loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT715 سایز 43 اینچ

xvision 7 series XT715 Full HD Smart TV 43"

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XT715 سایز 43 اینچ

xvision 7 series XT715 Full HD Smart TV 43"

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون XT715 یک محصول هوشمند اقتصادی

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن مدل XT715 سایز 43 اینچ از سری جدید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است. این محصول جدید دارای کیفیت تصویر Full HD در پنل IPS است که در پخش تصاویر با کیفیت و ثبات رنگ بیشتر کمک میکند. این تلویزیون با توجه به اندازه‌ای که دارد می‌تواند برای اتاق، محیط‌های کوچک و محل کار افراد کاربردی فوق‌العاده داشته باشد. هوشمند بودن تلویزیون مدل 43XT715 ایکس ویژن و پشتیبانی از اندروید 7 وجود امکاناتی مثل جستجو در وب، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را فراهم می کند. این محصول جدید از سیستم صوتی قدرتمند PURE SOUND برخوردار است.

وضوح تصویر FULL HD؛ تجربه ای لذت بخش از رزولوشن بالا

با کیفیت تصویر FULL HD در تلویزیون مدل 43XT715 ایکس ویژن، وضوح و شفافیت پیش روی چشمان شما است. کیفیت تصویر این تلویزیون هوشمند باعث می شود از رنگ‌های زنده و واقعی لذت ببرید. وضوح تصویر FULL HD در تلویزیون FHD هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل 43XT715 باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفاف می‌شود.

کیفیت تصویر Full HD

زاویه دید گسترده با پنل IPS

پنل تلویزیون 43XT715 از نوع IPS است. با این نوع پنل نمایشی، دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. علاوه بر آن، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

پنل IPS تلویزیون ایکس ویژن
سیستم عامل اندروید 7

هوشمند و مجهز به سیستم عامل اندروید

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT715 مجهز به سیستم عامل اندروید 7 است. پشتیبانی از اندروید 7 در این تلویزیون هوشمند امکاناتی مثل جستجو در وب، نصب انواع نرم افزارها، تماشای آنلاین محتوای تصویری و صوتی و بازی را برای شما فراهم می کند.

فناوری Wifi Screen Mirror

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن مدل XT715 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی به آسانی می توانید هر آنچه از محتوای تصویری و فیلم و … روی موبایل دارید بر روی صفحه نمایش 43 اینچ تلویزیون XT715 ایکس ویژن به اشتراک بگذارید.

 

تکنولوژی Wifi Screen Mirror تلویزیون ایکس ویژن

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون مدل 43XT715 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB.02 و دو درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها و تجهیزات به تلویزیون است.

جمع بندی

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن مدل XT715 با پنل IPS و سیستم صوتی Pure Sound، مجهز به اندروید 7 است. وضوح تصویرFULL HD در تلویزیون هوشمند سری 7 ایکس ویژن مدل 43XT715 باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفافیت  می باشد. این تلویزیون در بخش درگاه ها و اتصالات دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 4

  1. علی حسین زادگان

    باسلام.وقتی تلویزیون باید روشن باشد تا بشود از امکان یادآور یا ضبط یک برنامه استفاده کرد،این دو امکان واقعا بی معنی میشود.در مدلهای قدیمی ایکس ویژن این قابلیت وجود داشت ولی متاسفانه در این مدل(۷۱۵) که ظاهراً یکی از جدیدترین مدل 43اینچ است،این قابلیت فقط در حالت روشن بودن دستگاه عمل میکند.،،

    • سحر پلنگی

      با سلام. این قابلیت فقط در حالت روشن بودن دستگاه فعال است.

  2. علی دارابی

    چگونه بلوتوث تلویزیون راه اندازی کنم

    • سحر پلنگی

      دوست عزیز در منوی تنظیمات تلویزیون در بخش بلوتوث، میتوانید این گزینه را روشن کنید

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.