loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS552 ASD رنگ استیل

X.Vision TS552 ASD Side by Side Refrigerator

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS552 ASD رنگ استیل

X.Vision TS552 ASD Side by Side Refrigerator

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها

با خرید این محصول، مبلغ 1.000.000 تومان هدیه نقدی به حساب شما واریز می گردد.

tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل TS552

جمع و جور و ایده آل

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل TS552 از سری پر طرفدار ساید بای ساید (Side by Side) ایکس ویژن، با طراحی زیبا، تنوع رنگی خاص و امکانات بروز از محبوبت خاصی در میان کاربران برخوردار می باشد. این محصول با ظرفیت 547 لیتر و امکانات مدرن، یک یخچال و فریزر ایده آل برای آشپزخانه های کوچک است. مدل TS552 دارای 4 طبقه شیشه ای زیبا و 1 کشوی کاربردی در قسمتهای یخچال و فریزر است. این مدل در چهار رنگ زیبا و جذاب تولید و به بازار عرضه می گردد.

دریچه گردش هوای هوشمند، یک طراحی هوشمندانه

این دریچه ها به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند و هوای سرد را به صورت یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آورند. دریچه های گردش هوای هوشمند می‌توانند تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شوند.

ظریف و کاربردی

یخچال فریزر ساید بای ساید دارای پنل لمسی با کاربری بسیار آسان است که دسترسی راحت تر برای تنظیمات را برای شما فراهم می‌کند. آبریز دستگاه به گونه ای طراحی شده که فضای بسیار کمی از داخل درب را اشغال می کند طراحی زیبای آبریز این محصول جلوه ای خاص به آن بخشیده است. دستگیره ها که به صورت توکار طراحی شده اند ضمن اینکه موجب راحتی بیشتر در باز و بسته کردن درب دستگاه می شود، جلوه ای خاص به فضای آشپزخانه می بخشد.

 

به تازگی روز اول با فناوری گردش هوای چندگانه

در این فناوری، گردش هوای سرد از طریق دریچه هایی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال تعبیه شده اند، صورت می گیرد. این دریچه ها کمک می کنند تا هوای فضای داخلی بصورت یکنواخت خنک شود و محصولاتی که در قفسه های مختلف نگهداری می شوند به یک اندازه تازه و خنک بمانند.

یخچال و فریزر مدل TS666

سرمایش و انجماد سریع

به کمک ویژگی سرمایش سریع (Super Cooling) در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته و با کمک ویژگی انجماد سریع (Super Freezing) دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد. این کاهش دما کمک می‌کند تا مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز شوند، تازگی آنها باقی بماند و ارزش غذایی آنها حفظ شود. پس از اینکه مواد غذایی جدید به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال وز یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. این دو ویژگی تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارند.

یخچال و فریزر مدل TS666

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.