loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XS525 سایز 43 اینچ

xvision 5 series XS525 Full HD Smart TV 43"

47 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XS525 سایز 43 اینچ

xvision 5 series XS525 Full HD Smart TV 43"

47 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون مدل XS525 ایکس ویژن یک محصول حرفه ای و تمام عیار

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XS525 سایز 43 اینچ دارای کیفیت تصویر Full HD و مجهز به پنل IPS است. این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مجهز به اندروید 11 بوده که امکانات سرگرمی و بهره مندی از دنیای هوشمندی را در اختیارتان خواهد گذاشت. تلویزیون سری 5 ایکس ویژن مدل XS525 دارای قابلیت WIFI screen mirror می باشد. این تلویزیون با توجه به اندازه‌ای که دارد می‌تواند برای اتاق، محیط‌های کوچک و محل کار افراد کاربردی فوق‌العاده داشته باشد. خرید تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن مدل XS525 از نظر اتصالات نیز کارآمد است چون دارای Bluetooth و قابلیت WIFI Screen mirror است. این محصول دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است.

پنل IPS با کیفیت از هر زاویه

با تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XS525 با پنل IPS دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. چون از هر نما و مکان همان تصویری را می‌بینید که از روبه‌رو دیده می‌شود. با پنل IPS تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن مدل XS525 صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ می کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نمی گذارد. همچنین پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

تماشای رنگ های واقعی با وضوح تصویر FULL HD

تلویزیون FULL HD ایکس ویژن هنوز هم استاندارد بالای ارائه تصویر زنده برخوردار است. وضوح تصویر FULL HD در تلویزیون هوشمند سری 5 ایکس ویژن مدل 43XS525 باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفافیت می باشد. با کیفیت تصویر FULL HD، وضوح و شفافیت پیش روی چشمان شما است که باعث می شود از رنگ‌های زنده و واقعی لذت ببرید.

تلویزیون های Full Hd
تلویزیون هوشمند ایکس ‌ویژن سری 7 مدل XYU715 مجهز به سیستم عامل اندروید 11

پا به پای تکنولوژی با اندروید 11

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XS525 مجهز به آخرین ورژن اندروید تلویزیون در بازار ایران است. هوشمند بودن تلویزیون 43XS525 و وجود سیستم عامل اندروید ورژن 11 باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد.

تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XS525 سایز 43 اینچ مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی به راحتی و بدون نیاز به سیم به راحتی گوشی موبایل خود را به تلویزیون ایکس ویژن متصل کنید و از دیدن محتوای به اشتراک گذاشته شده در صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

وای فای اسکرین میرور

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XS525 دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است . تلویزیون‌ Full HD هوشمند ایکس‌ویژن سری 5 مدل XS525 سایز 43 اینچ اتصال ساندبار و اسپیکرموبایل از طریق Bluetooth نیز امکان پذیر است.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XS525 سری 5 دارای امکانات مثل اندروید 11، کیفیت تصویر Full HD و مجهز به پنل IPS است. این تلویزیون از فناوری WIFI screen mirror و Bluetooth برخوردار است. از نظر اتصالات و پورت ها نیز، این محصول جدید دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن است.

 

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.