loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XKU585 سایز 50 اینچ

xvision 5 series XKU585 4K UHD Smart TV 50"

3 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XKU585 سایز 50 اینچ

xvision 5 series XKU585 4K UHD Smart TV 50"

3 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 5 ایکس ویژن، قابی از دنیای سرگرمی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU585 از سری 5 این برند از تلویزیون های ULTRA HD 4K این برند هستند که در دو سایز 50 و 55 اینچ عرضه می‌شوند. علاوه بر وضوح تصویر ULTRA HD 4K ابن محصول از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کند. بهره مندی از سیستم عامل اندروید 6 در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن امکاناتی از جمله وبگردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XKU585 سایز 50 اینچ بسیار ظریف و هنرمندانه است و جلوه ای مدرن به محیط هدیه می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU585 را دارید باید بدانید که این محصول دو درگاه USB و دو درگاه HDMI برای اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون را دارد. همچنین با قابلیت WIFI Screen mirror  امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن فراهم است.

لذت لمس تصاویر واقعی با تلویزیون 4K ULTRA HD

وضوح تصویر در این تلویزیون ULTRA HD 4K به معنای ارائه تعداد پیکسل های 3840×2160 است و به این معناست که تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XKU585 وضوحی 4 برابر تلویزیون‌های FULL HD را ارائه می‌دهد. اگرچه برای تماشای محتوای تلویزیونی، وضوح تصویر HD و FULL HD کفایت می‌کند ولی برای لذت بردن از تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با کیفیت 4K این تلویزیون فراتر از انتظار شما عمل خواهد کرد چون با بهره گیری از تکنولوژی HDR10 علاوه بر وضوح تصویر بالا، رنگها را با غنای بالاتر و واقعی تر نمایش می‌دهد.

سیستم عامل اندروید، آغاز مسیر سرگرمی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XKU585 مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 6 است و اپلیکشن‌های کاربردی به صورت پیش‌فرض روی آن نصب می باشد. این تلویزیون هوشمند 50 اینچ به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند، وبگردی کنند و بازی‌های گوناگونی را نصب و اجرا کنند. در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XKU585 اپلیکیشن‌های پر کاربردی از جمله اپلیکیشن پر طرفدار فیلیمو که تماشای هزاران فیلم و سریال را برای کاربران امکان پذیر کرده است.

تکنولوژی HDR 10 یعنی درخشش زندگی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XKU585 از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR با تاثیر بر کنتراست و نمایش طیف وسیع تری از رنگها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نمایش می‌دهد و در نتیجه تصاویر نزدیک به واقعیت خواهند بود. تکنولوژی HDR با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر ، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد.

طراحی مدرن و ظاهری زیبا

تلویزیون های سری XKU585 ایکس ویژن با طراحی بسیار باریک و بدنه فلزی جلوه بسیار زیبا و مدرنی دارد. همچنین طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون علاوه برای زیبایی بصری باعث می شود صدایی واضح و رسا به گوش مخاطب برسد.

طراحی ظریف تلویزیون های ایکس ویژن

اتصال بی‌سیم

تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن مدل XKU585 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به این تلویزیون هوشمند متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند.

اتصالات و درگاه‌ها

در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XKU585 سایز 50 اینچ امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و موبایل امکان پذیر است. این محصول از سری 5 ایکس ویژن دارای دو درگاه USB ، دو درگاه HDMI و Bluetooth است.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU585 دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K و مجهز به HDR10 بر روی USB است. از دیگر ویژگی این تلویزیون‌ها میتوان به سیستم عامل اندروید 6 اشاره کرد. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است. این محصول دارای قابلیت WIFI Screen mirror است. اتصالات این تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن دو درگاه USB و دو درگاه HDMI است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.