loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT582 AWD رنگ سفید

X.Vision TT582 AWD Top Freezer Refrigerator

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT582 AWD رنگ سفید

X.Vision TT582 AWD Top Freezer Refrigerator

19 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال و فریزر مدل TT582

زیبا، هوشمند و کارآمد

یخچال بالا فریزر مدل TT582 از سری یخچال فریزرهای مدرن و پیشرفته ایکس ویژن، ترکیبی از طراحی زیبا، تکنولوژی روز و قابلیت‌های هوشمندانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این یخچال فریزر با گنجایش 576 لیتر، یک یخچال بالا فریزر مناسب برای خانواده‌های با جمعیت متوسط یا بزرگ است. یخچال فریزر مدل TT582 با داشتن قابلیتهایی مثل گنجایش بزرگ، کم مصرف بودن و بهره گیری از تکنولوژی های جدید به یکی از محبوب ترین یخچال فریزرهای بازار تبدیل شده است. نمودار مصرف انرژی این یخچال A+ و محصولی بسیار کم مصرف است. بخش یخچال این مدل، مجهز به 3 طبقه شیشه ای زیبا و مقاوم و 2 کشوی کریستالی با قابلیت تنظیم رطوبت بوده و بخش فریزر آن دارای یک طبقه جادار برای ذخیره سازی مواد غذایی است.
 

حفظ تازگی با دریچه گردش هوای هوشمند

دریچه‌های گردش هوای هوشمند در مدل TT582 به صورت هوشمندانه به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند، همچنین هوای سرد را به صورت یکنواخت در داخل یخچال توزیع می‌کنند. این فناوری به بهبود عملکرد سرماسازی یخچال، بهره‌وری بیشتر و در نهایت حفظ تازگی مواد غذایی کمک می‌کند.

فناوری گردش هوای چندگانه

تکنولوژی گردش هوای چندگانه در این یخچال فریزر، با دریچه‌هایی در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال، هوا را به صورت یکنواخت در داخل فضای داخلی توزیع می‌کند. این ویژگی باعث می شود هوای خنک به یک اندازه در تمامی طبقات یخچال گردش پیدا کرده و تازگی مواد غذایی در طبقات مختلف حفظ ‌شود.

سرمایش و انجماد سریع

با کلید سرمایش سریع، می‌توانید دمای داخل یخچال را تا 2 درجه سانتی‌گراد در مدت زمان کوتاهی کاهش دهید. همچنین، با کمک کلید انجماد سریع، دمای فضای داخلی فریزر را در کمترا ز 2 ساعت به 24- درجه می‌رسانید. استفاده از این کلیدها برای زمانی است که شما حجم زیادی از مواد غذایی را به یخچال و فریزر اضافه می کنید و میخواهید در کوتاهترین زمان، دمای این مواد به دمای داخلی نزدیک شود. سرمایش و انجماد سریع مواد غذایی علاوه بر اینکه کیفیت مواد غذایی را حفظ می کند، تا حد زیادی میزان مصرف انرژی که صرف خنک و یا فریز کردن خوارکی ها می شود را نیز کاهش می دهد.

کشوهای جادار با قابلیت حفظ رطوبت

کشوهای بزرگ و جادار مدل TT582 در قسمت یخچال قرار گرفته اند و دارای قابلیت تنظیم رطوبت هستند. با دریچه‌های کنترل جریان هوا که در قسمت بالایی این کشوها تعبیه شده اند، شما می‌توانید تنظیمات رطوبت را برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی داشته باشید و تازگی آنها را حفظ کنید.

X.Vision TT581 Top Freezer Refrigerator

یک آبریز با کاربری آسان

آبریز یخچال فریزر مدل TT582 به شکلی زیبا و کارآمد طراحی شده که فضای کمی از داخل درب دستگاه را اشغال می کند. پنل نمایشگر لمسی که در قسمت بالای آبریز قرار گرفته است، دارای کاربری بسیار ساده می باشد که دسترسی به تنظیمات یخچال فریزر را برای شما فراهم می کند.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 36 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.