها به صورت یکنواخت در داخل درام توزیع می‌شوند تا از لرزش و تکان‌های شدید در دور خشک کن جلوگیری شود. این ویژگی علاوه‌بر جلوگیری از لرزش و صدا، موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود و تجربه‌ی شستشوی بهتری را برای شما فراهم می‌کند.

انتخابی هوشمندانه با صرفه‌جویی در انرژی

میزان مصرف انرژی، یکی از عوامل مهم در انتخاب محصولات پر مصرف از جمله ماشین لباسشویی می‌باشد که توسط سازمان‌های استاندارد تعیین می‌شود. محصولات با رتبه انرژی استاندارد، معمولا دارای کیفیت و عملکرد بهتر بوده و در صرفه‌جویی در مصرف انرژی موثر هستند. ماشین لباسشویی سری TG با رتبه انرژی A+++ یک انتخاب هوشمندانه برای صرفه جویی در انرژی است.

warranty

گارانتی 36 ماه مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

نظرات 1

  1. محمد دوستی

    کاش قیمت ها رو نمایش میدادید، البته قابل درک هست که به دلیل تورم ساعتی ممکن نیست. کاش برای تمامی کالاها مثل تعیین کرایه اسنپ اعمال میشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

موارد زیر ممکن است موجب نخ کش شدن لباس و یا آسیب به پارچه شود:

  • ممکن است برنامه شستشو مناسب با پارچه لباس نباشد. لباسهایی که پارچه ظریف دارند حتما باید با برنامه شستشوی مناسب با همان نوع پارچه شسته شوند.
  • اگر دور خشک کن بالا انتخاب شود امکان آسیب به لباس وجود دارد. در صورتیکه لباسهای شما پارچه ظریف و حساس دارند از دور خشک کن پایین برای خشک کردن آنها استفاده کنید.
  • لباسهایی که دارای زیپ و زیور آلات هستند می توانند در هنگام شستشو موجب نخ کش شدن لباسهای دیگر شوند.
  • سطح درام را چک کنید. فضای داخلی درام باید کاملا صاف و بدون تیزی بر روی آن باشد.

در هنگام استفاده از نرم کننده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.
  • بهتر است نرم کننده را با آب رقیق کنید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.