loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU875 سایز 65 اینچ

xvision 8 series XTU875 4K UHD Smart TV 65"

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU875 سایز 65 اینچ

xvision 8 series XTU875 4K UHD Smart TV 65"

10 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون XTU875 ایکس ویژن از سری 8

تلویزیون‌ هوشمند ایکس ویژن سری 8 مدل 65XTU875 از سری محصولات 4K ULTRA HD این برند است. این تلویزیون 65 اینچ دارای پنل IPS است و از تکنولوژی HDR10 برروی USB پشتیبانی می‌کند. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU875 از سیستم عامل اندروید 10 برخوردار است. طراحی این تلویزیون‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است. قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن است. این محصول دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI و قابلیت WIFI Screen mirror است.

با کیفیت از هر نما با پنل IPS

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU875 با پنل IPS از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. یعنی با استفاده از پنل IPS این تلویزیون 65 اینچ، در هر زاویه ای که قرار بگیرید، کیفیت تصویر همانند زاویه مستقیم حفظ می شود. یکی از ویژگی های پنل IPS این است که نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نمی گذارد. با این قابلیت دیگر مهم نیست در کدام زاویه نسبت به تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU875 می‌نشینید.

پنل IPS؛ رنگهایی واقعی از هر زاویه
فناوری HDR 10

تکنولوژی HDR 10 نمایش رنگ و نور

تلویزیون ایکس ویژن مدل XTU875 از تکنولوژی 10 HDR برخوردار است. تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعیت را در قاب 65 اینچ تلویزیون ایکس ویژن مدل XTU875 نمایش می دهد.

نمایش تصاویر سریع و روان با تکنولوژی MEMC

قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون‌ سری 8 ایکس ویژن مدل XTU875 است که باعث می‌شود تصاویر سریع، روان‌تر و بدون انقطاع نمایش داده شوند. این فناوری برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است.

فناوری MEMC و لذت تماشای سرعت
تکنولوژی WIFI Screen Mirror

اتصال بی‌سیم

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU875 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror برای اتصال آسان موبایل به تلویزیون است.با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند.

همراه هوشمند شما با اندروید 11

سیستم عامل اندروید ورژن 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU875 ایکس ویژن قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند. به این ترتیب تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن تنها یک نمایشگر نیست بلکه همراه هوشمند شما برای سرگرم شدن در دنیای تکنولوژی است.

اتصالات و درگاه ها

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XTU875 را دارید باید بدانید؛ این محصول دارای دو درگاه USB، سه درگاه HDMI و Bluetooth بوده که امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل را به این تلویزیون فراهم می‌کند.

جمع بندی

یک محصول جدید از سری 8 تلویزیون های ایکس ویژن با ویژگی های خاص که آن را به یک انتخاب تمام عیار تبدیل کرده است. تلویزیون‌ هوشمند ایکس ویژن سری 8 مدل 65XTU875 از سری محصولات 4K ULTRA HD این برند است. محصولی مجهز به پنل IPS و دارای تکنولوژی HDR10 و قابلیت MEMC که تعریف تازه ای از کیفیت را به شما ارائه می کند. این محصول همچنین با قابلیت WIFI Screen mirror امکان پخش تصاویر گوشی موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون را فراهم کرده است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 5

  1. عیسی ناصری

    وقتی از قدرت سی پی یو و رم و رام چیزی نمیگی مشخص میشه این محصول یک اشغال بتوان معناس و نویسنده قصد فریب مردم عادی داره تامام راستی ناهار دعوتمون نکن گرسنه نیستیم اما بشدت نیازمند تغییر+هستیم

    • سحر پلنگی

      دوست عزیر در بخش اطلاعات فنی محصول، کلیه مشخصات تلویزیون ایکس ویژن موجود است:
      در این مدلپردازگشر از نوع CA55x4 64bit 1.6GHz
      رام 2GByte
      حافظه
      16GB می باشد.
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر مشخصات رو دقیق بخونید

  2. مجید عجمی

    با سلام به نظر من بجای این همه تبلیغ یکمی خریدشو به صورت اقساطی راحت بکنین که بتونیم بخریم بابت دو قسط یه چک صیادی همه جای ایران میدن دیگه لازم نیست برای کاربر اسنب این همه سخت بگیرین

  3. سید یاشار حسنی

    سلام ۵ماهه اخرین مدلشو خریدم ۶۵ اینچ سری ۸شوالان یسره خاموش روشن میشه هیچ تصویرو بالا نمیاره میزنم برق روشنش میکنم فقط آرم ایکس ویژنو با آرم اندرویدو میاره باز خاموش میشه دوباره همینجور روشن میشه

    • سحر پلنگی

      دوست عزیز با خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.